Jouni74 14.02.2006 08:30:41 | |
---|
Tämä vahvistinhankinta alkaa mennä jo vähän liiankin mutkikkaaksi, kun ei täällä Hämeenlinnassa pääse laitteita kokeilemaan.. Eli nyt mietin otsikon laitteita. Onko minkälaisia kokemuksia? Monipuolisuutta kaipaan, vaikka melko raskaaseen särökitarointiin vahvistinta olen hankkimassa. 1987 kaveriksi pitänee hankkia säröspedu ja Mode four on ilmeisestikin aivan liian iso peli treeneihin, vai toimiiko pienemmillä "kierroksilla"? |
tommi_899 14.02.2006 10:59:45 | |
---|
tuo laneykin tarvitsee jotain buustaus pedaalia tuollaiseen raskaampaan menoon. |
svilo 14.02.2006 12:12:46 | |
---|
Helppo, Marshall 1987x -sv |
Micolo 14.02.2006 12:33:01 | |
---|
Ite oon ainakin ymmärtäny et mode four on transistori nuppi, eli päätettä ei ole tarkoitus saada ruvelle. Joten toimii varmasti hyvin pienemmälläkín volyymilla. Se, joka paikkansa menettää, se paikkansa menettää |
Torniojaws 14.02.2006 12:41:42 | |
---|
Ite oon ainakin ymmärtäny et mode four on transistori nuppi, eli päätettä ei ole tarkoitus saada ruvelle. Joten toimii varmasti hyvin pienemmälläkín volyymilla. 350W makuuhuonevahvistin :) Siinä on putki etuasteessa, mutta pääteaste on transistoreilla. |
350W makuuhuonevahvistin :) Siinä on putki etuasteessa, mutta pääteaste on transistoreilla. siis jos makuuhuoneeseen tulee, niin en kyl lähtis 100w putkinuppiakaan välttämättä ensimmäisenä sinne ostamaan, 15w:kin jo varmaan liikaa. E:Typo Se, joka paikkansa menettää, se paikkansa menettää |
Jouni74 14.02.2006 13:20:10 | |
---|
kyllä vahvistin on tulossa treenikämpälle ja silloin tällöin pikku keikoille |
Deranged 14.02.2006 15:38:29 | |
---|
Mode Four on ilmeisestikin aivan liian iso peli treeneihin, vai toimiiko pienemmillä "kierroksilla"? Toimii varsin mainiosti pienemmilläkin kierroksilla, ei tarvi luukuttaa että saa sen jyrän kajareista ulos. Hyvä vehje se on. Yksi tuon hyvistä puolista on se, että siitä saa kunnolla raakaa säröä ja jytinää ulos. Lisäksi puhdas kanava pysyy puhtaana, vaikka miten luukutat. Ja se, että ei tarvii ikinä vaihtaa pääteputkia tai biasoida vahvaria tai muuta sellaista, mitä putkipeleille joutuu joskus tekemään. Joten ylläpito tulee todennäköisesti halvemmaksi, jos ei kauhean huono flaksi käy. Ja se, että tehot ei luultavasti lopu kesken ihan heti. |