Aihe: Drummusic.com luotettava?
1
harzza1
17.02.2006 18:58:10
jooh onhan tuosta jokunen keskustelu ollu jo, mut siis yleisesti tiedossa ei oo kun yksi tilaus - onnistunut sellainen.
Rummut löytyy, symbaaleja ei yleensä.
enfermero
17.02.2006 19:02:23

Ok. No kyllähän se siinä tapauksessa ilmeisesti on luotettava. kiitos tästä.
tolppa-apina
23.05.2006 19:32:55
Ensinnäkin olen pahoillani, että jouduin nostamaan vanhan topicin esiin, mutta tuo firma kiinnostaa minua.

Liikkeen nettisivuilla olevien FAQ:jen avulla olen saanut jo melkoisesti tietoa, mutta silti epäilyttää. Siksi pieni kysely:
1.
a)Oletko tilannut drummusic:ilta?
b)Ja homma onnistui hyvin?

(Jos vastasit ensimmäisiin "kyllä", vastaa myös seuraaviin.)

2.
a) kauanko tuotteen/tuotteiden toimitus kesti?
b) paljonko maksoit lähetyksestä?
Olen juoppo..Eikun absolutisti. No joku alkoholiongelma kuitenkin.
Jeltz
23.05.2006 19:39:52 (muokattu 23.05.2006 19:40:11)
Ensinnäkin olen pahoillani, että jouduin nostamaan vanhan topicin esiin, mutta tuo firma kiinnostaa minua.

Kai olet huomannut, että kyseessä on siis käytännössä sama pulju kuin Boxymusic, mistä täällä onkin jo ollut puhetta.

Liikkeen nettisivuilla olevien FAQ:jen avulla olen saanut jo melkoisesti tietoa, mutta silti epäilyttää. Siksi pieni kysely:
1.
a)Oletko tilannut drummusic:ilta?
b)Ja homma onnistui hyvin?
2.
a) kauanko tuotteen/tuotteiden toimitus kesti?
b) paljonko maksoit lähetyksestä?

Boxymusicista olen, Zildjian A-custom Mastersound 14" haikat. Reilu 7 viikkoa meni ennen kuin tulivat. Maksoi kuluineen 277 euroa. Alapellissä kaksi halkeamaa valmiina -> valmistusvirhe -> huomenna lähtee paketti takaisin Belgiaan. Takuupalautuksista kannattanee huomata, että asiakas maksaa postikulut lähetykselle.

Palvelun tasossa ei moitteita, viesteihin on vastailtu nopeasti. Sikäli kun oikein ymmärsin, ei toimituksessa tapahtunut viivästys johtunut kaupasta vaan maahantuojasta, ja oletettavasti haikoissa oli säröt jo valmiiksi, eivätkä ne tuolla Belgiassa niitä rikkoneet. Itse kaupassa ei siis valittamista, vaikka muuten jäikin vähän paska maku suuhun tästä.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. Salon Seudun Bändit
moderndrummer88
23.05.2006 22:00:53
Palvelun tasossa ei moitteita, viesteihin on vastailtu nopeasti. Sikäli kun oikein ymmärsin, ei toimituksessa tapahtunut viivästys johtunut kaupasta vaan maahantuojasta, ja oletettavasti haikoissa oli säröt jo valmiiksi, eivätkä ne tuolla Belgiassa niitä rikkoneet. Itse kaupassa ei siis valittamista, vaikka muuten jäikin vähän paska maku suuhun tästä.

Uhh... mahtaa vituttaa tuon 7 viikon odottelun jälkeen laittaa heti takaisin menemään, saisivat kyllä tuommoset tarkistaa jo siellä belgian päässä...
musiikki on kuin musiikkia korvilleni
Jeltz
23.05.2006 22:03:01
Uhh... mahtaa vituttaa tuon 7 viikon odottelun jälkeen laittaa heti takaisin menemään, saisivat kyllä tuommoset tarkistaa jo siellä belgian päässä...

Yllättävän vähän oikeastaan vituttaa tässä vaiheessa, enemmänkin vaan naureskelen itselleni ja paskalle mäihälle.

Samaa ihmetteli Boxymusicin asiakaspalveluheebokin, kuulemma tarkastavat kaikki tuotteet siellä, mutta nuo haikat on sitten ilmeisesti livahtanut valvovan silmän ohi. Toisaalta, ne halkeamat oli sen verran pieniä, ettei heti osu silmään.
Speedy
23.05.2006 23:00:09

asiakaspalveluheebo

Osaako nämä heebot siellä suomea? Vai joutuuko vääntämään ulkomaan kielellä..=I
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Jeltz
24.05.2006 10:21:53
Osaako nämä heebot siellä suomea? Vai joutuuko vääntämään ulkomaan kielellä..=I

Ei osaa, englanti tai hollanti on vaihtoehdot.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)