http://www.hs.fi/teksti/uutiset/tuo … e+Stooges+Tampereelle/1135218760238 Iggy Popin legendaarinen nuoruusvuosien yhtye The Stooges nähdään ensi kesänä ensimmäistä kertaa Suomessa. Yhtye esiintyy Sauna Open Air -festivaaleilla Tampereella 8. kesäkuuta. The Stoogesia pidetään yhtenä punkrockin ja metallin merkittävimmistä edelläkävijöistä. Alun perin vuosina 1967–1974 toiminut yhtye koottiin uudestaan vuonna 2003, ja se valmistelee parhaillaan uutta albumia tuottaja Rick Rubinin kanssa. The Stoogesin alkuperäisjäsenistä mukana ovat laulaja Iggy Popin lisäksi kitaristi Ron Asheton ja rumpali Scott Asheton. Sauna Open Airin muita vahvistettuja esiintyjiä ovat muun muassa Twisted Sister, WASP ja Stryper sekä kotimaiset Diablo, Finntroll ja Stam1na. Festivaali järjestetään 8.–10. kesäkuuta. Aika rankka tason lasku sitten viime vuoden Slayer / Megadeth / Dio -trion. Ei näin. :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIN HAASTATTELU: IN FLAMES :: |
Jokunen 14.02.2006 17:17:20 | |
---|
Mikä ihmeen Iggy Pop?! Tällä hetkellä tiedossa olevien bändien perusteella menen Tuskaan. Lähinnä myös sen vuoksi, että silloin on vapaata töistä. "Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE) |
Wasbesp 14.02.2006 17:17:26 | |
---|
Aika rankka tason lasku sitten viime vuoden Slayer / Megadeth / Dio -trion. Tosi on. Voi olla, että jää tältä kesältä Sauna-reissu väliin, vaikka kahtena edellisenä vuonna onkin tullut käytyä. |
aku.miettinen 14.02.2006 17:18:54 | |
---|
Näyttää siltä että on hankittu kaikki kasarijämät tuonne esiintymään. Mutta odotellaan nyt lisää inffoa. |
Iscariah 14.02.2006 17:24:33 | |
---|
ehkä WASPia voisin katsomaan lähteä |
Akiman 14.02.2006 17:33:40 | |
---|
Näyttää siltä että on hankittu kaikki kasarijämät tuonne esiintymään. Mutta odotellaan nyt lisää inffoa. Jos festarit eivät kasva, kuten on aika selväksi tehty, niin tuohon ei enää mukaan niin sanottuja ulkomaisia isompia nimiä tule tai jos tulee, niin korkeintaan yksi ja sekin varmaan sopii sitten tuohon settiin tavalla tai toisella. Eli ainoat syyt tuonne menemiseen ovat todennäköisesti kotimaiset bändit, jotka näkee kaikkialla muualla paljon paremmassa seurassa. Kurakaarta. :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIN HAASTATTELU: IN FLAMES :: |
kid ego 14.02.2006 17:51:40 | |
---|
Saunaan mennään joka tapauksessa, niin tulee taas tehtyä hauska viikonloppureissu mökille. Jeah!! Paska soi ja balalaikka haisee. ••• Kuolema kuittaa kalavelan. Lataa kavereiden tekemän leffan traileri tästä (13,3 Mt) ! |
luopio 14.02.2006 18:12:46 | |
---|
No olii se aavistettavissakin ettei viime vuoden tasosta tuu mut ei tää nyt mulle ainakaan ollu oiken mikään. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
aarghto 14.02.2006 18:21:46 | |
---|
Göö.. Waspin nyt voi mennä tarkistamaan. Vaisua on. Toivottavasti osuu kovat suomibändit samalle päivälle. päteminen ja ruikutus. mind the gap. |
aivokuolio 14.02.2006 18:24:10 | |
---|
"Kasarijämiä", mitäs ne Slayer, Megadeth ja Dio sitten ovat? Ainoa syy minkä takia nuokin laukkaavat Suomessa vähintään joka toinen vuosi on se, ettei näille riitä kysyntää esim. jenkeissä niin paljoa kuin aikoinaan. Ja minua tuo Saunan tyylinvaihdos ei häiritse sitten pätkääkään. Huomattavasti kiinnostavampi line-up kuin edellisenä vuonna. Ugh. mustan huoneen testi. |
Bonesaw 14.02.2006 18:25:30 | |
---|
"Kasarijämiä", mitäs ne Slayer, Megadeth ja Dio sitten ovat? Eivät ainakaan "jämiä" |
aivokuolio 14.02.2006 18:27:57 | |
---|
Eivät ainakaan "jämiä" Nostalgialla ratsastavia, parhaat levynsä jo vuosia sitten tehneitä kehäraakkeja. Ei sillä etteikö samoilla sanoilla voisi kuvailla tämän vuoden kiinnityksiä. mustan huoneen testi. |
Jormaz 14.02.2006 18:28:18 | |
---|
Juu juu eipä tuu lähettyä sitten tuonne. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
MV 14.02.2006 18:30:59 | |
---|
Waspi kiinnostais mutta ei niin paljon, että menisin... "Jotain vtun ...emmätie mitä ne on." -Captain planet ostamistaan uudenvuoden paukuista. |
elbowski 14.02.2006 18:34:15 | |
---|
En vaan käsitä mitä Stooges tekee SOA:ssa. Täyttykööt! Suoneni seinämät umpeen verta, pahaa verta! Kiertäköön! Suoneni seinämät täynnä verta, pahaa verta! |
Akiman 14.02.2006 18:36:15 | |
---|
Nostalgialla ratsastavia, parhaat levynsä jo vuosia sitten tehneitä kehäraakkeja. Ei sillä etteikö samoilla sanoilla voisi kuvailla tämän vuoden kiinnityksiä. Hyvä musiikki on hyvää musiikkia ja hyvät keikat ovat hyviä keikkoja, olipa se paras materiaali sävelletty milloin vain. Dion, Megadethin ja Slayerin kohdalla klassikkotason levyjä löytyy monia äärimmäisellä huippulaadulla, bändit ovat edelleen tiukassa vedossa ja homma toimi mainiosti. Nyt esillä olevat bändit ovat nimenomaan näitä nostalgiasyistä toimivia, jos sitten niinkään, muuten kuluneita ja nuutuneita häilyviä varjoja siitä, mitä ne olivat parhaimmillaan, eivätkä osa niistä ollut tuolloinkaan juuri mitään. *Hymiö & Maailman rasittavin lyhynne "IMO" tähän varmuuden vuoksi* :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIMMAT HAASTATTELUT: DEATHSTARS, IN FLAMES ja AMORPHIS :: |
Antti1997 14.02.2006 18:57:00 | |
---|
Kyllähän W.A.S.P. vähän houkuttais, saa nyt nähdä sitten! "Perkele kun minä olin nuori niin hiihdettiin kokonaisilla metsillä. Kadehdin aina kavereita kun yhellä niistä oli UKK-kansallispuistot jaloissa." -Vasenniplaaja |
Mimi 14.02.2006 19:02:20 | |
---|
http://www.hs.fi/teksti/uutiset/tuo … e+Stooges+Tampereelle/1135218760238
Aika rankka tason lasku sitten viime vuoden Slayer / Megadeth / Dio -trion. Ei näin. Mua ei silleen noi ulkomaiset starbat kiinnosta, mutta jos tuonne Stam1nan ja Diablon lisäksi vielä muutama meikäläisen kuuntelussa olevista bändeistä saadaan, niin sittenpä vituttaa aika rangasti. Kesä menee nimittäin joko töissä täällä tahi rahattomana renkinä Lopella. Loppi ei kyllä toisaalta olisi järjettömän kaukana Tampesterista... hmm... Taidan alkaa säästämään. Antti1987: "Hanuristi on kuulemma punkkari." Hanuristi: "Antti1987 on kuulemma runkkari." |
Iscariah 14.02.2006 19:04:05 | |
---|
Nostalgialla ratsastavia, parhaat levynsä jo vuosia sitten tehneitä kehäraakkeja. Ei sillä etteikö samoilla sanoilla voisi kuvailla tämän vuoden kiinnityksiä. HILIJAA SAATANA |
sus 14.02.2006 19:17:27 | |
---|
Kuulostaa tosi hyvältä ja lupaavalta! Nam! lähdössä olen! tuo on verbaalista kultaa |