Aihe: Piru Kange : Hyvää yötä Painajainen
1
Demostudio
14.12.2005 00:11:30
Bändin nimi: Piru Kange
Kappaleen nimi: Hyvää yötä Painajainen

URL: http://www.mikseri.net/music/play.php?id=174461&type=hi (Mp3)

'Absintti Palaa'-demon päätösraita. Kappale on melkoisen erikoinen sekoitus rauhallista valssia, kynäilevää tilutusta ja raskaampaa mättöä. Ei ehkä aukea heti ensimmäisellä kuuntelulla...

Sävel: Ville Pekkanen - Kalle Sistola
Sanat: Kalle Sistola
Sistis
17.12.2005 14:08:49
Noh mutta ihmiset...

Ettekö uskaltautuneet kuuntelemaan? Ihan kaikenlainen asiallinen palaute olisi enemmän kuin tervetullutta.
www.pirukange.net www.mikseri.net/pirukange Progeilevaa suomalaista taide-rockia.
Sistis
10.02.2006 16:47:32
Nostanpa vielä kerran ylös. Ihan vaan, jos joku uskaltautuisi tätä kipaletta kommentoimaan.
www.pirukange.net www.mikseri.net/pirukange Progeilevaa suomalaista taide-rockia.
Andy Livid
10.02.2006 19:29:27

Hyvä kappale se on. Ihmettelen itsekin tämän paikan hijaisuutta. :/ Nyt en ulkomuistista viitti arvostella biisiänne uudelleen sillä Mikserissä sen jo kerran tein. :)
JCM
17.02.2006 22:24:53 (muokattu 17.02.2006 22:26:22)

Purple paussille, leipää ja kanakeittoa.. sit soimaan:

Hitto joo, Piru Kange.. mä muistan ku ennenki kuunnellu. Hyvää matskua edelleen, just persoonallista.

Kaukana listahutusta, mutta silti ihan radiokelpoista kamaa.. persoonallista, hyviä oivalluksia. Kuten tuo lyhyt alkuintro/välikohta. Lyriikat on maukkaita.

Täss on kyllä hyvä tämä kitaran ja synan yhteistyö.

Tää on jotenki sellasta musaa, mitä voisin kuvitella jopa kuuntelevani ihan olohuoneessa ja korkata oluen. Tästä vois nauttia.

Eli ei kun levyä tekemään ja myyntiin.

Ja aukeaa kyllä heti mulle, mutta luulen että parilla kuuntelulla vielä paranee.

Jeah, jatkakaa hyvää työtä.
Grazy Mama & Daddy Ritchie
Blood Rockers
"..tää oli ihan suunniteltu juttu!"
"..yks ennen sua, hetki vaan!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt