GothicMajKarma 16.08.2003 19:09:07 | |
---|
Ei mikään maailman paras livebändi. Varjoissa minä synnyin, varjoissa minä elän, ja varjoissa minä kuolen... |
Bonham 16.08.2003 20:18:06 | |
---|
Ei mikään maailman paras livebändi. No, tuokin riippuu siitä, mitä livekeikalta hakee. Mä haen useasti hyvää ja miellyttävää soundia, taitavien seppien esittämää mielenkiintoista musiikkia - siinä Absot toimii paremmin kuin moni moni muu yhtye tässä maassa. No, toisilla keikoilla sitten haetaan toisia fiiliksiä. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
kivi 17.08.2003 14:55:41 (muokattu 17.08.2003 14:56:20) | |
---|
Aivan suvereeni livebändi. Hauska on katsoa, kuinka Tommi kulloinkin tulkitsee rockmaneereja sellaiseen "piirroskuvitetulla kirjekurssilla rocktähdeksi" -tyyliin. Aivan tarkoituksella. Ja artikuloi jokaisen puolipisteen kirjallisessa tekstissään. Sitäpaitsi, aika harvan bändin jokainen settilista on suunniteltu juonellinen tarina. Ja kuunnelkaapa yhteensoittoa. Tiukkaa, monipuolista ja täynnä huumoria. Kun vielä lisätään, että miehet ovat mukavia ihmisiä, arvonsa tuntevia mutta nöyriä ja tekevät hyviä levyjä, niin kyllä! Saas nähdä miltä seuraava levy tulee kuulostamaan, kun Aaken ja bändin miksaaja Markon soundipoliittinen näkemys on jo nyt niin hyvä ja eheä. Eron huomaa kun vertaa vaikkapa Muovi antaa periksi -levyn biisejä alunperin, ja uudelleenmasteroituina Olen pahoillani -kokoomalla. Nyt tuli taas kehuttua. Mutta ihan syystä, koska kun Suljettu aikoinaan ilmestyi, oli se mulle välittömästi vuoden levy, ja mielestäni edelleen paras kotimainen temaattinen levykokonaisuus jota pystyi kuuntelemaan julkisestikin (Se-yhtyeen "Ja me tehtiin rakkautta" ei oikein salli muiden läsnäoloa). |
Aivan suvereeni livebändi. Hauska on katsoa, kuinka Tommi kulloinkin tulkitsee rockmaneereja sellaiseen "piirroskuvitetulla kirjekurssilla rocktähdeksi" -tyyliin. Aivan tarkoituksella. Ja artikuloi jokaisen puolipisteen kirjallisessa tekstissään. Sitäpaitsi, aika harvan bändin jokainen settilista on suunniteltu juonellinen tarina. Ja kuunnelkaapa yhteensoittoa. Tiukkaa, monipuolista ja täynnä huumoria. Kun vielä lisätään, että miehet ovat mukavia ihmisiä, arvonsa tuntevia mutta nöyriä ja tekevät hyviä levyjä, niin kyllä! Saas nähdä miltä seuraava levy tulee kuulostamaan, kun Aaken ja bändin miksaaja Markon soundipoliittinen näkemys on jo nyt niin hyvä ja eheä. Eron huomaa kun vertaa vaikkapa Muovi antaa periksi -levyn biisejä alunperin, ja uudelleenmasteroituina Olen pahoillani -kokoomalla. Nyt tuli taas kehuttua. Mutta ihan syystä, koska kun Suljettu aikoinaan ilmestyi, oli se mulle välittömästi vuoden levy, ja mielestäni edelleen paras kotimainen temaattinen levykokonaisuus jota pystyi kuuntelemaan julkisestikin (Se-yhtyeen "Ja me tehtiin rakkautta" ei oikein salli muiden läsnäoloa). Ei liene syytä enempää keskustella aiheesta Absoluuttisen Nollapisteen livekunto??? Kiitos Kivi. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Sgt. Baker 19.08.2003 15:24:41 | |
---|
Halutaan ostaa rumpali. Miel. hyväkunt. ja sisäsiisti. |
Lähikauppias 19.08.2003 15:43:37 | |
---|
|
Zed 26.08.2003 17:31:08 | |
---|
Ai, en muka ole tänne kirjoitellutkaan? Absoluuttinen Nollapiste (nollapiste isolla) on mielestäni kiinnostavimpia ja toimivimpia bändejä Suomen musiikkihistoriassa. Liimatalla on uskomaton havainnointikyky, ja taito puhua itsestäänselvyyksistä tavalla, joka saa löytämään uusia ulottuvuuksia arkipäivän asioista. Monet levyt toimivat elokuvan tavoin viittauksineen aiempiin biiseihin ja tapahtumiin. Musiikki tukee tarinoita ja mielikuvia totaalisen hienosti. Lisäksi yhtyeellä on omia ainutlaatuisia hahmoja ja 'maskotteja', joita käytetään täysin omalla tavalla teksteissä, julisteissa ja levyjen kansissa. Kannetkin ovat melkein yksi syy ostaa Nollapisteen levyjä. Liimatan akvarellityöt ovat pirun näkemyksekkäitä, ja melkein alkavat elää musiikin mukana. Hienoa ja herkkää tavaraa. Ei kovanaamoille ja keskittymiskyvyttömille rankistelijoille. Zed is dead, baby, Zed is dead. |
Hubert 27.08.2003 11:54:31 | |
---|
Siis aivan loistava bändi. Lahdessa asuessani poikkesin kerra paikkakunnan mukavimpaan paikkaan Torveen, ja sinä iltana siellä esiintyi joku Absoluutinen 0. Juttelin mukavan silmälasipäisen herran kanssa niitä näitä ennen keikan alkua, ja kun soitto alkoi, niin jätkä olikin mikrofonin varressa. Ja ainakaan silloin ei jäänyt epäselvyyttä siitä että mikä bändi Suomessa osaa soittaa livenä. Levyjen osto on vielä jäänyt, mutta kirjastosta on tullut kestolainattua lähes kaikki, olisiko niin, että tuo Muovi antaa periksi on vielä kuulematta. Kaikesta oon tykänny ihan hirviästi. Does humor belong in music? |
1960-1980 27.08.2003 12:06:44 | |
---|
Liimatalla on uskomaton havainnointikyky, ja taito puhua itsestäänselvyyksistä tavalla, joka saa löytämään uusia ulottuvuuksia arkipäivän asioista. Tämä on niin totta. Usein alkaa naurattamaan kun huomaa tekevänsä samoja asioita mitä Liimatta on lauluissaan esittänyt. jos saan sinulta hedelmän / vaikka kuoritun / ensin se jää syrjään / lopulta syömättä kokonaan |
aikavaikea 27.08.2003 13:06:47 | |
---|
Aliarvostettu kuin mikä, vituttaa suorastaan kun noin hyvä bändi jää noin huomiota vaille. Vaikka onhan se kyllä sen verran omalaatuista musiikkia etten ihmettele vaikkei kovin monelle uppoakaan. Onneksi olen yksi niistä harvoista joille uppoaa! Mutta sitten jos kyseinen bändi alkaisi kelvata myös sille suurelle yleisölle, alkaisimme me, "aidot" fanit, valittaa sitä, kuinka ne nyt menivät ja myivät itsensä. Veikkaan ma. There's no such thing as paranoia, it's always twice as bad as you fear. |
Tanu 27.08.2003 16:41:22 | |
---|
Mutta sitten jos kyseinen bändi alkaisi kelvata myös sille suurelle yleisölle, alkaisimme me, "aidot" fanit, valittaa sitä, kuinka ne nyt menivät ja myivät itsensä. Veikkaan ma. Niin, sittenhän se ei olisi enää True... Ei minulla ainakaan mitään bändiä vastaan olisi, vaikka se yhtäkkiä alkaisikin myydä kultaa tai kiinnostaa yleisöä. Kunhan tuota vain ei saavuteta kompromisseilla, jotka koskevat musiikin laatua/tyyliä. Se siitä sitten. Saatanan tylsä peruspeelo. |
Zed 29.08.2003 15:22:53 | |
---|
Ja muistakaa ostaa tänään ilmestynyt uusi sinkku. Tämän puukylän ainoaan levykauppaan "Sitä ei vain tullut vaikka tilattiin". Yllätys yllätys. Zed is dead, baby, Zed is dead. |
KooAa 29.08.2003 15:39:23 | |
---|
Näyttää olevan 4.10 Lutakossa. Ilmeisesti suosittelette menemään katsomaan vaikka yhtään levyä en ole kuullut ja sen perusteella mitä olen kuullut en halua kuullakkaan. Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |
2541 29.08.2003 16:06:53 | |
---|
Ja muistakaa ostaa tänään ilmestynyt uusi sinkku. Tämän puukylän ainoaan levykauppaan "Sitä ei vain tullut vaikka tilattiin". Yllätys yllätys. Jos lohduttaa yhtään, niin ei tullut Imatralle eikä Lappeenrantaan. Oli kuulemma ollut tukusta lopussa.:( |
Imper 30.08.2003 14:54:09 | |
---|
Jep, kyllä on kyseessä Kingston Wallin ohella ehdottomasti paras kotimainen bändi. Muut mielipiteet ovat vääriä!:) Livenä olen A0.:n nähnyt kerran Lutakossa. Oli aivan loistava. Mieleen jäi asia, että Absot soittivat todella kuuntelijaystävällisillä keikkavolyymeillä. Kaikesta sai selvää, ja kaikki toimi. Korviin ei sattunut. Soitto oli todella tarkkaa ja viihdyttävää. Tuosta "Mustaa ei ole" -kappaleesta sen verran, että Abson jätkien mielestä uudella albumilla ilmestyvä "Mustaa ei ole (Albumiversio)" on heidän paras biisi. Eli kyseinen biisi siis ON tulevalla levyllä. Parasta levyä on vaikea nimetä, mutta kuinka moni täälläolijoista on kuullut demoja?:) Siellä on myös todella loistavia biisejä, jotka harva on kuullut niiden tavoitettavuuden takia. Everyone is a per-son |
Anri8000 31.08.2003 12:39:37 | |
---|
Absojen keikat ovat kyllä jopa minulle "aidolle" fanille hieman liian pitkiä.Ja piru kun pojat soittavat paikoitellen jopa liian hyvin keikkansa.Ei ole vaaramomenttia.Onneksi aina on sijaa pienelle jamittelulle ja uusille sovituksille. Hieman jurppii kun Ahkerat Simpanssit-lp on teilattu kaikissa medioissa joissa ko. projekti on huomioitu.Sehän on aivan huippu veto jolle ei taida Kallion rock-uskottava sakki uskaltaa nauraa. ainiin.muovi antaa periksi on parhautta. Elämä on vain osa jalkapalloa. |
1960-1980 01.09.2003 22:22:53 | |
---|
Aivan helvetin hyvä tämä uusi sinkku. Kolmosraita (Tasan viikko bileisiin) on parasta mitä bändi on koskaan tehnyt. Soundimaailma senkuin vain monipuolistuu. Nyt on mukaan otettu saksofoni ja koskettimetkin tulleet tärkeämpään rooliin. Odotukset tulevaa levyä kohtaan nousivat aivan kohtuuttoman korkeiksi. |
Bonham 01.09.2003 22:23:49 | |
---|
Aivan helvetin hyvä tämä uusi sinkku. Kolmosraita (Tasan viikko bileisiin) on parasta mitä bändi on koskaan tehnyt. Soundimaailma senkuin vain monipuolistuu. Nyt on mukaan otettu saksofoni ja koskettimetkin tulleet tärkeämpään rooliin. Odotukset tulevaa levyä kohtaan nousivat aivan kohtuuttoman korkeiksi. Koskas se julkaisupäivä olikaan? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
1960-1980 01.09.2003 22:25:23 | |
---|
Koskas se julkaisupäivä olikaan? 19.9.2003 sanotaan bändin kotisivuilla. |
Bonham 01.09.2003 22:28:45 | |
---|
19.9.2003 sanotaan bändin kotisivuilla. Hjuva hjuva, pari kolme viikkoa. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |