Aihe: joo eli mikä pelti kyseesä
1
Hevitytteli
15.02.2006 20:05:36

eli sain settiä ostaessani mukaan chinan. se on 20" ja pellissä lukee isoilla mustilla kirjaimilla "HLX". mitään muuta siinä ei lue. tietääkö kukaan siis mikä pelti on kyseesä? arvokin toki on kiva tietää jos joku osaa sanoa.. ei sinänsä että olisin myymäsä mutta olishan se mielenkiintoista tietää.
Bacchus
15.02.2006 20:06:58
eli sain settiä ostaessani mukaan chinan. se on 20" ja pellissä lukee isoilla mustilla kirjaimilla "HLX". mitään muuta siinä ei lue. tietääkö kukaan siis mikä pelti on kyseesä? arvokin toki on kiva tietää jos joku osaa sanoa.. ei sinänsä että olisin myymäsä mutta olishan se mielenkiintoista tietää.

Headlinerin pelti taitaa olla. Eipä voi arvoa kehua, sinne Paisteen 302-akselille menee. Messinkiä siis.

Itse joskus testailin moista, ja soundi oli aivan järkyttävä. Stack-käyttöön voisi kuitenkin sopia.
KoRn88.
15.02.2006 20:07:07 (muokattu 15.02.2006 20:07:29)
En täysin varmaksi mene sanomaan, mutta taitaa olla meinlin halpissarjaa. Oisko Headliner?

EDIT: olen hidas

metallia Kemistä: UNIC
grind
15.02.2006 20:08:19

Se on Headlinerin HLX. Hintaa oli muistaakseni 30-40€ n.5 (?) vuotta sitten, kun sen thomaniasta tilasin. Katoppas mun omakuva, onko samanlainen kuin oikeanpuoleinen china?

Ei siinä, mukavasoundinen peli loppujenlopuksi, on kestänyt rankaisuakin kiitettävästi.
Incarnate deathrash.
KoRn88.
15.02.2006 20:13:25
Onko tuo Headliner muuten edes Meinlin sarjaa vai onko se ihan oma merkki? Jotenkin olen saanut käsityksen, että olisi Meinliä.

metallia Kemistä: UNIC
Hevitytteli
15.02.2006 20:14:23

joo täytyy myöntää että "soundi" on aivan kamala. mutta eipä ihme jos se tuossa hinta luokassa pyörii :D oon kyllä pistäny sen stackiin semmosti että reunat kaartuu ylöspäin ja päälle joku ikivanha 15" crässi.. sai siitä jonkun laisen "kosh":maisen äänen silti :)
VeeKoo
15.02.2006 20:34:56

Onko tuo Headliner muuten edes Meinlin sarjaa vai onko se ihan oma merkki? Jotenkin olen saanut käsityksen, että olisi Meinliä.

Ennen oli eri merkki, mutta tehtiin vaan Meinlin tehtaassa. Nykypäivänä Meinl omistaa headlineristä suurimman osan.
Ruman ei oo varaa nirsoilla.
Alpha
16.02.2006 16:27:13 (muokattu 16.02.2006 16:27:57)

Jos nyt tähänkin saataisiin loppu. HeadLinerin pelti on siis kyseessä ja tuollaiset tuli taottua mutkalle ala-asteella kaverin setillä...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)