Aihe: www.musikding.de
1 2 3 4
atimoc
12.01.2006 16:27:50 (muokattu 16.01.2006 19:23:03)

Ajattelin viikonloppuna kirjoitella viestin, jossa vihjataan kuluttaja-asiamiehen suuntaan. No nyt kerkisi kuitenkin saapua maili, jossa kerrotaan seuraavaa:

Your order has been updated to the following status.
New status: On hold

On hold? Onko muilla ollut tällaista vaihetta ennen shipped-ilmoitusta, vai onko tässä nyt edelleen joku perustavaa laatua oleva ongelma? Tuosta tulee lähinnä mieleen, että jotain tavaraa ei ole varastossa, tai että homma on jostain muusta syystä jäässä. Pitää nyt taas kerran laittaa mailia ja kysellä, mutta vastauksen saamisen todennäköisyys lienee täällä isompi.

Jos tilausta ei olisi maksettu ennakkoon, olisin jo perunut koko paskan. Joulukuussa olisi ollut aikaa rakennella, mutta enää ei niinkään.

---
16.1.2006:
edit
Kuluttaja-asiamiehellä ja poliisilla uhkailun jälkeen tilaus meni vihdoin ja viimein "in progress" -tilaan, varsin kohtuullista näin kuukauden odottelun jälkeen. Vieläkään ei tosin ole tullut mitään selitystä tapahtuneesta tai arviota lähetysajasta.

edit2
Samantien tuli Spitzhirniltä viestiä. Ei ollut kuulemma saanut ensimmäistä sähköpostiani eikä ollut huomannut rahoja tilillään. Lupasi kuitenkin lähettää tilauksen huomenna ja tarjosi oheissälää hyvitykseksi. Jokohan tässä kohta saisi kolvin kuumenemaan, tähän mennessä on kärynnyt vain hermot...
Mitä nopeammin käsittää, ettei koskaan tule olemaan erityisen hyvä soittaja, sitä nopeammin voi suunnata voimavaransa GASiin.
Bee-äf
15.02.2006 08:12:21 (muokattu 15.02.2006 08:14:49)
Pikkupuljut ei ole mitään Thomanneja, toimitusajat riippuvat kokonaan siitä, miten sillä yhellä jannulla joka koko hommaa pyörittää sattuu olemaan aikaa paketoida tilauksia. Voit joutua odottelemaan viikkoja, pahimmassa tapauksessa jopa kuukausia. Ns. "toimenpiteistä" ei ole juuri muuta hyötyä, kuin että nuo puljut lopettavat toimitukset tiettyihin maihin. Olen törmännyt tuollaiseen Amerikan eBayssa, monet lafkat ei halua toimittaa Eurooppaan kun ne "kuulemma kitisevät joka asiasta".
Jos haluaa kamansa viikon sisällä niin kannattaa ottaa yhteyttä Uraltoneen, SP-elektroniikkaan tms. suomilafkaan.
With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today.
32788
15.02.2006 14:56:26
Hei te musikdingiltä tilanneet. pitäisikö tuon tilauksen tilan muuttua in progressista shippediin? itse tilasin viime kuun 19 ja rahat saapuivat luultavasti heille 26pv kun sillon open tila muuttunut in progressiin.

heille lähetin viestin että ovatko lähettäneet tilaukseni etiäpäin viime perjantai illalla,mutta ei ole vieläkään tullut vastausta. pitäisikö tässä huolestua vai mitä hä.
missä vaiheessa kannattaisi aloittaa "toimenpiteet"?

Joo se muuttuu shippediksi kun se on lähetetty. Itellä meni n. kuukausi rahojen siirrosta tavaran tuloon. Tosin oli joulu välissä ja mikään pankkiliikenne ei jouluna kulje...
Miljoonannen kerran - me emme liioittele!
Fin_Rocker
16.02.2006 13:59:36
Jes tänään lähti tuleen saksanmaalta madamppi. juuri niin kuin arvelinkin siellä oli joulukuun aikaan jumalattomasti tilauksia niin hän eli klaus joutui tilaamaan puuttuvia kamppeita, sen takia kesti. kohta pääsee rakentelemaan!
ninos
19.04.2007 18:28:39

Nosto ja kysymys koskien maksua.

Verkkopankin kautta maksettaessa pitääkö minun siis toimia aivan normaalisti? Hämää vain kaikki nuo IBAN-häslingit ym. Eli periaatteella: Maksu normaalisti ja pari ylimäärästä kenttää joutuu täyttämään?
Nusse! *HIK*
Schenker
19.04.2007 18:38:16
Nosto ja kysymys koskien maksua.

Verkkopankin kautta maksettaessa pitääkö minun siis toimia aivan normaalisti? Hämää vain kaikki nuo IBAN-häslingit ym. Eli periaatteella: Maksu normaalisti ja pari ylimäärästä kenttää joutuu täyttämään?

Moi,

maksumääräys ulkomaille ja kaikki mahdolliset tiedot.
Nordean verkkopankki ei anna maksaa, jos ei kaikki mahdollisia tietoja ole sinne tyrkännyt.
"Limp Bizkit sucks dick!" -Zakk Wylde
ninos
19.04.2007 18:40:40

Moi,

maksumääräys ulkomaille ja kaikki mahdolliset tiedot.
Nordean verkkopankki ei anna maksaa, jos ei kaikki mahdollisia tietoja ole sinne tyrkännyt.

Kiitoksia!

Eli kaikki kentät vain täyteen ja rasti tuohon maksumääräys ulkomaille. Musikding lähettää varmaan sähköpostilla kaikki tarpeelliset.
Nusse! *HIK*
Schenker
21.04.2007 18:30:31
Kiitoksia!

Eli kaikki kentät vain täyteen ja rasti tuohon maksumääräys ulkomaille. Musikding lähettää varmaan sähköpostilla kaikki tarpeelliset.

Jep, eli siinä tilausvahvistuksessa pitäisi ne tiedot olla. Laitat sieltä kaikki mitkä mahtuu niin pitäisi mennä perille.
"Limp Bizkit sucks dick!" -Zakk Wylde
IJarro
21.04.2007 22:02:18 (muokattu 21.04.2007 22:02:31)
kouluelektroniikassa kestää enemmän

Jos käy liikkeestä hakemassa, ei kestä ku pari minuuttia ;)

Saa vielä loistopalvelun kaupan päälle =)
Läpi kiven perse edellä puuhun...
kulmahiomakone
26.06.2008 15:51:03
Musikdingin nopeus ja luotettavuus on taas testissä. Parin sadan euron lelutilaus laitettu maksuun tänään.
Eva jag behöver dig. Mer än vad jag vill ha dig och jag vill ha dig för gamla tiders skull. Du betydde inte allt. Men det blåste aldrig kallt. För du var solskenet. Jag var ensam.
timopee
27.06.2008 22:16:48
Olen tilannut kyseisestä paikasta noin kymmenisen kertaa ja nopeus sekä luotettavuus on kohdallani ollut huippuluokkaa. Kerran tilauksesta oli jäänyt puuttumaan muutama vastus, mutta tästä asiasta huomautettuani postittivat puuttuvat kappaleet välittömästi. Maksun olen aina hoitanut PayPalilla.
reverend
27.06.2008 22:27:09 (muokattu 27.06.2008 22:27:36)
Sunnuntaina tilasin pedaalipaketin, torstaina saapui kotiin. Kaikki osat oli, niinkuin pitikin. PayPalilla maksoin. Ainut miinus oli, että paketissa ei ollut mitään rakennusohjeita mukana, itse pitää niiden nettisivuilta tulostella.
Spiral
28.06.2008 15:53:31

Sunnuntaina tilasin pedaalipaketin, torstaina saapui kotiin. Kaikki osat oli, niinkuin pitikin. PayPalilla maksoin. Ainut miinus oli, että paketissa ei ollut mitään rakennusohjeita mukana, itse pitää niiden nettisivuilta tulostella.

Oho, mulla on mennyt kohta pari viikkoa pedaalipaketin tilauksessa.
kulmahiomakone
28.06.2008 19:06:17
->Omat aiemmat kokemukset näistä Saksan puljuista, 'dingistä ja Banzaista eivät ole mitenkään häävejä, mutta toisaalta suuremmilta ongelmiltakin on välttynyt. Yleensä vaan kestää, mitään ei ole puuttunut.

Siinä mielessä ongelmallista, että kun itse on liikkuvaa sorttia, niin täytyy tilata kavereiden osoitteisiin.
Eva jag behöver dig. Mer än vad jag vill ha dig och jag vill ha dig för gamla tiders skull. Du betydde inte allt. Men det blåste aldrig kallt. För du var solskenet. Jag var ensam.
Insane Kane
28.06.2008 21:08:13
Testasin viime banzaitilauksessa maksaa suoraan visalla.
Romut tipahti viikossa postiluukkuun.
Muutenkin homma parantunut viime aikoina.
Suoraan-tilille tapauksessa on saanut odotella kuukausia Olofin ihme sekoilujen vuoksi.

Musikdingistä ei isoja ongelmia, pieni lafka pyörinee yhden ukon voimin (?) joten saattaa kestää.
Isoimmat ongelmat on tainnu olla ne, että potikat on aina vääränlaisia.
Joku mutikka on aina lineaarinen vaikka logaritmista tilattiin ja toisinpäin.
Paketointi on hieman hepposempaa kuin banzailla, mutta 70% pienemmät pk:t myös.

Vaan eipä ole vieläkään uraltonen voittanutta nopeudessa. Viime torstaina tilaus sisään, 2 tunnin kuluessa paketti jo matkalla ja perjantaina perillä.
Täydellinen säläkauppa olisi banzain valikoimalla, ut:n nopeudella & luotettavuudella.
Toivottaapi Jussi
Twinkle
29.06.2008 01:02:39 (muokattu 29.06.2008 01:06:19)
Jos tässä vertaillaan taas kauppoja, niin Banzai on minulla ollut nopein, luotettavin ja halvin verrattuna kaikkiin, jopa uraltoneen.

Uraltone olisi nopein, mutta en ole vielä tähän päivään mennessä tehnyt yhtään tilausta, mistä ei olisi puuttunut jotakin. Uraltonen rakennussetistä puuttui kytkimet, pedaalitilauksesta puuttui vastuksia ja jakit. Orange AD15:een tilasin lajitelman ruuveja, muuntajan ja 2 watin vastuksia. ruuvilajitelmia ei ollut, ne tiputtetiin pois. Muuntaja oli minulle tulleessa paketissa eri mitä tilasin (piti olla 125E, tuli 125ESE) ja vastuksista puuttui pari. Lista jatkuu vaikka kuinka pitkälle, tilasin kaappiin kahvat ja pari poisjäänyttä vastusta, niin tottakai sieltä yksi vastus puuttui. Tosiaan tähän mennessä en ole yhtäkään tilausta saanut oikein, mutta jossakin 20 sentin konkissa en ole viittinyt lähteä valittamaan.

Nyt ainoa syy, miksi en ole siirtänyt koko kaupankäyntia banzaille on se, että Uraltonella on kattava valikoima muuntajia ja metallikoteloita, joita en muualta saa siihen hintaan. Lisäksi asiakaspalvelu on mainiota, teknisiä ohjeita ja vinkkejä saa kyllä. Kyllä jos kysyy niin kannatuksen vuoksi tulee ostettua uralilta vaikka hinnat onkin vähän kalliimmat kuin muualla. En kyllä sano että Banzailla olisi asiakaspalvelussa vikaa mutta on se Uralilla parempaa siinä vaiheessa kun ei vielä tiedä mitä pitäisi ostaa. Kyllä ne puuttuvat kamat on aina tullut kun on pyytänyt, mutta olisihan ne nyt ekallakin kertaa voinut lähettää...

Ei sen puoleen, on banzai kerran lähettänyt väärää kamaa. Vahvarin pilot-light, siin piti olla koko setti lamppuineen mutta tulikin pelkkä valon kupu. Pistin infoa saksaan, sain illalla pahoittelut sähköpostiin ja ylihuomenna valituksesta sain koko valo-assemblyn.

Lisäksi olen lähettänyt palautetta saksaan siitä, että vahvarinrakentajat tykkäisi isommista, 0,5 - 2 watin vastuksista ja kattavammasta kotelo- ja muuntajavalikoimasta. Sain tietää, että nämä otetaan katalogiin, kuulemma elokuussa laajennetaan uusilla kategorioilla ja esim. hammondin muuntajia pitäis pätkähtää myyntiin. Ei ne kovin nopeasti laajenna kyl, lähetin kyselyn huhtikuussa joten kyllä ne aikansa ottaa.

Kummassakin murjussa puolensa. Musikdingiä en ole kokeillut, mutta täytyy pistää saksalaiset koetukselle ja ostaa joskus Madamp-sarja, sitten näkee mistä nekin on tehty.
kulmahiomakone
21.07.2008 15:31:27
Musikdingin nopeus ja luotettavuus on taas testissä. Parin sadan euron lelutilaus laitettu maksuun tänään.

Tuo siis 26. kesäkuuta. Tänään on ilmoituksen mukaan laitettu paketti matkaan. Oli kuulemma vaikeuksia saada jotain osia, josta syystä viivytys. Niin aina.

Saa nähdä, puuttuuko mitään.
msormune
21.07.2008 16:37:04 (muokattu 21.07.2008 16:37:29)
Olen tilannut musikdingistä ehkä jotain eri 20 kertaa kamaa... Koskaan ei ole ongelmia ollut, vain yhden kerran lähettivät yhden väärän kokoisen resistorin kuin mitä tilauksessa oli. Tilauksen toimittamisen kesto vaihtelee aika lailla, parista viikosta kuukauteen. Olen aina maksanut PayPallilla. Isoin tilaus on ollut vähän yli 100 euroa (muuntajia + komponentteja vahvistinprojektiin).
Jurza
22.07.2008 13:02:05 (muokattu 22.07.2008 13:02:27)

Olen aina maksanut PayPallilla.
Joo, toi PayPalin kautta maksaminen tuntuu toimivan hyvin.. itse tilasin eilen tuolta yhden fuzz-kitin ja pikkasen muita osia ja tänään lähti jo paketti tulemaan. Edellisessä tilauksessa tosin meni joku viikon verran että lähti tulemaan, mutta samapa tuo..
"Just when you thought it was safe to take a pee" - Ronn Moss
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)