Aihe: Keskustelua Iron Maidenista
1 2 3 4 536 37 38 39 4043 44 45 46 47
Räbbänä
15.02.2006 14:30:34
Hoho, vai että oikein kolme keikkaa. Kait sitä johonkin noista on mentävä.

Parin vuoden päästä Maiden soittaa varmaan viikon putkeen Suomessa.

Se ois jo juhlaa. Maiden maratoni ens vuonna, kun tänä vuonna on se AC/DC maratooni Teatriassa. Ois ollut kiintoisaa katsastaa sekin, mutta k-18 tilaisuus tais olla?
Öri Öri Öri kansalaiset. "Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois...
...And Justice For All
15.02.2006 14:47:39
Lippurumbaa odotellessa. Omalta osalta sujuu piljettien haku siten, että kuudelta olen lippuluukulla jonottelemassa, termospullossa kahveeta mukana.
Ei pidä jättää mitään arvailun varaan.
Napoleon roikottaa figuuria bussin ikkunasta, saa pihvistä naamaansa, heittää jonkun vaalipinssin ja juoksee pakoon!
Akiman
15.02.2006 15:01:17

Lippurumbaa odotellessa. Omalta osalta sujuu piljettien haku siten, että kuudelta olen lippuluukulla jonottelemassa, termospullossa kahveeta mukana.
Ei pidä jättää mitään arvailun varaan.

Suosittelisin ennemmin ottamaan selvää, mikä Lippupalvelu on lähiseudulla (~20 km säteellä) suhteellisen hiljainen ja matkaamaan sopivalla kyydillä sinne. Itse olen tehnyt näin monen keikan kanssa ja välttänyt lippujonot kävelemällä hiljaisen paikan palveluun sisään kello 09 ja ottanut liput talteen.
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIMMAT HAASTATTELUT: DEATHSTARS, IN FLAMES ja AMORPHIS ::
...And Justice For All
15.02.2006 15:06:58
Suosittelisin ennemmin ottamaan selvää, mikä Lippupalvelu on lähiseudulla (~20 km säteellä) suhteellisen hiljainen ja matkaamaan sopivalla kyydillä sinne. Itse olen tehnyt näin monen keikan kanssa ja välttänyt lippujonot kävelemällä hiljaisen paikan palveluun sisään kello 09 ja ottanut liput talteen.

Totta. Ajattelin täältä Lempäälästä Tampereen Turtolaan, se on vähän syrjemmällä keskustasta.
Napoleon roikottaa figuuria bussin ikkunasta, saa pihvistä naamaansa, heittää jonkun vaalipinssin ja juoksee pakoon!
KTULU
15.02.2006 15:53:45
Totta. Ajattelin täältä Lempäälästä Tampereen Turtolaan, se on vähän syrjemmällä keskustasta.

Näin.
Vihaan warettajia ja kotipolttajia.
Akiman
15.02.2006 16:15:42

Näin.

Pian kaikki ovat syrjäisemmilla Lippupalveluilla ja keskustoissa ihmetellään, miksei siellä ole ketään.
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIMMAT HAASTATTELUT: DEATHSTARS, IN FLAMES ja AMORPHIS ::
Pelsi
16.02.2006 10:41:19
Justicelle plussa syväluotaavasta arviosta. Juuri näin!
'It's a far cry from small boys in the park, jumpers for goalposts. Isn't it? Mmmmm. Marvellous.'
Jokunen
16.02.2006 11:17:15
Justicelle plussa syväluotaavasta arviosta. Juuri näin!

Joo, plussaa myös meikäläiseltä. DVD:tä en ole vielä hommannut, mutta aika samat fiilikset bändin meiningistä ja biisien toimivuudesta muistuu mieleen Helsingin keikalta, kuin mitä tuossa arvostelussa on kerrottu. Luuleeko Iron Maiden oikeasti, että fanit HALUAVAT edelleen tulla kuulemaan ne samat keskinkertaiset "hittibiisit", kun tuotannossa olisi tusinan verran muita mestariteoksia valittavana?
"Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE)
...And Justice For All
16.02.2006 11:43:55
Joo, plussaa myös meikäläiseltä. DVD:tä en ole vielä hommannut, mutta aika samat fiilikset bändin meiningistä ja biisien toimivuudesta muistuu mieleen Helsingin keikalta, kuin mitä tuossa arvostelussa on kerrottu. Luuleeko Iron Maiden oikeasti, että fanit HALUAVAT edelleen tulla kuulemaan ne samat keskinkertaiset "hittibiisit", kun tuotannossa olisi tusinan verran muita mestariteoksia valittavana?

Niinpä. Ensi kiertue menee varmaan samassa hengessä kun tämä Dance Of Death World Tour, eli 5-6 biisiä uudelta levyltä, pakolliset hitit ja muuta ei pahemmin jääkkään. Fear Of The Dark, The Trooper, Wrathchild, The Number Of The Beast, Run To The Hills, Hallowed Be Thy Name, Iron Maiden vievät jo ison lohkon setistä, ja nuo 7 lisättynä uuden albumin kuuteen kappaleeseen jättävät varaa lähinnä kahteen yllätykseen ja Brave New Worldiin, joka varmaan keikkuu setissä loppuun asti. DOD-tourilla "yllätykset" olivat Can I Play With Madness ja Lord Of The Flies. Toivon, että joku Blaze-veto saataisiin taas settiin, vaikka jompikumpi tutuista Man On The Edgestä ja Futurealista. Mielestäni Wrathchild saisi siirtyä ajasta ikuisuuteen, ja sen korvata Futureal/Edge/Wicker Man/Wildest Dreams tms. nopea ralli.

Korvauksia settiin voitaisiin hyvinkin tehdä.
Fear Of The Darkin tilalle saman albumin Afraid To Shoot Strangers, ovathan Irak-kuviot olleet taas ajankohtaisia. Jos samoissa albumeissa pysytellään, 22 Acacia Avenue ja Children Of The Damned pistäisivät tipan linssiin Beastin ja Hillsin sijasta.
SSOASS:ilta voitaisiin jättää edes se Can I Play With Madness pois ja vetää vaikka The Clairvoyant.

Spekulaatiotahan tämä on, mutta mielestäni mukavaa arvailla ja keskustella aiheesta.
Yksi juttu kumminkin on varmaa, seuraavalta kiertueelta kutten jokaiselta tulevaltakin, tulee joko cd, dvd tai jopa molemmat. Kuten Rod Smallwood on sanonut, pistetään Iron Maidenin viimeiset vuodet hyvin pakettiin ja faneille tarjotaan herkkua niin että pelottaa.

Up The Irons!
-Prokitaristi-
16.02.2006 19:05:18
Oho, ihanko vasta 1990? No, varma en kyllä ole ollut. Mihin tietosti perustuu?

Marshallin tuotehistoriasta.
aku.miettinen
16.02.2006 19:06:59
Toivottavasti osa vakiobiiseistä tippuu ja Wildest Dreams ja Rainmaker hirveyksiä ei oteta settiin. Ja Can I Play With Madness myös pois heti.
-Prokitaristi-
16.02.2006 19:14:48
Semmoinen unelmasetti näin äkiltään olisi

-Heaven Can Wait
-Infinite Dreams
-Wasted Years
-The Thin Line Between Love And Hate
-The Mercenary
-The Clansman
-The Clairvoyant
-The Trooper
-The Number Of The Beast
-Wrathchild
-Hallowed Be Thy Name
-Sanctuary
-Iron Maiden
-Stranger In A Strange Land
-Brave New World
-Blood Brothers
-Journeyman
-Dance Of Death

Tietenkin eri järjestyksessä. Ja sisältää encoret.
Deep Shadow
17.02.2006 17:24:30 (muokattu 17.02.2006 17:30:12)
Jokohan sitä tänä vuonna näkisi Maidenin. Täytyy kait yrittää..

e: Paljonkos liput on ennen noille keikoille maksaneet? Tuli vain tuosta Skebaan mummonryöstelyjutusta mieleen, että tähän tosiaan tarvitsee rahaakin ja lipunmyynti onkin ihan kohta.
"Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Bella Italia #15
Suhteettomat Toverit #2
...And Justice For All
17.02.2006 17:32:53
^ 50€ molemmin puolin. Onko tätä 27. päivämäärää lipunmyynnin suhteen vieläkään varmistettu missään?
-Prokitaristi-
17.02.2006 18:16:48
^ Niin, ja mistä niitä saa sitten hankittua netin kautta?
...And Justice For All
17.02.2006 18:37:42
^ Niin, ja mistä niitä saa sitten hankittua netin kautta?

Jos kentälle mielit - jonotus. Lippupalvelun sivuilla tuo Tampereen keikan ilmoitus kävi jo, mutta poistettiin. Ilmeisesti odotellaan vielä ihan virallista tietoa.
Mistä niitä saa netistä? No eiköhän lippupalvelusta yleensä.

Mulle ainakin 27. päivä passaisi hyvin. Hiihtolomakin silloin.
Thet
17.02.2006 22:41:13
Ite olen menossa. Liput jos vaan saan, pitäisi kyllä saada.
Lets rock
-Prokitaristi-
18.02.2006 10:08:36
Jos kentälle mielit - jonotus. Lippupalvelun sivuilla tuo Tampereen keikan ilmoitus kävi jo, mutta poistettiin. Ilmeisesti odotellaan vielä ihan virallista tietoa.
Mistä niitä saa netistä? No eiköhän lippupalvelusta yleensä.

Mulle ainakin 27. päivä passaisi hyvin. Hiihtolomakin silloin.

Kentälle..? No joka tapauksessa jonotus on täysin poissuljettu mahdollisuus.
...And Justice For All
18.02.2006 10:37:06
^ Sitten vaan puhelin kouraan ja netti auki. Kenttälippu tuskin tippuu ellei itse Iso Kiho sinua auta mutta säkällä voit hyvän katsomopaikan saada.

Nyt alkaa olla jo jännitys päällä. Up The Irons!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)