Aihe: hyvä ride?
1
nile
17.08.2003 20:52:42
Suositelkaas heviukot minulle jotakin hyvää ride peltiä grindi komppaukseen. Semmonen missä on hyvä "ping" ääni
Blitz
17.08.2003 20:57:28
Suositelkaas heviukot minulle jotakin hyvää ride peltiä grindi komppaukseen. Semmonen missä on hyvä "ping" ääni

Zildjianin paksummat A-customit. Tietenkin Z-customit ovat "hevimiehille tehtyjä", mutta yleensä ne tuppaavat olemaan jo liian meluavia ja vaativat kanadalaisen kirvesmiehen voimat soittamiseen.

Joka tapauksessa paksumpi pelti pingaa aina enemmän kuin ohuempi joka jää soimaan kauaksi aikaa.
Rumpalilla on rytmi veressä. Basistilla veressä on lähinnä alkoholia.
Speedy
17.08.2003 22:11:39

Joka tapauksessa paksumpi pelti pingaa aina enemmän kuin ohuempi joka jää soimaan kauaksi aikaa.

Siis toisin päin, paksumpi soi pidempään ku ohuempi..=I Zildjianilla ainakin on A-Custom Ping Ride, että siin on (varmaan, en muista) aika ping-saundi..=I
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
welho
17.08.2003 23:09:44

Jaa-a

Itsellä on Sabianin 22"HH Heavy ride joka toimii hienosti tuollaisessa menossa.
Setit kuntoon, setit kunnossa!!
Blitz
18.08.2003 08:52:47
Siis toisin päin, paksumpi soi pidempään ku ohuempi..=I Zildjianilla ainakin on A-Custom Ping Ride, että siin on (varmaan, en muista) aika ping-saundi..=I

Itse olen ainakin luullut, ellen muuta, että paksumpi pelti pingaa enemmän. Vaikka eihän nyt "pingaus" ja soiminen ole suoraan toistensa vastakohtia kuitenkaan. Ainakin omassa tapauksessani, kun minulla joskus oli tosi paksu ride. Tipillä lyötäessä sai hienon pingin aikaiseksi, mutta kyllähän se sitten soi kun vähänkin enemmän "crashisti" sitä löi.

Ja tuota Ping rideä ilmeisesti hain. Olin jostain kuullut että A-Customilla olisi hyvä.
Rumpalilla on rytmi veressä. Basistilla veressä on lähinnä alkoholia.
Speedy
18.08.2003 11:08:13

Itse olen ainakin luullut, ellen muuta, että paksumpi pelti pingaa enemmän. Vaikka eihän nyt "pingaus" ja soiminen ole suoraan toistensa vastakohtia kuitenkaan. Ainakin omassa tapauksessani, kun minulla joskus oli tosi paksu ride. Tipillä lyötäessä sai hienon pingin aikaiseksi, mutta kyllähän se sitten soi kun vähänkin enemmän "crashisti" sitä löi.

Niin siis joo, paksumpi "pingaa" enemmään ku ohut, mutta se soikin pidempään..=I
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
lkx
18.08.2003 11:56:45

Kokeilin joskus jotain Ziliaanin Z-customia, oli vissiin 22", ja ei sanonut juuri muuta kuin "ping". Se oli hevi.
There is no spoon...
Bacchus
18.08.2003 21:39:07
Kokeilin joskus jotain Ziliaanin Z-customia, oli vissiin 22", ja ei sanonut juuri muuta kuin "ping". Se oli hevi.

Istanbulin Alchemy Raw ride sanoo että kong.
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
JeeVes
18.08.2003 22:36:02

Niin tekee!! (LOL) Sellaista en kyllä ostais vaikka mikä olis.
-Join me in bed-
Buusteri
19.08.2003 09:01:45

onko se tämä sama ride minkä belli kuulostaa pieneltä splässiltä mikkien läpi? :) charonin rumpalilla oli kerran juuri moinen ride ja se oli muistaakseni just joku tommonen. pinggiääni oli ihan kauhia mutta se krässäys ja just tuo belli.. kumma pelti
laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi..
Bacchus
19.08.2003 14:49:16
Niin tekee!! (LOL) Sellaista en kyllä ostais vaikka mikä olis.

Heh, niinpä. Toisaalta se ääni on ainakin persoonallinen, tosin vähän liiankin. Rudekin on jo aika raaka, mut toi Alchemy raw kyllä aivan liian synkkä. Muuten kyllä tykkään tuon tyylisistä, juuri Rudeista.

onko se tämä sama ride minkä belli kuulostaa pieneltä splässiltä mikkien läpi? :) charonin rumpalilla oli kerran juuri moinen ride ja se oli muistaakseni just joku tommonen. pinggiääni oli ihan kauhia mutta se krässäys ja just tuo belli.. kumma pelti

En oo ihan varma, mut niinku akik kuvaili, se on aivan helvetin paksu ja painava. Ja se kello kumahtaa niin että sen kuulee sekä tuntee.
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)