Huomasin musamaailman nykyään edustavan paria Framuksen mallia, etenkin tuota Diablo pro:ta, jonka olen kiinnostavaksi todennut jo jonkin aikaa sitten. Onko kukaan kyseistä kitaraa soittanut? H-S-H Seymour Duncanin mikit ja humpparien puolitus, eli 10 eri soundia, kuulostaa aika houkuttavalta, kuin myös monen forumin kovat kehuskelut siitä, kuinka Framuksen kitarat ovat loistotyötä. Vissiin aika kirkas soundi tuossa, mahtaisiko soveltua millään metalliin? Ensisijaisesti hevikepiksi en sellaista olisi ajatellutkaan, vaan täydentämään Gibsoniani monipuolisemmilla soundeilla. Ja muutenkin, nätti kitarahan tuo. Olisi mielenkiintoista kuulla mielipiteitä, kun Musamaailma on itselle vähän kaukana. |
Tästä oli juttua jokin aika sitten. Haulla löytynee. Kokeilemani Framukset olivat omaan makuuni aivan liian tummasoundisia, vaikkakin soundissa oli todella hienostunut sävy. Hintansa väärttejä. Luulen ettei se Ovangkol kaulamateriaalina ole mulle sopiva. Saahan niitä vaahteraisenakin tilauksesta, mutta en halua lotota. |