Aihe: Penkkaripukua
1 2
Numbie
15.02.2006 00:30:46 (muokattu 15.02.2006 01:29:59)

Meikä on Bono, päätin just.

e: eiku tästähän saa pienillä muutoksilla Teuvo Lomanin, ai perkeles! Parempi!
Juntunen
15.02.2006 11:41:23

Että kaikki vaan ihmetteli että vittuako nuo roudarit tuolla röytää vai? :)

Heh, jotain sellaista joo. Skipattiin koko lukion aikana muutenki aika julmetusti tunteja just kaikkien erilaisten juhlien järjestämiseen. Piti aina roudata ja olla kamoja säätämässä. Oltiin sitte loppuun asti.
ozmo
15.02.2006 13:05:52
Loistava idea! Oon jo keränny suurimman osan kamppeistakin. Saat plussan. :)

Hienoa jos olin avuksi! :)

Hehee, ompelin just pukuni kasaan. Aika rujolla tavalla siitä tuli kuitenkin loppuunsa hieno, vaikka itse sanonkin. Vähan turhan tiukka siitä tuli, mut väliäkös tolla, tuskin niillä oikeestikaan mitään über istuvia pukuja oli.
Ompelukoneet on muuten loppuunsa aika killerivehkeitä! Hitto sehän papatti kuin mikäkin konekivääri... :D "Huqsvarna vai... mitenkähän kovaa tälläkin pääsee..." ja sit ku paino kaasun pohjaan, suunnilleen se koko paita hurahti koneesta läpi parissa sekunnissa sillä seurauksella että kaula-aukkokin meinasi tikkautua umpeen. :)
Kipan jätän pois asustani. Sellaista en osaa tehdä, ja kun koitin leikata vanhasta piposta sellaisen, siitä tuli ihan surkeen näkönen. Väliäkös tolla. Koitan saada sit kuvia nettiin huomisesta.
"What's the connection between American beer, and making love in a canoe? -They're both fucking close to water."
Overdozea:http://www.mikseri.net/artists/?id=49946
Qsysi
15.02.2006 13:40:31
Hienoa jos olin avuksi! :)

Hehee, ompelin just pukuni kasaan. Aika rujolla tavalla siitä tuli kuitenkin loppuunsa hieno, vaikka itse sanonkin. Vähan turhan tiukka siitä tuli, mut väliäkös tolla, tuskin niillä oikeestikaan mitään über istuvia pukuja oli.
Ompelukoneet on muuten loppuunsa aika killerivehkeitä! Hitto sehän papatti kuin mikäkin konekivääri... :D "Huqsvarna vai... mitenkähän kovaa tälläkin pääsee..." ja sit ku paino kaasun pohjaan, suunnilleen se koko paita hurahti koneesta läpi parissa sekunnissa sillä seurauksella että kaula-aukkokin meinasi tikkautua umpeen. :)
Kipan jätän pois asustani. Sellaista en osaa tehdä, ja kun koitin leikata vanhasta piposta sellaisen, siitä tuli ihan surkeen näkönen. Väliäkös tolla. Koitan saada sit kuvia nettiin huomisesta.

Nnii, ei niillä kipaa ollunna muutenkaan, vaan sellanen laatikkomainen hattu tai ei mitään. Kai olet kaljuksi ajanut?
Kilo paskaa postista kannettuna sais mulla ainakin hymyn huulille! - Tupuna
ozmo
15.02.2006 14:44:03
Nnii, ei niillä kipaa ollunna muutenkaan, vaan sellanen laatikkomainen hattu tai ei mitään. Kai olet kaljuksi ajanut?

Toki, mut ajattelin aluks vähän soveltaa, eli et olisin laittanut keskitysleiripaidan päälle ja sit olis laittanu kipan ja ne sellaset jännät poskipartazydeemit. Olis ollu hauskempi asu sillai. Mut ny ku huomasin et mun "kipa" näyttäis ihan paskalta, ajattelin jättää sen pois.
Ääh, mitään kaljuks aja, pidän hiukset ihan normaalisti ja sit ku on rekan kyydis laitan vaan pipon päähän... rupee mitään kaljuks ajaa penkkareiden takia. Sit vasta ku armeijaan menee. :)
"What's the connection between American beer, and making love in a canoe? -They're both fucking close to water."
Overdozea:http://www.mikseri.net/artists/?id=49946
Brownie
16.12.2010 08:09:56
Qsysi: Flanellipaita ja olkihattu. Shazäm!

Kröhöm... Noinhan mä pukeudun normaalistikin.
Folkson
16.12.2010 12:27:12
Nyt on myynnissä Natzgul-puku, kokoa vitun läski.
Miten ne sanat meni?
Påskägg
16.12.2010 12:46:10
Pukeutukaa räppäriks, olisi ainakin omaperäistä.
"Ruotsalaiset ovat viikinkien jälkeläisiä, me emme sitä valitettavasti ole, mutta tällä hetkellä me olemme viikinkejä"
-Lassi-
16.12.2010 17:25:09
Ollaan kahden kaverin kanssa prätkähiiret. Kolmipyörät ja kaikki.
http://www.myspace.com/disciplinex
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)