Aihe: Softaa treeneiluun
1
M-Juhana
14.02.2006 09:34:23

Onkos kollegoilla vinkkejä, millä ohjelmalla saisin väsättyä helposti taustoja erinäisiin treenaushommeilhin.

En varsinaista äänityssoftaa tarkoita, vaan mahdollisimman simppeliä ohjelmaa, johon voi vaikka naputella soinnut helposti sisään (ei siis mitään ääni kerrallaan nypräystä) ja soitella päälle. Ja siis bassoakaan ei ohjelman kautta tarvitse saada kuuluviin. Saa olla soundien puolesta vaikka midisittua, ei sillä niin väliä.

Koneena on uudenkarhea ja ärhäkkä PC.

Band in a box .

Soon simppeli ja toimiva.
RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo-
Karlsson
14.02.2006 09:39:50
Band in a box .

Soon simppeli ja toimiva.

AIni, unohtu lisätä, että mikäli o ilmanen ni on jeppistä. Onx toi? Mist saa?
M-Juhana
14.02.2006 09:40:25

AIni, unohtu lisätä, että mikäli o ilmanen ni on jeppistä. Onx toi? Mist saa?

Ei oo, maksaa...:-(
RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo-
Herra A
14.02.2006 12:24:18
Ootko kokeillu guitar prota?
Se on tarkoitettu tabulatuurien tekemiseen mutta monet käyttää sitä treeniapunakin, koska sillä on helppo ja nopea tehdä sointukulkuja ja melodioitakin. Saundit on juuri sitä itseänsä...midiä, tosin olen kuullut että uusimmassa versiossa on tullut parannusta asiaan. Kokeiluversion voi imuroida tuolta: http://www.guitar-pro.com/en/index.php?pg=download

Nykyään noi guitar pro -tabulatuurit taitaa olla laittomia mutta näyttääpä niitä tuolla http://www.mysongbook.com/ :ssa vielä oiva kasa olevan. Noi tabit siis on siis kenentahansa tekemiä, joista osa on tarkempia ja osa vain sinne päin. Tuolta my songbookista löytyy myös excercises-osio, josta voi löytyä jotain treenimatskua kanssa (tosin suurin osa on ihan kuraa). Suosittelen ainakin kokeilemaan, se ei maksa mitään.
Sangre Sonando De rabia naci
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)