Aihe: Cannibal Corpsen tulevasta levystä näytteitä
1 2 3 4
Super-Jari
17.02.2006 14:29:27
http://www.metalblade.com/ccpreview/ccpreview.html

Kuulostaa kyllä siltä mitä lupasivatkin. Vihaisempaa ja brutaalimpaa. Me likes.
Aloitusbiisi käynnistää levyn niinkuin pitääkin. Ei introa, ei kikkailua vaan suoraa murhaa.

Jees lol
ballfish
17.02.2006 15:02:56
Minun puolestani Cannibal Corpse saisi olla instrumentaalikamaa. Ne örinät eivät tuo musiikkiin mitään oleellista ja se örinä vieläpä peittää helevetin hienot kitarariffit. Esimerkiksi tämä on loistava: http://www.youtube.com/watch?v=NGli … -WXOzw&search=cannibal%20corpse . Tuollaisia saisi olla enemmänkin.
Olen hyvä uimaan katiskaan.
Akiman
17.02.2006 15:14:42

Olin huolissani kokoonpanon muutoksista edellisen levyn jälkeen...

...Mutta voi saatana mitä biisejä! Tykittävät niin perkeleesti! Necrosadistic Warningin soolokin pisti vähintään hikoilemaan. Tätä tulee odotettua!

Minun puolestani Cannibal Corpse saisi olla instrumentaalikamaa. Ne örinät eivät tuo musiikkiin mitään oleellista ja se örinä vieläpä peittää helevetin hienot kitarariffit.

Tällaisien ajatuksien perusteella voisit itse minun puolestani ilmaista itseäsi instrumentaalisesti.
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIMMAT HAASTATTELUT: TORTURE KILLER, DEATHSTARS ja IN FLAMES ::
Milkop
17.02.2006 15:18:17

Olihan tuo ihan jees, mutta Corpse on vähän samanlainen bändi kuin AC/DC:kin: kaikki levyt ovat liki identtisiä keskenään. Mutta toisaalta, sen pitääkin olla samanlaista.
ballfish
17.02.2006 15:26:23
Tällaisien ajatuksien perusteella voisit itse minun puolestani ilmaista itseäsi instrumentaalisesti.

I'll get me coat ------>
Kaake
17.02.2006 15:28:38

Perusteltu mielipide, toisin kuin monet muut rölölöö kommentit täällä, ei munsta aihetta tollaiseen v*ttuiluun?

Aika jämerää menoa luvassa taas, hyvä niin.
No väärinhän se meni
Tre Kronor Basar Klubb, medlem #2
Akiman
17.02.2006 15:34:07

Perusteltu mielipide, toisin kuin monet muut rölölöö kommentit täällä, ei munsta aihetta tollaiseen v*ttuiluun?

Syöpäs vähän aivoja ja ajattele myönteisemmin, ei tuo ollut vittuilua, vaan täysin perustelematon vastine mielipiteelle, joka oli väärä. Ei muuta funktiota viestin lopulla.

Cannibal Corpsessa kun nuo vokalisointien rytmitykset ja murinat muutenkin ovat olleet ihan tajuttoman toimivaa luokkaa. Jo Chris Barnesin aikakaudella laulujen rytmitykset ja matalat murinat merkitsivät helvetin paljon kappaleissa, eikä tämä ole vähentynyt yhtään Corpsegrinderin aikakaudella. Voihan ördääminen olla jollekin vain älytöntä kouhkaamista ja oksentelua, mutta itselleni se on yksi helvetin tärkeä osanen ja ennen kaikkea instrumentti death-metallissa. Cannibal Corpsen kaltaisessa brutaalissa death-metallissa tämä korostuu oikeastaan entisestään juuri siinä mielessä, että laulut ja musiikki ovat aidosti yhtä. Kyllähän ne murskaavat riffit, armoton brutaalisuus ja nopea vauhti kaikkine muine hyveineen merkitsee jo paljon, mutta mitäpä esimerkiksi Cannibal Corpse olisi ilman herkullisia örinöitä ja sanoituksia.
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIMMAT HAASTATTELUT: TORTURE KILLER, DEATHSTARS ja IN FLAMES ::
ballfish
17.02.2006 15:38:03 (muokattu 17.02.2006 15:41:15)
Syöpäs vähän aivoja

Nam.

älytöntä kouhkaamista ja oksentelua

Täydellinen määritelmä, kiitokset tuosta!

mutta mitäpä esimerkiksi Cannibal Corpse olisi ilman herkullisia örinöitä ja sanoituksia.

Helevatan hienoa musiikkia.

Edit: Anteeksi menee jo **ttuiluksi. En pilaa pyhää Cannibal Corpseanne.
Ei säähhhh, **ttuilin taas! Lähden pois ---------->
Deino
17.02.2006 15:44:44

Hyvä hyvä!
"Hää hä hä häähää!" -Bacchus
Super-Jari
17.02.2006 15:52:01
Mun mielestä tuo Frantic Disembowelment on semmonen "kato mitä me osataan"-veto. Death metallin teknisyyden multihuipennos. Hyvä taidonnäyte, mutta ei kovin kaksinen biisi. Owen ei muuten pysynyt biisissä mukana niin O'Brien veti molemmat kitarat

Olihan tuo ihan jees, mutta Corpse on vähän samanlainen bändi kuin AC/DC:kin: kaikki levyt ovat liki identtisiä keskenään. Mutta toisaalta, sen pitääkin olla samanlaista

En tajuu.
Gore obsessed ja Wretched Spawn on kyllä samallaisia levyjä, mutta sitä aikaisemmat poikkeaa aika reippaasti toisistaan ja uusikin kuulostaa taas menneen enemmän takaisin Bloodthristin suuntaan eli sinne minne arvelinkin ja toivoin.

Death metallin AC/DC, lol

Olin varmaan ainoa joka tajusi heti tuon Akimanin instrumentaali heiton. lol.
ballfish
17.02.2006 16:01:45
Olin varmaan ainoa joka tajusi heti tuon Akimanin instrumentaali heiton. lol.

Et suinkaan.
ballfish
17.02.2006 16:13:47
kun loukkasin mun pyhää Cannibal Corpsea.

???????????????
Super-Jari
17.02.2006 16:14:59
???????????????

Vitsit paranee kun niitä selittää ja offtopikoi, mutta:

Edit: Anteeksi menee jo **ttuiluksi. En pilaa pyhää Cannibal Corpseanne.
Ei säähhhh, **ttuilin taas! Lähden pois ---------->
ballfish
17.02.2006 16:15:35
Vitsit paranee kun niitä selittää ja offtopikoi, mutta:

Taisin uida taas katiskaan.
mikko1
17.02.2006 16:31:47
Katiskaa, katiskaa. Kuulostaa hyvältä.
Kaake
17.02.2006 16:36:57 (muokattu 17.02.2006 16:41:25)
Cannibal Corpsessa kun nuo vokalisointien rytmitykset ja murinat muutenkin ovat olleet ihan tajuttoman toimivaa luokkaa. Jo Chris Barnesin aikakaudella laulujen rytmitykset ja matalat murinat merkitsivät helvetin paljon kappaleissa, eikä tämä ole vähentynyt yhtään Corpsegrinderin aikakaudella. Voihan ördääminen olla jollekin vain älytöntä kouhkaamista ja oksentelua, mutta itselleni se on yksi helvetin tärkeä osanen ja ennen kaikkea instrumentti death-metallissa. Cannibal Corpsen kaltaisessa brutaalissa death-metallissa tämä korostuu oikeastaan entisestään juuri siinä mielessä, että laulut ja musiikki ovat aidosti yhtä. Kyllähän ne murskaavat riffit, armoton brutaalisuus ja nopea vauhti kaikkine muine hyveineen merkitsee jo paljon, mutta mitäpä esimerkiksi Cannibal Corpse olisi ilman herkullisia örinöitä ja sanoituksia.

Olet aivan oikeassa. Noi youtuben pätkät pyöri aiemmin tuola bassodadassa ja siellä jo pureskeltiin tätä döötsilaulun rytmitystä ym. Ja hra. Fisher panostaa siihen helevetin paljon ja on minustakin oleellinen osa CC:n "viehätystä"

Pointti katosi, odotellaan levyä verenmakuinen vesi kielellä.
No väärinhän se meni
Tre Kronor Basar Klubb, medlem #2
BMF
20.02.2006 19:30:48
Hyvältäpä kuulosti. odottelen uutta kiekkoa mielenkiinnolla.
En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin.
Julmettu
20.02.2006 19:34:53
No voihan pergele!
Von Blåmberg
21.02.2006 16:02:20
Hyvältähän nuo kuulostaa! Selkeästi taas on meininki kehittynyt sitten edellislevyn. Tosin biisien nimet on vähän tylsiä. Nothing left to mutilate?
I can't stop thinking of the universe
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)