...And Justice For All 18.02.2006 10:34:00 | |
---|
Tällä hetkellä näyttää parhaalta mulle tuo Highway One HSS-Strato. 600€ kitara, plus DiMarzio Super Distortion mikki 77€ ja kaulaan SD:n Hot Rail 88€. Postikuluineen vajaa 800€. Tuommoinen setti vaikuttaisi kaikinpuolin hyvältä. Mielipiteitä? Napoleon roikottaa figuuria bussin ikkunasta, saa pihvistä naamaansa, heittää jonkun vaalipinssin ja juoksee pakoon! |
Tällä hetkellä näyttää parhaalta mulle tuo Highway One HSS-Strato. 600€ kitara, plus DiMarzio Super Distortion mikki 77€ ja kaulaan SD:n Hot Rail 88€. Postikuluineen vajaa 800€. Tuommoinen setti vaikuttaisi kaikinpuolin hyvältä. Mielipiteitä? Itse en ainakaan heti aluksi lähtisi kaulamikkiä vaihtamaan.. Omasta mielestä noissa fenkun mikeissä on ihan hyvä soundi. Koita nyt ainakin mitä mieltä olet sen alkuperäisen kaulamikin soundista. Sitten jos tarve todellakin vaatii, niin vaihdat sen. Daavidin fuzz!! |
...And Justice For All 18.02.2006 10:47:30 | |
---|
Totta. Tuli mieleen sekin, että raskaamman musan soolot lähtee hyvin tallamikillä, ja säästäisi ainakin sen 88€. Mitä mieltä Marzio SD:stä muuten? Paljon olen kuulllut kehuja. Napoleon roikottaa figuuria bussin ikkunasta, saa pihvistä naamaansa, heittää jonkun vaalipinssin ja juoksee pakoon! |
p130 18.02.2006 11:48:44 | |
---|
Tällä hetkellä näyttää parhaalta mulle tuo Highway One HSS-Strato. 600€ kitara, plus DiMarzio Super Distortion mikki 77€ ja kaulaan SD:n Hot Rail 88€. Postikuluineen vajaa 800€. Tuommoinen setti vaikuttaisi kaikinpuolin hyvältä. Mielipiteitä? Totta. Tuli mieleen sekin, että raskaamman musan soolot lähtee hyvin tallamikillä, ja säästäisi ainakin sen 88€. Mitä mieltä Marzio SD:stä muuten? Paljon olen kuulllut kehuja. Minä en ainakaan ihan heti alkuun vaihtaisi mikkejä. Makustelee ensiksi miltä nuo alkuperäiset tuntuvat ja sitten jos on tarvetta niin vaihtaa. Mikkejä pyörii torillakin paljon kohtuuhinnoilla. Sieltä kun ostaa kokeilukappaleet niin saa suunnilleen omansa pois jos ei miellytäkään. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Härski 18.02.2006 18:02:45 | |
---|
Uusimmissa Mexicon stankuissa on nykyään medium jumbo nauhat, kun aikaisemmin oli nämä pienet vintaget. Kyllä... selaan fenkun sivut päivittäin 10kertaa. www.fender.com Ja kuulemma ihkaoikeeta terästä siellä tallanpuolellakin. Mutta vain näissä ihan uusissa, joita tuskin vielä Suomessa on. |
Apricot 18.02.2006 19:35:55 | |
---|
Tässä puhuu varsinainen asijatuntijjja. Deluxe sarjassa on medium/jumbonauhat ja soivat akustisesti erittäin hyvin. Parhaita Mexicaanoja, IMO. Joo, on noi deluxet parempia kuin standardit. Ostaessani standardin, en noteerannut nauhaprofiili-asiaa niin korkealle kuin nykyään. ...mitäs järkeä on oikeesti ostaa jonku vintagemallinen kitara ja mennä seppäsedälle ruottaamaan sinne pleksin alle uima-allas, kun sellaisen saa valmiina? Se järki, että a) sain skeban halvalla, ja b) HH -stratoa ei saa kuin USA -mallina, ja tuo skeba + modaus tuli kokonaisuutena huomattavasti halvemmaksi. Tehtiin myös muita pikku muutoksia oman makuni mukaan. No problemo! |
Härski 18.02.2006 19:58:25 | |
---|
b) HH -stratoa ei saa kuin USA -mallina Ei pidä paikkaansa. ja tuo skeba + modaus tuli kokonaisuutena huomattavasti halvemmaksi. Tehtiin myös muita pikku muutoksia oman makuni mukaan. Epäilen halpuutta, mutta jos näin oli, onnittelen hyvästä löydöstä(?), vai itekkö ruottasit? |
Apricot 18.02.2006 20:17:35 | |
---|
Ei pidä paikkaansa. Ei ainakaan silloin saanut Helsingistä, vuonna 2001. Ja mua ei nyt kiinnostais väitellä tästä asiasta enempää, voin olla väärässäkin kaikessa mitä oon sanonu. Kuin myös moni muu täällä... No problemo! |