jogo3000 14.08.2003 12:34:49 | |
---|
Niin, tuli tässä mieleen, että kun katselin sen MTV:n lähettämän Metallican keikan Saksasta, että lopussa mahtavan keikan tunnelmaa pilasi aika paljonkin se, että porukka palasi lavalle heittelemään sitä roinaa yleisöön. Kerrassaan kamalaa toimintaa. Puuttuu draaman taju, kun tuollaista tekee. Mitä mieltä muut ovat tästä? I'm a whiskey rock'n'roller. |
Bonham 14.08.2003 12:38:35 | |
---|
Kyllä se vaan kivalta tuntuu siitä eturivin teinistä. Kyllä bändi tekee tässä niinkuin bändin tulee tehdä, viihdyttää yleisöään. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
jogo3000 14.08.2003 12:42:45 | |
---|
Itse kyllä ottaisin tämän loukkauksena (: Minussa on monta vikaa, tämä on kai yksi niistä. I'm a whiskey rock'n'roller. |
Bacchus 14.08.2003 14:34:52 | |
---|
Tuskassa oli ainakin mukavaa, kun Peter lahjoitti bassonsa. "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
jomppa82 14.08.2003 14:42:10 | |
---|
No ehkä sen plekun siitä kädestään voi heittää, samoin plekutelineestä voi nakella, mutta se nyt on jo aika kornia että sitä varten otetaan plektroja mukaan. Niitä kun kuitenkin saa kaupasta nykyään aika edullisesti. En käy keikoilla niitä varten. Live fast, die die! |
Jani The Rock 14.08.2003 16:05:14 | |
---|
Turhaa ja typerää touhua. Kaikenlisäksi ne heittelisivät kumminkin vääränmallisia plektroja. Roinan heittäminen yleisöön on mun mielestä yleensäkin vähän semmoista helmiä sioille -meininkiä. Minä heittäisin ainakin takaisin helvetin isolla kivellä tai muulla kovalla esineellä. "I don`t wanna be a rock`n roll star, just wanna play my honky guitar..." -Peer Gynt |
KooMikko 14.08.2003 16:09:28 | |
---|
Itse kyllä ottaisin tämän loukkauksena Miksi? Mitä sieltä sitten pitäisi heitellä? Vai pitäisikö mitään? Turvamies voisi heittää artistin yleisön joukkoon tai Peter Steelen tapauksessa toisinpäin. |
jogo3000 14.08.2003 17:04:58 (muokattu 14.08.2003 17:05:14) | |
---|
Miksi? Samaa mieltä kuin Jani the Rock ja jomppa82. I'm a whiskey rock'n'roller. |
Definhel 14.08.2003 17:10:31 | |
---|
Olen sitämieltä että plektrojen heittely on säälittävää, basson tai muun massiivisen esineen voisi katsomoon heittääkin. Eihä plektra satuta paitsi jos se osuu silmään. "Saatana, minä en mitään poppia soita, saatana, minä soitan metallia" |
jomppa82 14.08.2003 17:14:33 | |
---|
Onhan se tietysti armeliasta. Suuri kitarajumala antaa rahvaalle armonpaloina enimpiä plektrojaan. Live fast, die die! |
Ulle 14.08.2003 20:56:14 | |
---|
Sliipparit heitti 9kg lohen |
Marlowe 17.08.2003 00:45:36 | |
---|
Sliipparit heitti 9kg lohen Ja se norjalainen heavyorkesteri lehmän pääkallon tai muun vastaavan. Yksi katsoja menehtyi. The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
pitkätukka 17.08.2003 01:05:13 | |
---|
Ja se norjalainen heavyorkesteri lehmän pääkallon tai muun vastaavan. Yksi katsoja menehtyi. Onkos tästä mitään lisäinfoa löydettävissä netistä? Rupesi kiinnostamaan. |
Oz 17.08.2003 21:36:40 | |
---|
Sliipparit heitti 9kg lohen tuossa on tyyliä:) |
Marlowe 18.08.2003 01:52:50 | |
---|
Onkos tästä mitään lisäinfoa löydettävissä netistä? Rupesi kiinnostamaan. Muistin väärin. Kyse oli lampaan päästä eikä osuman saanut fani kuollutkaan, mutta joutui kuitenkin kallonmurtuman vuoksi leikkaukseen. Soneraplazan sivulla kerrotaan seuraavaa: "Norjalainen metalliyhtye Mayhem esiintyi Bergenissä 6.3. Bändin setin aikana yleisön joukkoon heitettiin lampaan pää, joka osui 25-vuotiaan Per Kristian Hagenin päähän kohtalokkain seurauksin. Hagenin kallo nimittäin murtui vokalisti Maniacin heiton voimasta ja hän joutui leikkaukseen konserttia seuranneena päivänä. Bergeniläisen lehden mukaan Hagen aikoo vaatia yhtyeeltä korvauksia esimerkiksi menetettyjen työtulojensa vuoksi. Lisäksi mies haastaa bändin oikeuteen pahoinpitelystä. - En pysty työskentelemään hetkeen, joten minun on pakko hakea korvauksia jostakin... Ja jos tästä jää pysyviä vaurioita, haluan kaiken olevan viranomaisten papereissa, Mayhem-fani sanoo. - Juttelin ystäväni kanssa miksauspöydän lähellä enkä huomannut lentävää lampaan päätä. Muistan vain sen, että heräsin seuraavassa hetkessä lattialta typertyneenä. - Koko homma oli täydellinen vahinko, Mayhemin kitaristi Balsphemer tuumii." The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
jogo3000 18.08.2003 10:31:00 | |
---|
Pitäisi vissiin vähän miettiä mitä siellä lavalla tekee. Minua ainakin ärsyttää suunnattomasti minkä tahansa esineen/aineen heittäminen yleisöön. Aina on loukkaantumisriski, tai sitten voi omaisuutta vahingoittua. Ja se ei ole siistiä. I'm a whiskey rock'n'roller. |
KooMikko 18.08.2003 13:58:04 | |
---|
Pitäisi vissiin vähän miettiä mitä siellä lavalla tekee. Minua ainakin ärsyttää suunnattomasti minkä tahansa esineen/aineen heittäminen yleisöön. Aina on loukkaantumisriski, tai sitten voi omaisuutta vahingoittua. Ja se ei ole siistiä. Ai plektrankin heitosta? Ei, oikeassa olet. Ei ole kiva palata keikalta pää paketissa. |
jogo3000 18.08.2003 14:26:30 | |
---|
Ai plektrankin heitosta? Voihan plektra tulla vaikka silmään. Voi näkö mennä. Mutta tarkoitin juuri noita isompien esineiden heittämistä, tms. erinäisten nesteiden heittelyä. I'm a whiskey rock'n'roller. |
kalkkuna 18.08.2003 22:31:34 | |
---|
Te olette säälittäviä. Ei *na! |
Scorpions nakkeli Korsossa yleisöön valehtelematta lähemmäs 100 rumpukapulaa. Että silleen.. |