Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sydän, sydän
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
taikakameli
22.11.2005 21:44:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs tykkäilette tästä helsinkiläisestä hevibändistä? Hepuilta putkahti ilmoille tässä vähän aikaa sitten "Tårta På Tårta" -ep ja uusi levy kait tulossa keväällä
 
Niin ja huomenna tyypit soittavat gloriassa Superchristin ja Bitch Alertin kanssa
 
Any time is a good time for pie.
Cathi777
22.11.2005 23:38:17
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs tykkäilette tästä helsinkiläisestä hevibändistä? Hepuilta putkahti ilmoille tässä vähän aikaa sitten "Tårta På Tårta" -ep ja uusi levy kait tulossa keväällä
 
Niin ja huomenna tyypit soittavat gloriassa Superchristin ja Bitch Alertin kanssa

 
No hevi on kaukana tästä bändistä, mutta orkesteri on mainio. Debyyttilevy hyllyä koristaa ja se on oikein mainio levy, varsinkin sanoitukisen puolesta, jotka ovat välillä hyvinkin absurdeja. Uusi sinkku on kanssa oikein mainio. Tavallaan aika omanlainen soundi, kun tuntuu että, vaikka vedetään säröllä niin soitettaisiin akustisilla kitaroilla. Positiivisesti hieman poikkeava se soundi. Alice in Chains tulee vahvasti tuosta debyytistä ainakin mieleen. Tykkään.
 
Only pop music can break my heart...
sientenystävä.
23.11.2005 12:41:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä tästä oikein voi olla tykkäämättä - sen verran mukava tupsahdus Suomen musiikkitarjonnassa. Omanlainen soundi, sanoitukset ja showt. Itse ehkä kallistun enemmän Kännykkä ja Reilu puoli hetkeä-omakustanteiden salamyhkäiseen äänimaailmaan kuin noihin uusiin. Parhaita kappaleita? - Oireisto, Revitäänpä tuo kirje auki, Kilo, Suu auki & Perkele kolme (3) hevosta (alkuperäisversiot) sekä Piilo. Aivan omaa luokkaansa. Uusista kappaleista Kukko tuo huojennuksen sydämeeni. Rentoja ja lokoisia tyyppejäkin ovat, totta mooses!
 
Selvä pyy, dude man!
Flow
23.11.2005 12:56:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä bändi on kiinnostanut jo pitkään mutta levyä en ole vielä käsiini saanut.
Enkä ole kuullut klipin klippiäkään.
Arvioiden perusteella vaan voisi olla juuri minun musiikkia...
 
I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin
Zigura
23.11.2005 13:59:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin Auto -debyytin tuossa kesän lopulla, kun kaverin nimi oli siinä kiitos listalla. Yhden biisin olin kuullut etukäteen Metalliliitosta (taisi olla Kuolema Tulee), mutta ei mitään erikoista kuvaa ollut bändistä. Sitten kun sen levyn sisäistin niin siitähän tuli sen hetken suosikki :) Alice In Chains tulee kieltämättä ekana mieleen, kun bändiä kuuntelee.
Mutta, ah, ne tekstit! Esim. Kädet ylös, Paskaa ja Suu Kiinni -kappaleissa on hyviä oivalluksia ja ne maalaa hienosti kuvia mieleen (varsinkin Suu Kiinni).
Itse en tuota metallileimaa bändin päälle löisi, vaikka jäsenet itse sen allekirjoittavat. Hyvinhän pojat grungea ja hard rockia yhdistelee, omalla soundillaan.
Vanhempaan materiaaliin en ole tutustunut. Yhdellä kaverillani on tuo Kännykkä, mutta en ole saanut sitä lainatuksi. Keikkojakaan ei ole tullut nähtyä, kun pojat enimmäkseen pyörii tuolla pk-seudulla.
Suosittelen tutustumaan, jos vähänkään kiinnostaa.
www.sydansydan.info
 
Tuntuu että, vaikka vedetään säröllä niin soitettaisiin akustisilla kitaroilla.
 
Minä olen saanut sen kuvan, että pojat veivaa kuitenkin ihan akustisilla kitaroilla. Auto -levyssä en säröjä montaakaan kuullut. Yksi soolo taisi olla säröllä. Ellet sitten tarkoittanut livenä :)
 
Aina kun saa käteensä vasaran, alkavat kaikki ongelmat muistuttamaan nauloja -Abduktio
Cathi777
23.11.2005 14:43:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä olen saanut sen kuvan, että pojat veivaa kuitenkin ihan akustisilla kitaroilla. Auto -levyssä en säröjä montaakaan kuullut. Yksi soolo taisi olla säröllä. Ellet sitten tarkoittanut livenä :)
 
Tarkoitin siis lähinnä tätä uutta sinkkua. Auto-levyllä ei tosiaan muutenkaan mitään säröjä olekaan tai siis juurikaan. Mutta uudella levyllä taitaa sitten enemmän ollakin.
 
Only pop music can break my heart...
taikakameli
23.11.2005 15:19:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heviksi mä tän nyt luokittelin, kun en jaksanut pitemmälle ajatella
 
Onkos ihmisiä tänään tulossa tuonne gloriaan?
 
Any time is a good time for pie.
Loony
23.11.2005 17:43:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos ihmisiä tänään tulossa tuonne gloriaan?
 
Kai sinne on pakko tulla kun loistava Superchrist on siellä :)
 
www.marbleframe.com
arancia
23.11.2005 17:53:25 (muokattu 23.11.2005 17:54:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Auto levyn omistan ja pidän levystä todella kovasti. Hyvä ratkaisu tuo akustisesti soittaminen. Uutta ep:tä en ole vielä kuullut, mutta eiköhän sekin tule lähiaikoina ostettua.
 
Livenä yllätyksellinen ja erittäin energinen bändi.
 
Tavallaanhan basso ikäänkuin kuuluu tuohon rockmusiikkiin. -Toni Wirtanen
taikakameli
23.11.2005 18:01:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kai sinne on pakko tulla kun loistava Superchrist on siellä :)
 
Todellakin
 
Any time is a good time for pie.
Jalopeura
24.11.2005 17:48:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musaan en ole kerennyt äänitteen muodossa perehtymään, mutta samalla keikalla ollaan oltu, ja erittäinkin mielenkiintoista kamaa. Grungeprogeiluksi sen ristimme, ja totesin että tää piristää mukavasti suomenkielistä musiikkimaailmaa joka on yleensä sitä suomirock/hevi-osastoa (genrejä kuitenkaan väheksymättä). Plus loistavia heppuja ovat!
 
ydinaukio
13.02.2006 17:07:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Häpeilemätön nosto.
 
Ostin juuri Tårta på tårta-EP:n (vai onko se sinkku?). Mahtavaa musaa. Laulajalla on hieno ääni. Pakko saada lisää.
Ei muuta.
 
ydinaukio
13.02.2006 20:04:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi helevetti. Pakko mehuttaa uudestaan. Huomenna käyn ostamassa kaiken mitä bändiltä saan käsiini. Onko kenelläkään tietoa Sydän, sydämen keikoista tai tulevista julkaisuista tai mistään? Näyttää nettisivut olevan poissa toiminnasta...
 
sientenystävä.
14.02.2006 09:31:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Keikkoja olisi tulossa ainakin keväämmällä vissiinkin maaliskuussa Oranssi-klubilla ja toukokuussa Torvessa. Yhtye on äänittänyt juuri nelisen päivää pohjia Absoluuttisen Nollapisteen studiolla Herttoniemessä Aake Otsalan johdolla ja ainakin Johannakustannus on kertonut bändille, että levy tulee ulos maalis-huhtikuussa.
 
Selvä pyy, dude man!
ydinaukio
14.02.2006 10:25:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uusi levy? Mahtavaa. Toivottavasti jatkaa Tårta på tårtan ja nimenomaan Kukko-biisin linjoilla. Saisivat tulla Jyväskylään soittamaan.
 
GoingNowhere
14.02.2006 12:01:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nää soittaa täällä Loimaalla ens kuun alussa jossain Vastavirtaklubi-tapahtumassa (kerrankin täällä järjestetään edes jotain keikkoja). En oo yhtään biisiä kuullu mutta pitänee tutustua vähän ennen keikkaa:)
 
Rock'n'Roll can never die, so keep on rockin' in the free world!
disarm
14.02.2006 12:43:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakko kai se on tykätä, kun samoilla kämpillä treenaillaan. No ei kai, mut mielenkiintoisellta soundaa se akustisilla kitaroilla soitettu levy. Varmaankin livenä jotain ihan muuta.
 
Better Nate than lever.
punk s blood
14.02.2006 16:25:49
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulin viime la Auto-levyä ensimmäistä kertaa. Sitä ennen olin missannut bändin täysin. Olin ällikällä lyöty. Aivan mahtava levy.
 
Tänään sitten Anttilasta löysin levyn kympillä, ja kananlihalla tulee nyt sitä kuunneltua.
 
ydinaukio
14.02.2006 19:04:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä taas äsken ostin Auto-levyn ja ekan kuuntelun jälkeen on kyllä kova pettymys tuon nerokkaan Tårta på tårtan jälkeen...
 
sientenystävä.
15.02.2006 17:07:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uusi materiaali tulee olemaan ilmeisestikin Tårta på tårta-linjaisempaa sähköistä vinoheviä.
 
Selvä pyy, dude man!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «