Feenix 18.09.2005 19:42:27 | |
---|
Haluat kuulla jotain hyvää siitä enemmän, koska ostaisit ite sen mieluummin? Eikö? ;) Spiderhan on n.70€ kalliimpi, mutta sehän on myös nelikanavainen ja siinä useampi efekti kuin MicroCubessa. Sillä vain kyselen lisää kommentteja, ettei vainkaan käy niin, että se on kelpo peli, mutta jää cuben kehujen varjoon, kun kellään ei ole todellisia kokemuksia spiderista. Toki monestihan se menee niin, että kyselee mielellään niin pitkään, että saa mieleisen vastauksen... ;) |
Juustonaksu 15.02.2006 18:09:40 | |
---|
Ääni MicroCubelle noista kahdesta. Soittelin äffässä tuollaisella viimeviikolla ihan kuriositeetista ja oikein mainio pikku purkki oli. :) Ihan kivat särötkin tuohon nähden. Päihitti jopa V-Ampin mallinnukset helposti. Silti sanoisin, että säästä vähän lisää ja osta Cube 30. Siitä irtoaa mukavampaa soundia ja enemmän säätömahdollisuuksia. Ei silläkään kyllä bändissä vielä vedellä, mutta sängynlaitasoittoon oikein mainio. :) "Inhimillisen tiedon huipentuma on ymmärtää kaiken maallisen turhuus" - George Byron - Ja vitut, mä haluan kalliimpaa kamaa |
Silti sanoisin, että säästä vähän lisää ja osta Cube 30. Siitä irtoaa mukavampaa soundia ja enemmän säätömahdollisuuksia. Ei silläkään kyllä bändissä vielä vedellä, mutta sängynlaitasoittoon oikein mainio. :) Cube 30 menee jo bänditreeneissäkin. Siis jos ei aivan täysiä soitella. :D Mielummin cube ju spideri. Molempia soitellu. On kivaa olla kalamies#35 >-)))> |
Juustonaksu 15.02.2006 19:01:33 (muokattu 15.02.2006 19:02:44) | |
---|
Cube 30 menee jo bänditreeneissäkin. Siis jos ei aivan täysiä soitella. :D Mielummin cube ju spideri. Molempia soitellu. Joo no kaupassa testailin melkein täysillä tuota "äänieristetyssä" kopperossa niin en nyt sanoisi. Kyllähän siitä ihan ok mökä lähti, mutta melkein väittäisin, että vähintään lisäkaappi tai pa-mikitykseen. :) Riippuu kyllä soittovolumesta. Kuuluu se rumpujen yli kyllä jotenkin. Ja samaa mieltä tosta Spiderista, oli kyllä huonoin mallintavamikäliedigihärpäke, mitä olen koskaan huom. joutunut soittamaan. Kamalan muovinen ääni, ei kyllä yhtään iskenyt meikäläiseen. Menee jo V-Amppi ohi. ;) "Inhimillisen tiedon huipentuma on ymmärtää kaiken maallisen turhuus" - George Byron - Ja vitut, mä haluan kalliimpaa kamaa |
Aki 16.02.2006 13:51:20 | |
---|
Ääni MicroCubelle noista kahdesta. Kuin myös. Joskin, mainittu Vox DA5 saattaisi lyödä tuon laudalta. Silti sanoisin, että säästä vähän lisää ja osta Cube 30. Jos tuohon lähtee niin samantien ostaa uudemman, monipuolisemman, ja parempisoundisen Vox Valvetronixin. AD15VT taitaa olla Cube30:sen hintainen, ja monien mielestä paree. |
Juustonaksu 16.02.2006 16:46:02 | |
---|
Kuin myös. Joskin, mainittu Vox DA5 saattaisi lyödä tuon laudalta.
Jos tuohon lähtee niin samantien ostaa uudemman, monipuolisemman, ja parempisoundisen Vox Valvetronixin. AD15VT taitaa olla Cube30:sen hintainen, ja monien mielestä paree. Totta. Itselläni ei ole noista Voxeista niin paljon kokemuksia. Pitäisi kaiketi joskus piipahtaa äffässä kokeilemassa pikaisesti läpi muutamaa. :) Varmasti irtoaa yhtä hyvät, ellei jopa paremmatkin soundit tuosta Voxista. Kannattaa tosin testata molempia, jos on mahdollisuus. Mutta nythän kyse oli nimenomaan noista pikkuvehkeistä ja tässä tapauksessa MicroCube. :) "Inhimillisen tiedon huipentuma on ymmärtää kaiken maallisen turhuus" - George Byron - Ja vitut, mä haluan kalliimpaa kamaa |
Kelle 16.02.2006 17:48:08 | |
---|
Ilman muuta microcube jos haluat edes jonkinnäköstä saundia saada pihalle. Tolla on myös mahdollista harjoittaa vahvistettua katusoittamista (lain puitteissa tietysti), joten nopeastihan se maksaa ittensä takaisin. Jacksoni sen olla pitää!!! |
Puoskari89 17.02.2006 00:22:30 | |
---|
Itelläni on vieläkin 30w line6 hämyheikki, enkä suosittele sitä muuta kuin pahimmalle vihamiehelleni. Olis vaan ollut fiksumpi silloin ja säästänyt parempaan mutta kesä taas pian edessä Kitara ja kahvia.
Mitä muuta voisi tarvita!? |
Defrayer 17.02.2006 02:12:08 | |
---|
Osta Microcube, et pety (todennakoisesti). Tykkaan ihan julmetusti, soundit on omaan makuun varsin hyvat. Mutta kun paasee kaverin luokse pistamaan PA:han kiinni, Rectifier paalle ja sopivasti saroa, niin ai helvata etta jytaa ;) Pastilli?
IMIK #15, IHKK #16, THV #17 |
Nazareth 17.02.2006 23:48:38 | |
---|
MicroCube on minun mielestäni hinta/laatu/paino/monikäyttöisyys -suhteeltaan paras lelu ikinä. Ajattelin ostaa toisenkin. Minusta MicroCube ei ole mikään lelu, käytän sitä itse myös bassolla(etuasteena, äänet tulee subbarista/kahdesta pienestä kaiuttimesta). Älkää naurako. Käytän tuota setuppia ku treenaan iteksijään. Mulla on valokuvamuisti. Se kait vaikuttaa ehkä ku mä unohdin linssinsuojuksen päälle.IMIK #27 AKKK#6 |
toxic 18.02.2006 00:22:33 | |
---|
No varmasti riittää. Mökää lähtee enemmän kuin tarpeeksi. Heh :p Tämähän kuulostaa aika... :) Kyllähän siitä sitä ääntä lähtee, mutta... :) Juu, haen vain takkini.. |
Juhou 18.02.2006 10:55:20 | |
---|
Mulla on MicroCube ja se o mahtava hintaan katsottuna. Säröt ihan ok ja cleanitkin ihan ok. Ja mökää lähtee helvetisti. |
Jungleman 18.02.2006 23:39:32 | |
---|
Minusta MicroCube ei ole mikään lelu, käytän sitä itse myös bassolla(etuasteena, äänet tulee subbarista/kahdesta pienestä kaiuttimesta). Älkää naurako. Toimii varmasti, olen testannut bassolla myös laulukamojen läpi treeneissä. Studiohommissa MicroCubella voi maustaa basson linjasoundia varsin mukavasti. Käyttömahdollisuuksia löytyy tolkuton määrä, eikun kokeilemaan! Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 |
w the greatest 19.02.2006 11:35:50 | |
---|
Joo, cube noista kahesta ehdottomasti. Olen testannut cubea useasti ja aina yllättynyt miten hyvältä se kuulostaa. Spider sarjasta olen testannut vain 75w versiota ja se ei kuulostanut yhtään hyvältä. Oli siinä säröt kai ihan siedettävät mutta puhtaat aivan hirveät. Ne efektitkin meni päälle itestään. Stop that building, rock`n roll! |
MikeS 19.02.2006 13:29:13 | |
---|
Minäkin olen tuota Microcubea silmäillyt...kotinauhoitteluun olen sitä kaavaillut. Mitenkäs se soveltuu kyseiseen tarkoitukseen? Kun ajattelin vetäistä sen kautta kaiken: kitarat, bassot ja laulunkin. Harmooni-keskuksessa joku sanoi, että se olisi nauhoittamiseen ihan epäkelpo sen takia, että se headphone/line-in ei kestä kovinkaan kovaa volumea...pitäisi kuulemma soittaa tosi pienellä volalla jotta ääni ei säröydy. Mitä mieltä tästä? |
Metal90 19.02.2006 17:36:07 | |
---|
Ehdottomasti Line 6. Säröistä olen sitä mieltä että nehän on tykit.Kun vähän vääntelee niin 4:n kanavan ansiosta sieltä lähtee irti mitä vaan.Putki etunen siihen vain niin siinä olis 'erkeles kova combo ;) Mahtava juttu hämiksessä on myös se että kaikki neljä kanavaa saa tallennettua ja myös volume tasot on tallennettavissa. Häjy, notta RISTUS ! |
Juustonaksu 19.02.2006 17:50:10 | |
---|
Ehdottomasti Line 6. Säröistä olen sitä mieltä että nehän on tykit.Kun vähän vääntelee niin 4:n kanavan ansiosta sieltä lähtee irti mitä vaan.Putki etunen siihen vain niin siinä olis 'erkeles kova combo ;) Mahtava juttu hämiksessä on myös se että kaikki neljä kanavaa saa tallennettua ja myös volume tasot on tallennettavissa. Eipä tuo yksi putkietunen nyt juuri sitä ääntä muuta. Hieman pehmentää ja lämmittää, mutta tosiaan muutos on ehkä 5% parempaan. Enkä nyt tiedä lähtisinkö edes laittamaan putkietusta tuollaiseen tietokoneeseen. :-) Saa itse kukin kokeilla, mitä tulee jos yhdistää Macin ja putkiradion. "Inhimillisen tiedon huipentuma on ymmärtää kaiken maallisen turhuus" - George Byron - Ja vitut, mä haluan kalliimpaa kamaa |
Tatuo 19.02.2006 20:47:37 | |
---|
roland ei ole niin isokaan mahtuu jopa mun huoneeseen... ei tarvi isompaa ku treenikämpillä on don't worry i wont hurt you |
Ronsto 19.02.2006 20:50:28 | |
---|
Råckkenrålli |