tatta 10.02.2006 09:19:23 | |
---|
oi, kuinka ilta tuijottaa, mua salaa tummien lasien takaa, joku vielä luulee, tuskin se kuulee, kaikkea - mitä puhutaan valomerkistä aamuun asti, tyhjiä asioita vakavasti ei oteta edestä, eikä takaa, vaikka iskee silmää ja korjaa "krakaa" - pikkutuntien valuessa kohti las-ku-hu-ma-laa, juoksen pois ja jätän takin yksin naulaan pieneen narikkaan- olo on niin sairaan kaunis, tiedän mitä se tarkoittaa, paha olla, ruma sisältä, mutta ketä se kiinnostaa, olo on niin sairaan kaunis, sairas ja tahto riutuu pois, ei syö, eikä nuku koskaan, ja kuka kuollutta ihannois.. oi, kuinka helppo on nukahtaa, juopuneena ja luulla että, aamulla en enää herääkkään, mutta niinhän siinä kävikin että, sairaan kaunis olo saa, mut samaan paikkaan palaamaan, tekosyynä narikkaan unohtunut takki ja pakko kuluttaa -pikku tuntien kääntyessä, kohti surku-hu-ma-laa, juoksen pois, sammun ratapihaan, kohta kosketan jumalaa-
Olo on niin sairaan kaunis, jos tiedät mitä se tarkoittaa, ruma olla, paha sisältä, mutta ketä se liikuttaa, olo on niin sairaan kaunis, tahto sairastuen riutuu pois, ei syö, eikä nuku koskaan ja kuka kuollutta ihannois.. Tatta the orginal Grazy Mama |
peetu 10.02.2006 10:36:38 | |
---|
Edelleenkin se tuttu ja korkea taso teksteissäsi jatkuu. Pidin tästäkin. |
tatta 10.02.2006 11:10:43 | |
---|
Edelleenkin se tuttu ja korkea taso teksteissäsi jatkuu. Pidin tästäkin. osoitan kunnioitusta sinulle!!!!! OO-LA-LAA! Se tarkoittaa Tatta-Landiaksi "Kiitos suunnattoman paljon. Olen erittäin mielissäni, että kaiken turmiollisen kiireisen elämän aikana, ehdit näkemään vaivaa ja lukea, sekä kommantoida lyriikan. Thanks!!!!" Tatta the orginal Grazy Mama |
JCM 10.02.2006 11:38:24 | |
---|
valomerkistä aamuun asti, tyhjiä asioita vakavasti ei oteta edestä, eikä takaa, vaikka iskee silmää ja korjaa "krakaa"
Jälleen ihan helvetin hyvää tekstiä, hitto vie! Parhaillaan kärsin sairaan kauniista olosta, toiselta nimeltään krapula.. huh.. ainoo, et kraka puuttuu:) Helvetin hyvä teksti, olisinpa saanut lukea tämän jo eilen;) |
aikavaikea 10.02.2006 11:48:27 | |
---|
Tämä oli minun makuuni parasta tekstiä mitä olen sinulta lukenut. Tavasin useammankin kerran lävitse. Tykkäsin kovastikovasti. Analyyttinen en osaa olla, mutta tiedän mistä pidän :-) |
tatta 10.02.2006 12:21:32 | |
---|
Tämä oli minun makuuni parasta tekstiä mitä olen sinulta lukenut. Tavasin useammankin kerran lävitse. Tykkäsin kovastikovasti. Analyyttinen en osaa olla, mutta tiedän mistä pidän :-) Ja se riittää :) Tatta the orginal Grazy Mama |
aziztcf 10.02.2006 13:55:23 | |
---|
Jotenkin Zen Café fiilis tuli. Hieno teksti. |
gösplstorm 11.02.2006 00:36:14 | |
---|
vaikka iskee silmää ja korjaa "krakaa" on muuten ovela toi lainaus! |
Tupuna 12.02.2006 23:08:57 | |
---|
Ihan ok, mutta miksi käyttää kliseitä? Jumalan mainitseminen tällaisessa lyriikassa on suuri klisee. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
tatta 13.02.2006 08:51:59 (muokattu 13.02.2006 08:58:43) | |
---|
Ihan ok, mutta miksi käyttää kliseitä? ----Jumalan---- mainitseminen tällaisessa lyriikassa on suuri klisee. Klishee tai ei " jumala" - ei - Jumala- argumentti: Onko kliseitä olemassa, jos niitä ei käytetä? Tai yhtä hyvin: kliseeksi tuomitseminen, tekee lauseesta kliseen. Lauseen tuomitseminen kliseeksi, on yhtälailla klisee. kieli poskelle ja ulos! :) Kieli poskella, on parempi ku ###sit olkapäillä :) Tatta the orginal Grazy Mama |
Tempura 13.02.2006 09:24:08 | |
---|
Ihan ok, mutta miksi käyttää kliseitä? Jumalan mainitseminen tällaisessa lyriikassa on suuri klisee. Täh? Mitä ihmettä? Silloin pitäisi myös kieltää seuraavat sanat: sinä, minä, ja, että, kylmä, kaipaan, aina, miksi, yksin, ei, kyllä (sekä miljoona muuta). En nähnyt kyseisessä kohdassa mitään kliseistä. Ja vaikka näkisinkin, niin ei ole mitään mieltä siinä, että pyritään tekemään tekstejä sillä periaatteella että "nyt vältetään kliseitä oikein urakalla". Tatasta tuo on tuntunut hyvältä, ja niinkauan kun asioita tehdään niin että tuntuu hyvältä (miettimättä mikä siinä voisi tahojen A-X mielestä olla väärin, huonoa, tai viallista), syntyy hyvää ja oikeaa tavaraa. Kuuntelin tuossa Adorablen biisiä, missä kertosäe menee yksinkertaisesti "I love you", ja voi jösses kun toimii hyvin. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
tatta 13.02.2006 09:27:03 | |
---|
Täh? Mitä ihmettä? Silloin pitäisi myös kieltää seuraavat sanat: sinä, minä, ja, että, kylmä, kaipaan, aina, miksi, yksin, ei, kyllä (sekä miljoona muuta). En nähnyt kyseisessä kohdassa mitään kliseistä. Ja vaikka näkisinkin, niin ei ole mitään mieltä siinä, että pyritään tekemään tekstejä sillä periaatteella että "nyt vältetään kliseitä oikein urakalla". Tatasta tuo on tuntunut hyvältä, ja niinkauan kun asioita tehdään niin että tuntuu hyvältä (miettimättä mikä siinä voisi tahojen A-X mielestä olla väärin, huonoa, tai viallista), syntyy hyvää ja oikeaa tavaraa. Kuuntelin tuossa Adorablen biisiä, missä kertosäe menee yksinkertaisesti "I love you", ja voi jösses kun toimii hyvin.
Hey! :) Olen muuten tehnyt sellasenkin kappaleen, jonka nimi on yksinkertaisesti "kaikki kliseet" :) Se on aika samaa kategoriaa, kuin "wanna-be", mut sattuneesta syystä, en aio julkaista sitä m-netissä. Vilpitön kiitos :) Tatta the orginal Grazy Mama |
Jotenkin Zen Café fiilis tuli. Hieno teksti. -uutta aspektia" aika jännää :) Tatta the orginal Grazy Mama |