Jake.e 15.02.2006 19:24:40 | |
---|
Ei ollut tuo jaguar mun juttu. Nyt oon myymässä sitä/yritän myydä sitä. Tuota metallia on tullut räimittyä sen verran että se on luonnollisin juttu mulle. Les paul malliset kitarat istuu syliin. Onko tuo kitara ostamisen/tilauspyynnön arvoinen Eli pitäis musiikki kullakselle ouluun tilata ilmeisesti musamaailmasta kun ei ole kuulemma varastossa. Ainoa kosketus tällähetkellä tuohon kitaraan ovat kuvat ja speksit eli täältä käytännön kokemusta. Ps kokeilin hakua ei löytynyt tästä mitään. If you'd been a dog
They would've drowned you at birth |
-K- 15.02.2006 21:06:03 | |
---|
Ihan mielenkiintoinen kitara, nuo hieman normaalia pidempi kaula sopii tuohon lespaan. Mielestäni ei kuitenkaan hintansa väärtti. Tuolla hintaa saa kaksi epin goottilespaa, jotka eivät laadullisesti ole merkittävästi huonompia. Suus kii tai paan sut pesähän !!! |
Jake.e 15.02.2006 21:28:27 | |
---|
entäpä ec-1000 blk? Ja lisää tuosta k-500:sesta If you'd been a dog
Micolo 15.02.2006 21:32:42 | |
---|
Jep jep. Mulla on ollu tollanen kitara jonku kolmisen vuotta ja ei kyllä oo tullu vastaan oikein mitään sellasta jonka takia siitä luopuisin. Ei oo edes mikkejä tarttenu vaihtaa kun mielestäni nuo EMG:n HZ-H4:set passaa hyvin rankkaan meininkiin. Se, joka paikkansa menettää, se paikkansa menettää |
N33m0 15.02.2006 22:54:12 (muokattu 15.02.2006 22:54:43) | |
---|
http://koti.mbnet.fi/pupp3t/k500.jpg Tuossahan toi mun keppi. Ostin tossa alkusyksystä ESP SV Standardin joten luonnollisesti tuo on tällä hetkellä kakkoskeppi, hyvä sointi ja viimeistely. Osia vaihtelin lähinnä ulkonäön vuoksi. Hyvä kitara ja mielestäni hintansa arvonen. slow music for slow people |
Eipä tuostakaan ole paljoa vaihdeltu. Metalli osat ja kehykset. Hieno :). If you'd been a dog