Aihe: Squier '51
1
Doggi
14.02.2006 10:25:51
Omistaako kukaan kyseistä kitaraa ja onko muodostunu mielipidettä siitä? Lähinnä mikkien taso kiinnostaa. Kävin musaliikkeessä kattomassa keppiä ja siinä oli ainaki nauhat ihan raadot. Tosin myyjä sano että johtuu kuivasta talvi-ilmasta ja saattaa tosiaan olla niin. Hinta (200€) vähän houkuttelis kokeileen mutta pitäs saaha tietoo miten pitemmän päälle käyttäytyy tuo kitara.
Kiitos!
rosberg
14.02.2006 10:43:21
tallamikki ei mikään erikoinen, mutta konsepti on loistava ja puolitus on hyvä feature.
sen hinta on enemmänkin 165e kuin 200e.
ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn.
Doggi
14.02.2006 13:35:49
sen hinta on enemmänkin 165e kuin 200e.

Joo tiiän mutta jos vaikka Thomannilta tilais ja siihen tulis 20e postituskuluja niin ois yhteensä 185e. Ja kuten mainitsin että nauhat oli huonot niin oon sitte valmis maksamaan 15e enemmän ostamalla Suomesta. Helpommin sitte hoituu maholliset takuuhuollot ja saapahan varmasti sitte viimeistellyn kitaran.
Ocean Boulevard
14.02.2006 14:17:08
Tämä herra ainakin kovasti kehuu:

http://www.dolphinstreet.com/guitars/squier_51

Squier 51 yhdessä Vox AD50VT:n kanssa:

http://www.dolphinstreet.com/amps/vox_ad50vt

Vaikuttaa hintaisekseen mainiolta peliltä kunhan vain löytää hyvän yksilön.
pahala
14.02.2006 15:58:20
Kiva kitara. Ostin silloin vuoden päivät sitten kun tulivat myyntiin...

http://personal.inet.fi/cool/pahala/kepit/s51.jpg

Vaahteraotelauta, humbucker+single coil yhdistelmä, kiinteä talla ja hassu ulkonäkö houkuttelivat sen verran että otin lähes heräteostoksena Thomannin pakettiin kun olin muutakin tilaamassa.

150€ hintalapulla tuosta on paha mennä suurempaa valittamista keksimään. Tuskin kukaan esim. mitään huippumikkejä odottaa saavansa tämän hintaisessa kitarassa. Tallamikin vaihdoin kun sattui ylimääräinen Deanin mikki olemaan. Nyt jälkeenpäin ajatellen en ole varma vaihtuiko parempaan vai huonompaan. Virittimet ja satulan voisi joskus vaihtaa. Toisaalta johan noilla on vuodenpäivät tullut soiteltua, eikä edes erityisen epävireisesti, että miksi vaivautua lainkaan. ;)

Jos näissä ei laatu kovin hirveästi heittele niin uskaltaisin suositelle tällaista jopa aloittelijoille, niiden ainaisten Pacificojen ja Ibanezien lisäksi. Tämähän on vielä reilusti halvempi. Satasen Microcube kaveriksi niin lieneekö parempaa aloittelijanpakettia olemassakaan.
Mielenkiintoinen modausprojekti myös. Harmony centralin foorumilla on näknynyt jos jonkinlaista viritystä. Helmiäispleksin ja Bigsbyn kanssa aika tyylikäs näky. :)
8)
weelie
14.02.2006 16:03:10 (muokattu 14.02.2006 16:04:36)
Vaikuttaa hintaisekseen mainiolta peliltä kunhan vain löytää hyvän yksilön.

No emmä tiiä tästä "yksilö"-jutusta. Ne muutama "yksilö" mitä olen kokeillut, on kaikki ollu ihan yhtä hyviä. Lukuunottamatta kaulan leveyttä, joissain todella kapea.

Näillehän oli moddausfoorumikin ainakin vielä vähän aikaa sitten.
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
Invader
14.02.2006 19:11:57
Ohhoh, tuo on kyllä melkeinpä puoli-ilmainen tuolla Guitar24:ssa. Pitäisiköhän myydä jotain roinaa pois ja tilata pois...

Tämä herra ainakin kovasti kehuu:

http://www.dolphinstreet.com/guitars/squier_51

Auts. Taas sitä taas huomaa ettei niitä parin tonnin kitaroita tartte jos osaa hommansa :)
Tai sitten ei..
tomukka
14.02.2006 23:05:40
... oon sitte valmis maksamaan 15e enemmän ostamalla Suomesta. Helpommin sitte hoituu maholliset takuuhuollot ja saapahan varmasti sitte viimeistellyn kitaran.

Olen samaa mieltä kanssasi tuosta. Aika iso pitää olla hintaeron, että lähtee tilaamaan ulkomailta. Musakauppoja pitää tukea, jotta ne säilyisi katukuvassa. Tuohon saksaan hintaan saa laittaa 50e lisää säädätykseen!
touhis
20.02.2006 13:29:45
Olikos jossain niitä modi-sivuja? Ostin viikonloppuna viisykkösen, johon joku oli väkertänyt volan tilalle jonkinlaisen tone-kontrollin. Ei toimi minulle, joten täytyy fiksata. Tosin mielessä olisi semmoinen, että jos laittaiskin volapotikat erikseen molemmille mikeille. Tietysti sitten pitäisi vaihtaa se mikinvalitsin veks...
Everything is simple with IBM.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)