Mä odotan vielä että joku keksii mallintavat kielet, jotka voi vaihtaa lennossa Elixiristä Rotosoundien kautta Flatwoundeihin. Ja potikalla kielen ikä. Siihen asti Elixiristä saan parhaiten kaikki soundit, ja tulee happokäsillä reilusti halvimmaksi. |
Niskamies 15.02.2006 07:49:13 | |
---|
Mä odotan vielä että joku keksii mallintavat kielet, jotka voi vaihtaa lennossa Elixiristä Rotosoundien kautta Flatwoundeihin. Ja potikalla kielen ikä. Siihen asti Elixiristä saan parhaiten kaikki soundit, ja tulee happokäsillä reilusti halvimmaksi. Mäkin vaihdoin pidemmän eliniän toivossa rosterikielet Elixireihin. Nyt ne on olleet kiinni pari viikkoa, ja hyvältä vaikuttaa - rosterikielet oli menettänyt jo valtaosan kirkkaudesta ja artikulaatiosta. Kattoo nyt kauan nää kestää, mutta hyviltä vaikuttaa. More is more. |
Sampo-Ukko 16.02.2006 21:23:01 | |
---|
joo skullit on ihan selkeesti tehty droppivireeseen. Jotenkin "suorassa" vireessä E:n ja A:n (tai minun tapauksessani D:n ja G:n) välillä on ihan huomattava ero soinnissa.. Kitara puolella ne käsittääkseni toimii ihan "suorassa" vireessäkin. muuten ovat kovin passelit kielet minun makuuni, soi todella kivasti. |
Jemo 17.02.2006 00:12:58 | |
---|
Meillä on vireenä sävelaskeleella tiputettu normivire, ja joissain biiseissä siitä vielä droppivire, eli c:ssä on pahimmillaan / parhaimmillaan tuo alakieli. Olen kuullut, että jotkut ostavat viisikielisen settejä, joista jättävät ylimmän kielen pois saadakseen tähänkin soundiin jäntevyyttä ja botnea. Onko kokemuksia? Itse tosin en soita tässä nyt mainittavassa bändissä kuin rumpuja. Bassoa vapaa-ajalla ja eräässä toisessa koplassa tulevaisuudessa ehkä. -Jemo Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli |