mpat 14.02.2006 15:21:32 | |
---|
Onko kukaan kokeillut näitä netti pullollaan olevia kursseja tai uskaltaako ainakaan tunnustaa? Esim. www.fret2fret.com vaikuttaa aika houkuttelevalta tarjoukselta pelkästään kaupan päälle tulevien lisukkeiden vuoksi ja hintaa oli vähän alle 30u$. Mitä mieltä olette ja jos joku on löytänyt hyviä hinta/laatu suhteiltaan olevia kursseja ni eikun tietoa tänne. Itse olen joskus tilannut muistaakseni 100 blueslicks on-line jutun ja olin ihan tyytyväinen ostokseen joka oli muistaaksenio jotain alle 10$. Tietysti pitää suodattaa noista ilmoituksista amerikka-lisät pois eli nuo "tunnissa soitat paremmin kuin Clapton" tyyliset jutut mutta jos edes osa pitää paikkansa niin voisi vaikka harkita. Mitäs olette mieltä? |
Karipiirto 14.02.2006 15:55:25 | |
---|
Hmm... Jaa-a, luulempa että ei paha hinta ollenkaa mutta mites toi maksu järjestyy eli onko kyse jostain "Tarvitsemme vain luottokorttisi tunnusluvun ja salasanan" -jutusta? Hitto ku muistais mitä tuli sanottua... ainiin, Pastilli? |
Petrukki 14.02.2006 15:59:41 (muokattu 14.02.2006 16:00:35) | |
---|
Jaahas. Joku tosissaan näitä harkitsee? Paljon enemmän opit opettajan avulla. Komppaus ei lopu! |
ruuvimeisseli 14.02.2006 16:00:31 | |
---|
Esim. www.fret2fret.com vaikuttaa aika houkuttelevalta tarjoukselta :DDD Burning Every Note On The Fretboard Into Your Mind In Just 60 Minutes Or Less! luuletko oikeasti että toi on jotain muuta kuin kusetusta :p |
weelie 14.02.2006 16:01:03 | |
---|
Mä ainakin otan tunteja suoraan opettajalta (olkoon netin kautta tai puhelimessa tai nenäkkäin) tai ostan DVD:n tai nuottiopuksen. Ja jos joku väittää että mä opin mitään alle tunnissa, se on kyllä väärässä, vaadin rahat jo etukäteen takaisin. :D Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
Karipiirto 14.02.2006 16:05:16 | |
---|
Jaahas. Joku tosissaan näitä harkitsee? Paljon enemmän opit opettajan avulla. En minä näitä harkitse tai mitään. Kunhan sanoin. Mutta luulen että pärjään hyvin ilman varsinaista opettajaakin. parhaiten oppii kun napsii sieltä täältä ja soveltaa. Hitto ku muistais mitä tuli sanottua... ainiin, Pastilli? |
Petrukki 14.02.2006 16:07:40 (muokattu 14.02.2006 16:08:32) | |
---|
En minä näitä harkitse tai mitään. Harkitsetpas. E:taino, pahoitteluni, luulin että olit aloitusviestin tekijä. Komppaus ei lopu! |
Ze Kink 14.02.2006 18:25:43 | |
---|
:------------------------------------------------------D Voiko joku oikeasti uskoa tuollaista kusetusta? Yhdessä tunnissa Ynkäksi! Itse lähtisin mielummin etsimään ihan oikeaa opettajaa. Ja noita treenivihkoja saa kaupasta. WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
Teemu K. 14.02.2006 21:58:51 (muokattu 14.02.2006 21:59:14) | |
---|
Miksi jokaikisellä "kurssilla" kerrotaan että voi tulla tunnissa paremmaks ku Steve Vai ja silti kukaan Mnettiläinen ei sitä tiedä, ylipäätänsä ei kukaan?! K-U-S-E-T-U-S-T-A Kyllähän noita alkeisoppaita on kirjastoissakin... Kunpa Jumala olisi elossa ja näkisi tämän kaiken. -Homer Simpson |
In fact, experienced guitarists (especially pros) are likely going to be angry that anyone can learn to play the guitar so well in such a short period of time. After all, most guitarists spend years mastering the instrument the hard way. When someone comes along with a simple "Speed Shortcut" that makes all that hard work unneccessary...who can fault the pros for being a little resentful? Voi, elämä... Karmeeta kusetusta. Ain't It Fun? |
BulletProof 15.02.2006 16:27:40 | |
---|
Kyllähän noita on varmaan ihan hyviäkin on-line kursseja, joista oikeasti oppii jotain. Ei näitä varmaan kannata oikeaan opettajaan verrata, mutta kyllähän nämä monesti on sitten myös paljon halvempia. Pitäisi vaan jotenkin selvittää mitkä näistä oikeasti ovat hyödyllisiä. |
Stradlin 15.02.2006 16:36:01 | |
---|
Kyllähän noita on varmaan ihan hyviäkin on-line kursseja, joista oikeasti oppii jotain. Ei näitä varmaan kannata oikeaan opettajaan verrata, mutta kyllähän nämä monesti on sitten myös paljon halvempia. Pitäisi vaan jotenkin selvittää mitkä näistä oikeasti ovat hyödyllisiä. No tällaiset on ainakin ihan hyviä: http://www.freeguitarvideos.com/PeterVogl.htmlTäysin ilmainen, näkee jutut videolta ja on vielä monipuolisesti eri tyylisiä juttuja. Noista uskomattomista tv-shop 45min. pikakursseista tuskin saa muuta kuin tyhjiön lompakkoon. Ain't It Fun? |
Da Make 15.02.2006 16:47:39 | |
---|
Ja seuraavaksi vedetään Paranoidia webcamin edessä oranssinen t-paita päällä. En ikinä maksaisi tommoisesta. Netissä on muistaakseni myös ilmaisia amerikan kielisiä kitaransoiton opiskelusivustoja. Silti, alkuun olisi paras jos joku voisi neuvoa kädestä pitäen miten plektraa pidellään oikein, ja miten näppäillään rennolla tavalla. Netistä katsoessa voi oppia virheelisiä tekniikoita jotka vaikeuttavat sitten myöhemmin. |
ogre 16.02.2006 02:07:20 (muokattu 16.02.2006 02:08:46) | |
---|
Even Children Master The Guitar In Less Than An Hour ...my seven year old son mastered it in only 45 minutes! And the amazing thing is he doesn't even play the guitar (well, until now)! Joopa joo. Niin, ja jos nyt haluaa interwebnetsejä käyttää oppimiseen niin siellähän on miljoona sivua teoriaa ja opetusvideoita päteviltä kitaristeilta. Mieluummin laittaa rahaa johonkin sellaseen sitten jos sitä on pakko johonkin laittaa. |