Aihe: seymor duncan alnico 2 pro vs dimarzio twang king
1
Mrezzye
17.02.2006 20:55:47

Mulla on kokemusta Duncanin Alnico II Prosta. Oiva rokkimikki kyllä. Kovin kauheasti outputtia ei ole, mutta jos se ei ole vaatimus, niin kokeile ihmeessä. Mulla oli kiinni Les Paulissa ja soundi oli kyllä rok.
Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi, niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???

ministeri
17.02.2006 21:32:55

Mulla on kokemusta Duncanin Alnico II Prosta. Oiva rokkimikki kyllä. Kovin kauheasti outputtia ei ole, mutta jos se ei ole vaatimus, niin kokeile ihmeessä. Mulla oli kiinni Les Paulissa ja soundi oli kyllä rok.

oliko sulla humppari versio siis??
Mrezzye
17.02.2006 21:57:36

oliko sulla humppari versio siis??

Juu, sekä kaulassa että tallassa olivat. Hyvät rokkimikit kyllä.
Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi, niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???

Joees
17.02.2006 23:18:07
Tähän kai voisi lainata jotakutatuntematontajoltainfoorumilta. "Laitoin Alnico 2 prot epiphoneen ja soundasin heti lässiltä!" Joo o... Ei siinä, hyvät mikit ovat :)
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
Jucciz
17.02.2006 23:57:29 (muokattu 17.02.2006 23:59:58)
Tossa Alnico II Pro -näytettä Gibson Les Paul Standardilla:
http://mp3.jucciz.com/editiontube/alnico2pro.mp3

Vertailun vuoksi Lindy Fralinin PAF:it, jotka vaihtuivat tilalle:
http://mp3.jucciz.com/editiontube/fralin.mp3

Kummatkin mielestäni loistavia mikkejä, ainoastaan erilaisia.
kalamies#11 >-)))>
« OSTAKAA! · räpellystä »
ministeri
18.02.2006 13:00:11

no joo.yks kelaset tietty vähän eroaa. mut sellaista mureaa perinne rock soundia jahtaan...kuulosti kyllä sd:n sivuilla noi alnico II prot tele versioina aika hiton hyviltä..Ne oli vaan tietty kiinni ihan helvetin hyvässä kitarassa (mistään en löytänyt infoa et mitä skebaa, säröä ja vahvaria käytetty niissä). Sit kun isken mun mexico teleen niin...Twang kingiin en ole clippejä löytänyt..Harmi, menettävät mahdollisen asiakkaan koska niistäkin hyvää olen kuullut.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)