Aihe: Bassoprojekti alkamassa
1
Juzzu
16.02.2006 15:44:39
No nyt kun sain purettua sydämeni surut

Oletko kysynyt josko saisit sen vaikka vaihdettua vähän pidempään? Esim. postimaksut sun piikkiin tms. Ei kannattais säästää paria euroa tässä vaiheessa, jos vaihtoehtona on että sua harmittaa koko loppuelämän (ohops, onpas tramaattista) se tuuman liian lyhyt skaala?
big mac
16.02.2006 22:06:56

Kuis olis 34,5" mensuuri? Itse olen tehnyt pari bassoa tuolla mitalla ja ainakin käyttäjän mukaan siinä yhdistyy mukavasti hyvä soundi ja sopiva kielten kireys. Nauhajaon saa näppärästi esimerkiksi Stewmacin sivujen laskurista.
Lapakulmana olen käyttänyt 13 astetta, joka on alan tietäjien (tai sellaisina itseään pitäjien) mukaan optimaalinen.
Hullu kaiken kokeilee...
Fonisoul_
16.02.2006 22:49:55
Kuis olis 34,5" mensuuri?

Ihan varteenotettava vaihtoehto. Katselen nyt vielä että paljonko lavalla tarvii olla mittaa jne.. eli jos tiukkaa tekee niin ehkä puolen tuuman kompromissiin voisi todellakin myöntyä.

13 astetta, joka on alan tietäjien (tai sellaisina itseään pitäjien) mukaan optimaalinen.

Kiitos tiedosta! Jos se kelpaa tietäjille niin kelpaa mullekkin.
Mistä muuten hankit tuon ABM:n tallan tuohon bassoosi?
Soul with the capital "S"...
big mac
17.02.2006 22:14:26

ABM:n tallan saa suoraan valmistajalta Saksasta (www.abm-mueller.com). Meilasin sinne ensin ja sain hinnat yms. Kun ei jatkomeiliin vastausta kuulunut, niin soitin firmaan -englanniksi, ei tarvinnut kaivella koulusaksan rippeitä takaraivosta - ja talla tuli postissa noin kolmessa päivässä. Mukana lasku, joten ei mennyt mitään kalliita postiennakkomaksuja. Laskun saattoi myös maksaa EU:n sisäisenä liikenteenä kansainvälisillä pankki- ja tilikoodeilla ilman lisäkustannuksia. Kaikkiaan tallalle tuli lähetyskuluineen hintaa noin 84 euroa.
Talla on ollut käyttäjän mukaan tosi hyvä, ainoastaan ohuemman satsin g-kieli pyrkii joskus hyppäämään pois urastaan vauhdikkaammassa menossa. Tarkoitus on hieman parantaa asiaa hiomalla uraa syvemmäksi. Kaikkiaan suositeltava talla, erityisesti jos hinta otetaan huomioon.
Hullu kaiken kokeilee...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)