Sir Härö 12.02.2006 14:10:30 (muokattu 12.02.2006 14:11:19) | |
---|
Aina on Pori Sound Cityssä hyvä palvelu ja tosi lepposia jannuja myymässä. Sitten kans ne moikkaa aina kun tulee tai lähtee kaupasta. Osa moikkaa vaikkei olisikaan ympäristönä musaliike vaan vaikkapa Anttilan top-ten. "Aus einem verzagten Arsch kommt kein fröhlicher Furz. Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua." |
Ronsto 12.02.2006 14:19:40 | |
---|
Näiden kaikkien kirjoitusten jälkeen sen verran sanon, että antakaa turkulaiset muusikot anteeksi jo etukäteen..olen meinaan menossa turun f-musiikkiin TET:iin.. Kyllä mulla nyt jonkin verran on tietämystä musa kamoista mutta hyvin rajallisesti..joten multa voi sitten lennellä niitä typeryyksiä suusta. joten älkää ihan heti käykö kimppuun :D Råckkenrålli |
Kimmo72 12.02.2006 14:31:41 | |
---|
Näiden kaikkien kirjoitusten jälkeen sen verran sanon, että antakaa turkulaiset muusikot anteeksi jo etukäteen..olen meinaan menossa turun f-musiikkiin TET:iin.. Se on hyvä paikka. Parasta palvelua. Sano Sakkelle terveisiä :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Ronsto 12.02.2006 14:34:41 | |
---|
Se on hyvä paikka. Parasta palvelua. Sano Sakkelle terveisiä :) Joo olen itekki saanu todella hyvää palvelua sieltä! Ja oon ostanut lähes kaikki mun skitta kamatkin sieltä. Juu menee terveiset perille :P Råckkenrålli |
Schnowotski 12.02.2006 14:44:46 | |
---|
Munstaki. Myyjä oikeenki viksu. Ahaa, eli jos ajaa omaa etuaan miettimättä toisten tunteita, ja onnistuu, on fiksu. No, niinhän se kyllä kieltämättä tuntuu olevan. Ikävä kyllä, "munsta." |
mhaarala 12.02.2006 18:02:38 | |
---|
Aamen tuolle. Turun F-musiikissa tosiaan palvelu pelaa. Tilasin sitä kautta Charveliin mikin ja kysäisin siellä olevasta Fireballistakin tarjouksen tapaista. Jos tästä pääsen hommiin mihin olen hakenut niin ensimmäisestä tilistä käyn ostamassa pois... :) Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
Adrift 12.02.2006 21:32:29 | |
---|
No oltiin synttärikierroksella kaupungilla kahden kaverin kanssa,kierreltiin levy/soitinkauppoja,ja Maideniahan sieltä tarttui. Me ja nämä kaverit ollaan hevareita,ja satutaan myös pukeutumaan sen mukaisesti,eli pilli farkut ja nahkatakki oli päällä. Lampsittiin sitten siihen kassalle ja lyötiin levyt tiskiin. Ostin Live after deathin ja Somewhere in timen,myyjä tapitti pari sekunttia sitä levyä,ja sitten meitä,pari sekunttia taas ja sitten meitä. Kysyttiin myyjältä,että mikä sielä kestää.Myyjä iski silmää,hymähti."10 €",vaikka levy maksoi 8,5 €. Eihän me kuitenkaan ylihintoja maksettu,ilmoitettiin tästä myyjälle,ja tahtomme meni läpi.. Vähän kummallista touhua...muuten ihan hyvä paikka.Soitinpuolella myynti ontuu välillä. Multiefekstiä olin kattelemassa,niin jätkät vaahtoaa Choruspedaaleista...ja siellä saa myös odottaa,onneksi siellä tapaa tuttuja. |
Adrift 13.02.2006 16:11:49 | |
---|
Ja olin kerran soitin ja tarvikkeessa Oulussa,mainoksessa lukee jtn tyyliin "tule ihmeessä testaamaan" Minähän sitten riennän kokeilemaan Gibsonin SG:tä,niin pappa ryntää sieltä etuhuoneesta;"irti siitä vehkeestä!!!" Olin hetken,että pudotanko maahan,vein kitaran telineeseen ja lähdin vähin äänin.... |
Johnny99 13.02.2006 16:15:09 | |
---|
Aina on Pori Sound Cityssä hyvä palvelu ja tosi lepposia jannuja myymässä. Sitten kans ne moikkaa aina kun tulee tai lähtee kaupasta. Osa moikkaa vaikkei olisikaan ympäristönä musaliike vaan vaikkapa Anttilan top-ten. Mutta siellä on kallista. No ei nyt ihan kaikki, mutta suurin osa tuotteista mitä itse olen sieltä katsellut. Myykää mulle pink paisley tele/strato |
sampsa007 13.02.2006 17:59:46 | |
---|
Noin 10-v sitten halusin ostaa DI-boxin bassoon.Myyjä ei ollut ikinä kuullutkaan moisesta.Aikani selitettyä mikä se on,myyjä soitti jollekin maahantuojalle ja kysy että"...onks sellasta...aijaa ..no pistä tuleen yks sellane".Kyseinen liike teki myös PA-keikkoja. |
Jorte Kariko 13.02.2006 19:02:14 | |
---|
kaverin kanssa tammer pianossa ja soittmessa about 6 vuotta sitten: Kaverini---------->myyjälle: Ottaisin paketin keltaisia daddarioita.... eli siis noita 9-46 settiä..... Myyjä------------>Kaverilleni: "hetken hiljaisuus" ja sitten se myyjä räjäytti: " Mun täytyy nyt mennä paskalle! ja se sit meni:) olisitte nähneet mun kaverin ilmeen... minä itse putosin nauruun ja menin kaupan ulkopuolelle! -Paskiaiset enkelin muodossa pitävät minua kädestä kiinni ja ojentavat minullle sen mitä on viinistä jäjlellä. |
Abgrund 13.02.2006 19:33:05 | |
---|
Jyväskylän musiikkiliikkeistä ei voi huonoa sanaa sanoa. Niin Musikantissa, Musapörssissä ja Varvella on aina palvelu pelannut ja ikinä ei ole saanut mitään töykeyksiä kuulla. Musapörssissäkin käytiin melkein joka päivä penskana joskus kymmenisen vuotta sitten soittelemassa skittoja ja ikinä kukaan ei valittanut mitään. (Nyt kyllä puistattaa ajatus itsestään 10-12-vuotiaana joku Gibsonin LP custom kädessä). Tosin tuli noista liikkeistä sitä kamaakin sitten ostettua, kun porukoilta tarpeeksi kauan kinusi :) Kaikkien myyjien kanssa on tullut tutuiksi ja minkäänlaisia vaikeuksia kaupanteossa ei ole syntynyt. |
Indecent 13.02.2006 21:15:21 | |
---|
Kävin kerran Tampereen Vertikaalissa testaamassa teräskielistä akustista ja testattuani sanoin myyjälle, että muuten on ihan hyvä peli, mutta kaula on varsin kiero. Myyjä totesi vaan, että tilataan sulle uus tilalle. Sitten se otti mun yhteystiedot ylös ja aikoi soittaa, kun kitara tulee liikkeeseen, jolloin tulisin ostamaan sen. Ei oo vieläkään puhelin soinut ja tapahtuneesta on kohta 8 kuukautta. Mutta mikäpäs siinä, jos ei liikkeelle raha kelpaa... |
KISAVISAA!!! Mentiin basistin kanssa etsiin tytölle uutta bassovahvaria. Sitten mentiin erääseen liikkeeseen, jossa pyörimme vähän aikaa. Sit kun kukaan ei tuntunut huomaanvan (3 myyjää ja ainoastaan me asiakkaina) menin kysyyn tiskiltä, josko joku voisi esitellä bassovahvareita. Huomasin edeltä, että liikkeessä oli vain yksi bassolle tehty vahvari. No eräs nais ihminen nousee keinutuolistaan ja alkaa kiertää liikettä me perässään. Nainen kävelee jokaisen vahvistimen luoksi (6 kitarastyrkkaria + se bassonuppi&kaappi). Nainen katsoo jokaisen vahvarin taakse nopeasti ja toteaa jokaisen vahvarin kohdalla vain "Tässä olis tällainen". Nainen saa vahvarit kaluttua läpi ja basso vahvarin kohdalla kysyn, että voisikko kertoo tästä enemmän. Nainen hymähtää ja menee takaisin keinutuoliinsa. Nyt kuka arvaa mikä liike!?! minä arvaisin ahosen musiikki tampereella. emmätiä - Fishbone Soldier #7 |
Juzpe 15.02.2006 20:52:01 (muokattu 15.02.2006 20:55:42) | |
---|
Heh hee... aika hassuja sattumuksia. Tampereen musiikista noin niinku yleisesti sen verran, että ku kävelen sinne sisään, niin mikäli Pasi ei o paikalla Hamppunen ystävällisesti ilmottaa että jospa tuut huomena ku Pasilla o tänään vapaapäivä. Minusta osottaa sen että kaveri itekkin tietää missä liigassa pelaa. Edit: Muuten oon kyllä yleisesti ottaen löytäny kaiken tarvitsemani asiallisella palvelulla ko. kaupasta "I don't get into fights, I look for them" - Chris Holmes, WASP |
skittaile 16.02.2006 17:54:45 | |
---|
Turun vertikaalis oli tarjous et jos osti jonku ltd kitaran sai kaupanpääl esp paidan. Menin tiskil ja sanoin et teil on tää tarjous, ni millane se sit olis. (tarkotin tietty kitaraa). No, myyjä rupee selittää et tälläst paitaa ei saa mistään muualt ja jne. Sanoin sit et "Eiku mä meinasin sitä kitaraa." "Niinku Osku sano"
"Emmä tiiä, mut" |
Rinneto 16.02.2006 18:00:29 | |
---|
Turun vertikaalis oli tarjous et jos osti jonku ltd kitaran sai kaupanpääl esp paidan. Menin tiskil ja sanoin et teil on tää tarjous, ni millane se sit olis. (tarkotin tietty kitaraa). No, myyjä rupee selittää et tälläst paitaa ei saa mistään muualt ja jne. Sanoin sit et "Eiku mä meinasin sitä kitaraa." Ihan samalla tavalla mäkin oisin ton myyjän kanssa sun kyssän ymmärtäny. Siis jos tarjous oli kerta paita kitaran ostajalle, niin miks kysyit että "Millanen se sitten olisi". Jos olit ostamassa "jonkun ESP LTD kitaran", niin mistä myyjä olisi voinut tietää mistä LTD:stä puhut? Vai koskiko tarjous vaan jotain tiettyä LTD:tä? Marshall Silver Jubilee 2553 Half-Stack. |
Velli 16.02.2006 18:11:52 | |
---|
Ihan samalla tavalla mäkin oisin ton myyjän kanssa sun kyssän ymmärtäny. Siis jos tarjous oli kerta paita kitaran ostajalle, niin miks kysyit että "Millanen se sitten olisi". Jos olit ostamassa "jonkun ESP LTD kitaran", niin mistä myyjä olisi voinut tietää mistä LTD:stä puhut? Vai koskiko tarjous vaan jotain tiettyä LTD:tä? Samaa mietin itsekin. Myyjä ei mielestäni nolannut itseään mitenkään tuossa tilanteessa. |
-Prokitaristi- 16.02.2006 19:57:23 | |
---|
Jotenkin saa vähän sellaisen kuvan että kaikki liioittelee ja paisuttelee tai sitten vain valehtelee noita kokemuksia. "menin yhteen mussalolaiseen musaliikkeeseen nii myyjä vitu heitti mua tikalla jalkaan ja sano homoksi vaikka oon hetero!! Olin sitte ostamassa plekua nii se toine myyjä sano että mee vittuu saatana homo tai ammun sua singolla päähän vittu!! Vähä oli huono kauppa, sanoin niille että ootte vitu huonohomoja koko sakki!!! Nii nii arvaa ostinko kitaraa? No vitu e!! lähivvaa menee!!1" HOHO!!!!!!!!!!! + HOHO!!!!!!!!!!! |
-Cale 16.02.2006 20:08:47 | |
---|
kaverin kanssa tammer pianossa ja soittmessa about 6 vuotta sitten: Kaverini---------->myyjälle: Ottaisin paketin keltaisia daddarioita.... eli siis noita 9-46 settiä..... Myyjä------------>Kaverilleni: "hetken hiljaisuus" ja sitten se myyjä räjäytti: " Mun täytyy nyt mennä paskalle! ja se sit meni:) olisitte nähneet mun kaverin ilmeen... minä itse putosin nauruun ja menin kaupan ulkopuolelle! Heh, tää oli hyvä... |