Aihe: Mitä värejä käytät eniten? Mitä värejä vierastat?
1 2 3 4
Puoskari89
09.02.2006 22:43:48 (muokattu 19.02.2006 19:34:14)
-Musta
-Punainen (veri :D)
-Camot

EDIT: vierasta mm. vaaleanpunaista, keltaista, turkoosia ja vaaleansinistä
Kitara ja kahvia. Mitä muuta voisi tarvita!?
pardy
10.02.2006 08:55:03

Mulla on useimmat vaatteet kestänyt vuosia. Hyvä niin, koska eipä mulla ole rahaa ostella joka vuosi vaatteita.

Niissä vanhimissa kledjuissa (mitkä tosin on ne parhaat, mm. täysin kuluneet harmaat farkut ja Prahasta tuliaisina saatu Praha t-paita) alkaa jo tosin näyttää aika spurgulta.

Näin kyllä. Nytkin mulla on päällä veljen noin 10 vuotta vanha kauluspaita, hyvin toimii.

Itse pyrin vielä hankkimaan vaatteet ilmaiseksi tai ainakin erittäin halvalla. Nyt on päällä tyttöystävän modifioimat sammarit jotka oli parin euron löytö kirpparilta, tuo kyseinen paita veljeltä ja t-paita paikallisen soitinkorjaajan painatuksella jonka sain ollessani siellä työharjoittelussa. Maiharitkin mitkä on nyt jalassa on jo viis vuotta vanhat ja still goin' strong.

En pelkäsätään sen takia piä halpoja/ilmasia/vanhoja vaateita vaan myös sen takia että vihaan shoppailua niin asiana kuin myös ajan"vietteenä".
larina
15.02.2006 21:22:52
noh, neonvärit, yh..
Mutta siis mustaa en mistään hinnasta kiskoisi niskaani. Mulla ei taida montaa yksiväristä vaatetta ollakaan. Enimmäkseen jotai ihan supervärikkäitä ja erikoisia luomuksia, joita olen itse taiteillut. Lempivärejä on keltainen ja oranssi, ja niiden eri sävyjä käytän aika paljon. Mitään tummaa ei oikeastaan pidä, jos ei sitten satu olemaan TOSI masentava päivä heti aamusta.
JPQ
16.02.2006 02:15:30

musta,sininen ja valkoinenkin kelpaa ehkä eniten
punainen,vihreä,keltainen,oranssi. turkoosi,violetti,purppura,jopa
hopea kelpais myös mutta siinä miehenä ongelmansa eli vaatteiden
saanti.
JPQ
16.02.2006 02:15:54

musta,sininen ja valkoinenkin kelpaa ehkä eniten
punainen,vihreä,keltainen,oranssi. turkoosi,violetti,purppura,jopa
hopea kelpais myös mutta siinä miehenä ongelmansa eli vaatteiden
saanti.
Hohhoijaa
16.02.2006 13:51:26
Käytän: Musta, tummanvihreä, tummansininen, harmaa

Vierastan: Pastellisävyt, kirkkaat tai räikeät värit, keltainen, oranssi yms.
Harrastaisit mielummin vaikka Koillis-Kirgisialaista fuusiojazzia. (DeWilde)
mechanic
16.02.2006 15:17:37

Käytän mustaa, valkosta, sekä syksyn värejä

En käytä mitään pastellia tai mitään sinistä (paitsi farkut tietty)
Tuntematon Sivari
Charley
16.02.2006 19:06:42
Käytän mitä värejä vaan, tykkään vihreästä, oranssista, ruskeasta, punaisesta, sinisestä... Mustastakin tykkään vaatteissa, mutta en sitä kovin usein käytä. Tiedä sitten miksi...

Vaalean "banaanin"keltainen on väri johon en tule ikinä sonnustautumaan. Joku siinä tympii. Melkein mikä muu väri vaan käy.
"aaai, tääkö on se Rautakangen 'Taivas yö tumma'?" -rakas äitini, tarkoittaen vissiin Teräsbetonin 'Taivas lyö tulta'.
Dutteri
17.02.2006 18:52:36
Väreissä suosin erityisesti violettia, punaista ja vihreää. Toki löytyy muutakin ja noista käy melkein kaikki sävyt. Siniset sävyt saavat minut näyttämään ruotsinlipulta (iho näyttää joskus sinisen kanssa keltaiselta). Toisaalta jotkut sinisen sävyt on ihan huippuja ja löytyy sellaisia värejä oikeastaan jo jonkin verran. Valkoinen on kans tosi kiva juttu sillä siihen voi yhdistellä rajattomasti kaikkea. Keltainen on joskus tosi ok, mutta vain t-paidoissa. En ikinä käytä harmaata. Ruskeasta tykkään myös kunhan se on oikein suklaanruskeaa ja siihen on laitettu kivoja värejä kuvioina.
Musta täytti minun vaatekaapin jossain vaiheessa, mutta se johtui vaan siitä kun värikkäät vaatteet meni ihan huonoiksi ja loppuunkulutetuiksi. Nyt on tullut hommattua sitten uusia kauniin värisiä vaatteita.
"Äitit keittää ja määrää, ja isit tekee töitä" -Tuukka 3weeIMIK #13 Pastilli?
Tietysti Pauligin
17.02.2006 23:05:47
Hmm. Vaikeata. Keltainen on ehkä sellainen jota en käyttäisi. Muuten kuin yksityiskohtana tai jotain. sääh tapauskohtaista.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
tigrushka
18.02.2006 09:55:54
Siniset sävyt saavat minut näyttämään ruotsinlipulta (iho näyttää joskus sinisen kanssa keltaiselta). Toisaalta jotkut sinisen sävyt on ihan huippuja ja löytyy sellaisia värejä oikeastaan jo jonkin verran.

Tuttu juttu! :D Juuri tuon ruotsinlippuefektin takia kartan tietynlaisia sinisiä. Petrolinsininen on lempisiniseni koska se ei tee ihostani keltaisempaa kuin se on.
I got stripes ^..^
jenni.rotten
20.02.2006 00:04:24
Mustaa näkee tämän tytön päällä eniten. Yksityiskohdat (kaulahuivi, sukkahousut, sukat, kengännauhat...) on sitten räikeätä pinkkiä ja hempeää vaaleanpunaista.

Mitään keltaista en koskaan pukisi päälleni. En kyllä oranssiakaan. Enkä tummansinistä. Kukkakuvioita vihaan %D
Punkkia ja metsäkukkia. Olen täällä taas ^^
kassper
20.02.2006 16:51:23

Tumman sininen on se väri, josta eniten pidän. Sitä näkyy eniten päällä mustan ohella, mutta tulee käytettyä muitakin tummia värejä, kuten punasta (enemmän) ja violettia (vähemmän).

Kesällä on oikeestaan ihan sama mitä on päällä, jos on. Vaaleanpunasia ja keltasia vaatteita en kuitenkaan jostain syystä omista ;) Valkonen, vaalean sininen ja oranssi ja musta on jossain määrin sellasia kesävärejä.

Inhokkeina menköön vaikkapa neon värit... Hrrr.. No pistetään vielä okran keltanen ja kuivuneen sinapin eri sävyt. Tosin nämäkin saattaa sopia jonain pienenä yksityiskohtana, mutta ei suurempina määrinä.
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs
spinningthingintheceiling
21.03.2006 00:30:05

Mulla on fetissi punasen ja mustan yhdistelyyn....oikeen häirittee jos ei oo edes jompaakumpaa päällä...jonkinnäkönen neuroosi kai..
Juhani_ko
21.03.2006 08:19:41

Mustaa, tummanharmaata ja tummansinistä tulee eniten käytettyä.

Mitään todella räikeitä värejä en kyllä käyttäisi.
Nyt on kuuminta hottii olla siististi cool.
aarghto
21.03.2006 08:56:05

Musta ja valkoinen on tyylikästä. Punainen/sininen/harmaa/vihreä menettelevät. Turkoosi, violetti, vaaleanpunainen ja ruskea ovat vastenmielisiä värejä jostain syystä.
It is better to be pissed off than pissed on.
konehes
21.03.2006 21:34:40
Mustaa, harmaan eri sävyjä sekä jotain vihertävää löytyy vaatteistosta vastapainona räiskyvälle ja valovoimaiselle persoonalleni.
cherub with heavy metal machine
HungryFD
23.03.2006 11:11:02
Käytän eniten sinistä, mustaa, valkoista ja punaista. En kyllä ensimmäisenä laittais päälleni mitään vaaleanpunaista, oranssia tai jotain neonvärejä.
"And did we tell you the name of the game, boy, We call it Riding the Gravy Train." THV-klubi #51
GhostOfTheSun
23.03.2006 15:14:25
Käytän:
-Musta
-Ruskea
-Vihreä
-Valkoinen

En vitussa:
-Punainen
-Keltainen
-Liila
-Lisää tähän kaikki kirkkaat paskavärit

Häh??
"Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine" - Refused are fucking dead
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)