mazku_ 16.02.2006 16:04:36 | |
---|
kertokaahan mitä saundillista eroa on erillisellä etu ja pääte asteella, kun sitte jollain esim. marshallin nupilla?? "only dead fish go with a flow" |
Da Make 16.02.2006 16:10:35 (muokattu 16.02.2006 16:12:31) | |
---|
kertokaahan mitä saundillista eroa on erillisellä etu ja pääte asteella, kun sitte jollain esim. marshallin nupilla?? Täysin laitekohtainen asia! Jos otetaan esimerkiksi kuvitteelinen nuppi, ja samasta vahvistemesta tehty erillinen etu -ja pääteaste joita kätytetään yhdessä ei soundi eroa pitäsi olla jos kaikki on säädetty samalla lailla. Ei voi esimerkiksi sanoa "räkki vahvistimet ovat paljon parempi soundisempia kuin tavalliset nupit". |
elbowski 16.02.2006 16:10:42 | |
---|
Jos etunen ja pääte on samat kuin Marshallin nupissa, niin eipä taida olla mitään eroa. Raivo määrää nuotin |
McNulty 16.02.2006 17:20:05 | |
---|
Kumpi on parempaa vai hernekeitto? (tätä tulee kysyä kaikilta varusmiehiltä) :) Ei vaan... etusen ja päätteen hankkiminen räkkiin mahdollistaa ainakin sen, että saat mieleisen päätteen ja mieleisen etusen yhdistettyä. Esim. VHT:n pääte ja Marshallin etunen, tai ENGLin etunen ja Mesa/Boogien pääte. Nupissa on tyytyminen niihin mitä sinne on sisälle ahdettu. Räkissä on siis hieman enemmän yhdistelmiä ja vaihtoehtoja tarjolla. Give a man a fish, he'll eat for a day. Teach a man how to fish, he'll eat for a lifetime |
Reddie 16.02.2006 18:36:06 | |
---|
kertokaahan mitä saundillista eroa on erillisellä etu ja pääte asteella, kun sitte jollain esim. marshallin nupilla?? Noh, eka voisit opetella kirjoittamaan pikkaisen selvemmin. No offense. Sitten sen jälkeen luetaan ne FAQ:it, josta tämäkin vastaus löytyy: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=11&t=19764 Valmis. |
Jake.e 16.02.2006 21:00:43 | |
---|
Eikös nuo räkkit ole tehty siksi että helpompi roudata? Valitan tietämättömyyttäni If you'd been a dog
They would've drowned you at birth |
Da Make 16.02.2006 21:38:04 | |
---|
Eikös nuo räkkit ole tehty siksi että helpompi roudata? Valitan tietämättömyyttäni No ideanahan se että saadaan myös kaikki ne efekti muljuttimet kytkettyä ja ohjelmoitua valmiiksi ja koko pakettia on helpompi roudata siten. |
Eikö tämän kysymyksen olisi voinut ihan periaatteesta kirjoittaa tuonne Jelppikerho Goes Kitarakamat -threadiin, kun mielestäni kysymys olisi sinne juuri passeli? :) "Inhimillisen tiedon huipentuma on ymmärtää kaiken maallisen turhuus" - George Byron - Ja vitut, mä haluan kalliimpaa kamaa |
Nazareth 16.02.2006 23:28:02 | |
---|
Eikö tämän kysymyksen olisi voinut ihan periaatteesta kirjoittaa tuonne Jelppikerho Goes Kitarakamat -threadiin, kun mielestäni kysymys olisi sinne juuri passeli? :) Myöhästä marista ku maito on maassa. Mulla on valokuvamuisti. Se kait vaikuttaa ehkä ku mä unohdin linssinsuojuksen päälle.IMIK #27 AKKK#6 |
januszian 16.02.2006 23:45:14 | |
---|
diipadaa, kyllä mä väittäsin että räkki vehkeet on laadukkaampia ku samat roinat samassa nupissa. Tosin räkkivehkeissä on tuulettimia jotka saattaa häiritä hiljaisuutta... Mutta eihän kukaan putkinuppia soita hiljasella. :) "Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles.
http://www.zilakka.com |