Blasphemer 14.02.2006 11:15:05 | |
---|
Kyllähän tällä levyllä oikein mukavasti turpaansa saa. Lupaavalta vaikuttaa, en ole vielä oikein hyvin ehtinyt perehtyä. "The new world is here to wipe out our lives
The new world we can't survive
The new world left God in everything and everyone
The new world does not include us" - Peter Tägtgren - |
Lego 14.02.2006 15:21:45 | |
---|
Jumankekka toi Kuu Saa Valtansa Auringolta on komea kappale. Näin on, selvästi levyn paras biisi. Jotenkin tuo mieleen Kurimuksen (ehkäpä biisin Silmäterä ja Kukko EP:ltä löytyvän Marjat ansiosta). Edelleen kuitenkin sitä mieltä että tästä puuttuu jotain, ei vain toimi :( |
stratocaster 14.02.2006 16:25:13 | |
---|
LOISTAVAA. huh. tulin koulusta. juoksin postilaatikolle. siellä se oli. cdon.comista kirje, eli mokoman uusi levy. menin olohuoneeseen, pistin levyn soimaan ja istuuduin alas. kuuntelin levyn yhtäsoittoa läpi. sen jälkeen ei tullu suusta ku kaks sanaa. ensimmäinen oli vitun ja toinen oli siistiä. ensimmäisellä kuuntelukerralla eniten iski tästä on hyvä jatkaa ja säästä sanasi, mutta nuokin mielipiteet varmasti muuttuvat. Miten tää nyt sitte liitty pesäpalloon? |
-Mickill- 14.02.2006 17:10:48 | |
---|
Jumankekka toi Kuu Saa Valtansa Auringolta on komea kappale. Hassua, mun mielestä tuo taas on levyn ainoa huono biisi. No makunsa kullakin. There's nothing left to say but fuck you anyway. |
Tara 15.02.2006 09:44:27 | |
---|
Hassua, mun mielestä tuo taas on levyn ainoa huono biisi. No makunsa kullakin. Mä oon samoilla linjoilla sun kanssa. Siinä on kauniit sanat mutta se ei oikein toimi. Mut levy on kokonaisuutena mielestäni Mokomaa parhaimmillaan. Ajatus hyvä kuin ruostenaula. |
Frequency 15.02.2006 10:20:41 | |
---|
Jumankekka toi Kuu Saa Valtansa Auringolta on komea kappale. Hassua, mun mielestä tuo taas on levyn ainoa huono biisi. No makunsa kullakin. Mä oon samoilla linjoilla sun kanssa. Siinä on kauniit sanat mutta se ei oikein toimi. Mut levy on kokonaisuutena mielestäni Mokomaa parhaimmillaan. Toss KSVA on niin komea kertosäe. Kun se pamahtaa ekan kerran päälle nousee fiilikset kattoon. Mutta koko levy on parhautta. Romantikkoitkijät #27 Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä. |
-K- 15.02.2006 10:23:25 | |
---|
Mä oon samoilla linjoilla sun kanssa. Siinä on kauniit sanat mutta se ei oikein toimi. Mut levy on kokonaisuutena mielestäni Mokomaa parhaimmillaan. Markon puhtaiden taso on kylllä vähän mennyt tuon vahvistuneen örinän kustannuksella. Suus kii tai paan sut pesähän !!! |
W-Man 15.02.2006 13:18:08 | |
---|
Mokomalle lisäkeikka Lutakkoon: To 2.3. MOKOMA HUOM! LISÄKEIKKA kysynnän vuoksi!!! Liput: 10 / 9 -S- Pe 3.3. MOKOMA Liput: 10 / 9 -S- http://www.jelmu.net/keikat.php Itselleni ainakin erittäin hyvä uutinen, koska Perjantain keikalle en olisi päässyt. Oletko koskaan tavannut seksuaalisesti häiriintynyttä pandaa? |
saha 15.02.2006 14:04:43 | |
---|
On kyllä gore tämä uusi mokoma. Pahaa verta ja Säästä sanasi donkkaa tykeimmin. >-)))> #2 "Ensinnäki, jos osaat tiluu, ei tarvi osata muuta koska ne muut o lastenleikkiä, noi kaikki bluussit treenataa jossai yhes illas.. mut tiluun tarvitaa treenausta ainaki vuoden verran, eli tosi paljo." - topl1his |
Gladstone666 15.02.2006 14:39:34 | |
---|
Voi pyhä Barbara! Mokoman uusi plätty "Kuoleman laulukunnaat" kyllä heittää liialla kaupallisuudella vesilintua, ja palaa TMRH:a edeltävään tyyliin. Albumin aloitusraita räjäyttää tajunnan niin, että ohimokin suorastaan pirstaloituu. Annala osaa toki vielä hieman hempeilläkin, siitä toditeena runollisen kaunis "Kuu saa valtansa auringolta". Niin tai näin, Mokoma onnistuu jälleen kerran näyttämään terävät kukonkyntensä ja todistaa kuuluvansa Suomi-metallin eliittiin. Innovation in ovation |
Ben_D 15.02.2006 15:08:09 (muokattu 15.02.2006 15:13:10) | |
---|
Ei tää uusi levy nyt ainakaan ensimmäisellä kuuntelulla mitään ihmeellistä osoittanut. Helvetin hyvinhän Mokoma soittaa ja biisit ovat toimivia, mutta ei vielä tullut esim. sellasta nyrkillä päähän efektiä kun Exoduksen uuden levyn kanssa. |
aivokuolio 15.02.2006 15:37:34 | |
---|
Ei tää uusi levy nyt ainakaan ensimmäisellä kuuntelulla mitään ihmeellistä osoittanut. Helvetin hyvinhän Mokoma soittaa ja biisit ovat toimivia, mutta ei vielä tullut esim. sellasta nyrkillä päähän efektiä kun Exoduksen uuden levyn kanssa. Hyvät ja kuuntelua kestävät levyt ovat harvoin heti ekalla kerralla julmetun hyviä. Kyllä se siitä. 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
Ben_D 15.02.2006 15:52:55 (muokattu 15.02.2006 16:10:30) | |
---|
Hyvät ja kuuntelua kestävät levyt ovat harvoin heti ekalla kerralla julmetun hyviä. Kyllä se siitä. Juu hyvä levy ei siitä ole epäilystäkään, mutta Exoduksen SHKM.....huhhuh. Toistaiseksi pari aikasempaa Mokomaa ovat parempia kun tämä, IMO. |
elbowski 15.02.2006 16:22:31 (muokattu 15.02.2006 16:24:57) | |
---|
Täyttykööt! Suoneni seinämät umpeen verta, pahaa verta! Kiertäköön! Suoneni seinämät täynnä verta, pahaa verta! |
Jokunen 15.02.2006 16:26:24 | |
---|
Hassu tuo S**tana, P**kele -paita. "Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE) |
Flow 15.02.2006 16:27:24 | |
---|
Hyvä tuo tyttöjen "turha koettaa" paita:) “When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.”
-Thomas Jefferson |
musta se uus levy ei oo ees kovin hyvä. siis kyl sitä kuuntelee mielellää ja iski se mut ei nii lujaa ku kurimus ja tämän maailman ruhtinaan hovi. hyvää vaihtelua tuo kunnaat kuitenki on ei olis samaa rässiä oikee enää jaksanu välttämättä. tarttuvia biisejä kuitenki levyllä on ja tykkään siitä mut parempiki olisi voinu olla. laulu on kyl pirun kovan kuulonen mut puhdasta laulua olis saanu olla ehkä vähän enemmän. god hates us all |
lucbass 15.02.2006 16:30:11 | |
---|
Mokomalle lisäkeikka Lutakkoon: To 2.3. MOKOMA HUOM! LISÄKEIKKA kysynnän vuoksi!!! Liput: 10 / 9 -S- Pe 3.3. MOKOMA Liput: 10 / 9 -S- http://www.jelmu.net/keikat.php Itselleni ainakin erittäin hyvä uutinen, koska Perjantain keikalle en olisi päässyt. hahha liput on jo varattu tuonne. eturivii vaa ja pittii ottaa turpi!i! god hates us all |
psalmat 16.02.2006 09:22:25 | |
---|
palaa TMRH:a edeltävään tyyliin. Eikös tässä ny menty kuitenki taas askel eteenpäin, eikä taaksepäin? Ajatus lentää, minä en. |
Executioner 16.02.2006 15:07:33 | |
---|
hahha liput on jo varattu tuonne. eturivii vaa ja pittii ottaa turpi!i! Eihän se ole pitin idea ollenkaan. Ei siellä hakata toisia, tai ei ainakaan pitäisi. Hakkaajat saisi heittää suoraan pihalle. Ärsyttää sellaset. |