Hanoi Rocks soittaa kaksi keikkaa Tampereella ensi viikolla, jotka molemmat nauhoitetaan ja niistä tehdään sitten livelevy. Ainakin minä oon odottanut Hanoilta livealbumia siitä lähtien kun comebackin tekivät. Nyt se sitten tulee. Niin ja Tampereella kuullaan myös uusia Hanoi Rocks-biisejä, jotka tulevat seuraavalle studiolevylle. "Some people think we're crazy to attempt this and maybe we are, but that's what makes us Kiss" Paul Stanley - Telstra Dome, Melbourne 28.2.2003 |
Peter Gunn 19.08.2003 13:25:52 | |
---|
Kuulemma uutta materiaaliakin luvassa, mutta mutta, eihän tuo ole vielä varmaa, että levy tulee. |
ozz3 19.08.2003 14:11:21 | |
---|
No hyvä... "Live fast, die young I guess." |
Brian May jr. 19.08.2003 15:31:08 | |
---|
Uutta materiaaliakin?Loistavaa! Metal up yer ass or I'll do it for ya! |
Definhel 19.08.2003 16:43:15 | |
---|
Tampereella, mitä roskaa? kuka sen päätti? I've been here and
I've been there
I've been in between... |
HulluSimo 19.08.2003 16:45:26 | |
---|
Mutta mitä tästä Jäähallin keikasta tulee? Siellä ne ilmotti myös livelevystä, jos oikein kuulin? Vai julkaistaanko edes Suomessa? ...or still alive! Katsokaa wanted! |
Definhel 19.08.2003 17:35:36 | |
---|
Henki lähtee, henki lähtee... I've been here and
I've been there
Brian May jr. 19.08.2003 17:49:57 | |
---|
Henki lähtee, henki lähtee... Keneltä? Metal up yer ass or I'll do it for ya! |
Definhel 19.08.2003 18:36:53 | |
---|
Keneltä? Tampereelle menee, Tampereelle menee... I've been here and
I've been there
Peter Gunn 19.08.2003 20:36:25 | |
---|
|
Danny s 19.08.2003 21:03:34 | |
---|
Hassu juttu että tuolla Hanoi Rocksin virallisilla nettisivuilla eräs webmastereista kirjoitti ettei livelevyä ole tulossa, vaan uutta materiaalia, mutta ilmeisesti hän tarkoitti tuota "one night stand in Helsinki" -juttua..vai että tampereella?! |
HaloOfFlies 19.08.2003 23:06:28 (muokattu 19.08.2003 23:18:21) | |
---|
Hassu juttu että tuolla Hanoi Rocksin virallisilla nettisivuilla eräs webmastereista kirjoitti ettei livelevyä ole tulossa, vaan uutta materiaalia, mutta ilmeisesti hän tarkoitti tuota "one night stand in Helsinki" -juttua..vai että tampereella?! Näin luki Jippiin sivuilla, että Tampereella nauhoitetaan molemmat keikat. Kummallakin keikalla on toisistaan poikkeava setti. Ja uusia biisejä luvassa. One Night Stand In Helsinki julkaistaan DVD:nä. Uusi studiolevy Andyn mukaan keväällä 2004. "Some people think we're crazy to attempt this and maybe we are, but that's what makes us Kiss" Paul Stanley - Telstra Dome, Melbourne 28.2.2003 |
HaloOfFlies 19.08.2003 23:12:10 | |
---|
Mutta mitä tästä Jäähallin keikasta tulee? Siellä ne ilmotti myös livelevystä, jos oikein kuulin? Vai julkaistaanko edes Suomessa? Jäähallin keikasta julkaistaan bändin nettisivujen mukaan DVD. "One Night Stand In Helsinki" nimeltään. "Some people think we're crazy to attempt this and maybe we are, but that's what makes us Kiss" Paul Stanley - Telstra Dome, Melbourne 28.2.2003 |
HulluSimo 20.08.2003 08:29:04 | |
---|
Jäähallin keikasta julkaistaan bändin nettisivujen mukaan DVD. "One Night Stand In Helsinki" nimeltään. Ok. Kiitti. ...or still alive! Katsokaa wanted! |
Tinmo 20.08.2003 17:56:29 | |
---|
yeah, näkyyköhän minä, ViikatemieS, siellä?? Siis siinä Helsingin keikalla. Tekevälle sattuu ja varovaisella ei oo hauskaa |
HulluSimo 20.08.2003 18:20:57 | |
---|
yeah, näkyyköhän minä, ViikatemieS, siellä?? Siis siinä Helsingin keikalla. Tai MINÄ? Niin kätevästi päästiin seisomapaikoillekin. :P ...or still alive! Katsokaa wanted! |
Steve McBeach 21.08.2003 19:49:23 | |
---|
Itse odottelen tuota livelevyä vähän sekaisin tuntein... kun Japanissa piti alunperin julkaista tuo "One night stand in Helsinki" cd:nä ensi kuussa (ainakin jonkun japanilaisen levykaupan mukaan) ja sitten ilmoitetaan ettei sitä tule. Ja sitten ollaankin menossa Tampereelle (!!!??) tekemään live äänitettä. Niin, kyllähän Hanoi Rocks on kova livebändi, mutta hyvän live levyn tekeminen on vähän monimutkaisempi juttu. Ja kuinkakohan kauan siinä kestää ennen kuin tuo julkaistaan. Kun ovat nuo uuden Hanoi Rocksin julkaisut olleet enemmän kuin päivän myöhässä poikkeuksetta. Esim. Soundissa oli keväällä mainos Twelve Shots... levystä jossa samalla mainostettiin uuden singlen ilmestyvän huhtikuussa... noh, tuo single loppujen lopuksi ilmestyi heinäkuussa. Joten en kyllä usko että 2004 keväällä mitään uutta studiolevyä tulee, saa nähä tuleeko live edes jouluksi. I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock. |
Tinmo 22.08.2003 11:40:40 | |
---|
Tai MINÄ? Niin kätevästi päästiin seisomapaikoillekin. :P Et sattumoisin ollu se kaveri joka hoilasi For Those About The Rockia ennen keikkaa nauhan kanssa? Huomasin vain että joku takanani tekee samaa kuin minä. Tekevälle sattuu ja varovaisella ei oo hauskaa |
HulluSimo 22.08.2003 13:52:16 | |
---|
Et sattumoisin ollu se kaveri joka hoilasi For Those About The Rockia ennen keikkaa nauhan kanssa? Huomasin vain että joku takanani tekee samaa kuin minä. Sori, en tainnut olla. ;) ...or still alive! Katsokaa wanted! |