Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: The 69 Eyes
1 2 3 4 5 6
Marizka69
15.02.2006 20:33:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kertokaa miulle mielipiteenne kyseisestä minun mielestä HYVÄSTÄ bändistä..ketään ei tuomita mielipiteestään..(tai en mie ainaskaa:)
 
Paavolla meni kymmenen vuoden naurut hukkaan ku se vasta äsken tajus että sellasen sanan ku "keskusta" lopussa on sana "kusta" x]
Landola59
15.02.2006 20:39:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Goottihevii!!!
 
Vie suomalaista metallia maailmalle, jos tulee radiosta en käännä kanavaa toisaalle. Ihan kiva.
 
vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä. Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
Jani The Rock
15.02.2006 20:52:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan mukavia jätkiä, musiikista en välitä.
 
Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
RocknRoll
15.02.2006 20:54:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa..mitäs niistä nyt vois sanoa. Musiikki menee korvasta sisään ja korvasta ulos. Jussi69 hiuslaite on ärsyttävä. Mutta töitä ovat paiskineet, ei voi moittia.
 
aivokuolio
15.02.2006 21:08:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nelikymppiset sällit leikkivät goottijumalia ja kääntävät takkia joka levyn ilmestymisen tienoilla. Kappaleet on toistensa variaatioita ja Jyrkin laulu ihan onnetonta. Lisäksi bändi lavaesiintyminen on tönkön opetellun näköistä, ei kellään äijistä ole karismaa. Ainoaa seurattavaa on Jussin Tommy Lee-kikkailu, joka on viihdyttävää.
 
Jos tämä menee joskus ulkomailla läpi big time, niin syön 69 hattuani.
 
3 henkilöä tai 240 kg lihaa
Bonesaw
15.02.2006 21:46:53 (muokattu 15.02.2006 21:47:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tykkää.Laulu on kamalaa. Haastattelut tosin ovat aivan mahtavia.
 
"Kyllä me sielä Losissa huomattiin heti,että tää on meijän paikka"
 
shagriml
15.02.2006 22:02:34
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika epäoriginaalia musaa ja homma haiskahtaa. En pidä. Muutama siedettävä biisi vanhemmasta tuotannosta tosin löytyy.
 
Landola59
15.02.2006 22:11:51 (muokattu 15.02.2006 22:12:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos tämä menee joskus ulkomailla läpi big time, niin syön 69 hattuani.
 
Jaahaa, 69 on lyöny kyllä läpi ittensä rasmuksen tavoin amerikassa ajat sitten. että ala vain kattelemaan sitä hattuasi. Yksi tunnetuimmista suomalaisista yhtyeistä ämerikässä.
 
vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä. Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
aivokuolio
15.02.2006 22:14:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaahaa, 69 on lyöny kyllä läpi ittensä rasmuksen tavoin amerikassa ajat sitten. että ala vain kattelemaan sitä hattuasi. Yksi tunnetuimmista suomalaisista yhtyeistä ämerikässä.
 
Onko Rasmus lyönyt läpi jenkeissä mielestäsi "big time"? Tällä tarkoitan esim. top10-sijoituksia Billboardilla jne. Pienen piirin lempparibändiä ei varsinaisesti voi lukea kovinkaan tunnetuksi bändiksi.
 
Kannattaa perehtyä bändin maineeseen ja suosioon muutenkin kuin 69 Eyesin haastatteluja lukemalla, ei ole mikään maailman vaatimattomin bändi kyseessä.
 
3 henkilöä tai 240 kg lihaa
Landola59
15.02.2006 22:16:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa perehtyä bändin maineeseen ja suosioon muutenkin kuin 69 Eyesin haastatteluja lukemalla, ei ole mikään maailman vaatimattomin bändi kyseessä.
 
Ja sekö potuttaa? Kyllähän 69 silimää on arvossaan amerikanmaalla, mutta kuten oletettavissa ilmaisu "big time" ei vissiin ole osannu kenenkään metallibändin kohdalle ennenkään.
 
vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä. Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
Abgrund
15.02.2006 22:25:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse tykkäsin enemmän kolmen ensimmäisen levyn hard rockimmasta meiningistä.
 
Landola59
15.02.2006 22:29:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse tykkäsin enemmän kolmen ensimmäisen levyn hard rockimmasta meiningistä.
 
Olikohan Call me niillä levyillä? on astetta kovempi kappale.
 
vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä. Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
Abgrund
15.02.2006 23:21:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olikohan Call me niillä levyillä? on astetta kovempi kappale.
 
Kyllä, se on sillä kolmannella levyllä (Wrap your troubles in dreams). Mutta se ei ole alun perin the 69eyesin biisi vaan Blondielta coveroitu.
 
Sliv
15.02.2006 23:50:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa perehtyä bändin maineeseen ja suosioon muutenkin kuin 69 Eyesin haastatteluja lukemalla, ei ole mikään maailman vaatimattomin bändi kyseessä.
 
noh.. onneksi bändien ei enään tarvitsekkaan olla vaatimattomia. voivat keskittyä paremmin duuniinkin. Ei tartte pitää kokoaikaa käsijarrua päällä.
 
Artist
16.02.2006 08:12:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaahaa, 69 on lyöny kyllä läpi ittensä rasmuksen tavoin amerikassa ajat sitten. että ala vain kattelemaan sitä hattuasi. Yksi tunnetuimmista suomalaisista yhtyeistä ämerikässä.
 
Eikä ole. Kumpikaaan yhtye ei ole esim. päässyt Billboardin Top 200 listalle.
 
"When I see her in the street, my heart takes a leap and skips a beat..."
Landola59
16.02.2006 09:34:23 (muokattu 16.02.2006 09:35:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikä ole. Kumpikaaan yhtye ei ole esim. päässyt Billboardin Top 200 listalle.
 
En puhu siitä vaan tunnettavuudesta. Lauri on ihQ amerikan maalla.
 
billboard on vain kapitalistinen salajuoni kuten kaikki muukin tässä maailmassa. Minä puhun tunnettavuudesta, en paperista.
 
vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä. Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
mechanic
16.02.2006 10:09:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa perehtyä bändin maineeseen ja suosioon muutenkin kuin 69 Eyesin haastatteluja lukemalla, ei ole mikään maailman vaatimattomin bändi kyseessä.
 
Tai sit voi jättää perehtymättä. Minä en valitse bändejä niiden suosion perusteella, eikä mulla ole tarvetta puolustella lempibändieni suosiota. Mulla kyllää vaihtuu kanava jos lähtee suoltamaan 69:n kaltaista tuubaa. Ja ei se vaatimattomuuskaan ole aina mikään huono asia. Tosin nämä nyt ovat ottaneet sellaisen roolin, että tuskinpa ne aina ihan tosissaan on.
 
Tuntematon Sivari
Artist
16.02.2006 10:33:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En puhu siitä vaan tunnettavuudesta. Lauri on ihQ amerikan maalla.
 
billboard on vain kapitalistinen salajuoni kuten kaikki muukin tässä maailmassa. Minä puhun tunnettavuudesta, en paperista.

 
No onko sulla sitten jotain konkreettisia todisteita tosta tunnettavuudesta?
 
Minä puhun konkreettisista todisteista.
 
Mutta mitä itse aiheeseen tulee, on 69 Eyesilla mielestäni muutama ihan hyväkin kappale, vaikka heidän musansa ei nyt varsinaisesti minun makuun olekaan.
 
"When I see her in the street, my heart takes a leap and skips a beat..."
omenamehu
16.02.2006 10:53:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the 69 eyesin levyt wasting the dawn - levyyn asti ovat lempilevyjäni, yhtä menevän kuuloista rokkiräimettä olen jo jonkin aikaa etsinyt, ei vaan ole tullut veroista vastaan.
harmittaa kyllä kun menivät muuttamaan tyyliään blessed be - levyllä (vaikka merkkejä tästä oli jo aiemminkin tullut, mm. wasting the dawn-biisi)
Musiikin kaupallisuudelle ei mahda mitään, loppujen lopuksi aina se kaupallisuus vie voiton :/
 
salmivaara
16.02.2006 12:26:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kolme ekaa levyä on hyviä, myöhemmilläkin on hetkensä. Plussaa siitä, et tuntuvat ärsyttävän wannabe-muusikoita.
 
Goottihevii!!!
Vie suomalaista metallia maailmalle, jos tulee radiosta en käännä kanavaa toisaalle. Ihan kiva.

 
wtf?
 
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «