KoRn88. 12.02.2006 19:18:51 | |
---|
Näitähän voisi alkaa vääntämään useampia biisejä erilaisilla kokoonpanoilla jos vaan innokkaita soittajia/örisijöitä riittää. Ja niitä valmiita kappaleitahan voisi sitten kerätä vaikka jonnekkin mikseriin tai jotain. Onko ihan mahoton idea? Minäkin voisin jotain rumpuja koittaa äänittää, vaikkei kyllä minunkaan loistavilla äänitysvehkeillä paljon deinonychiusta parempaa äänenlaatua saa. Hyvähän se olisi jos ainakin joku edes saisi joillain vähän paremmilla vehkeillä rummut purkkiin. |
Cocktus 12.02.2006 19:31:06 | |
---|
Näitähän voisi alkaa vääntämään useampia biisejä erilaisilla kokoonpanoilla jos vaan innokkaita soittajia/örisijöitä riittää. Kyllä se ainakin mulle passaa. |
sus 12.02.2006 20:27:29 | |
---|
Näitähän voisi alkaa vääntämään useampia biisejä erilaisilla kokoonpanoilla jos vaan innokkaita soittajia/örisijöitä riittää. Ja niitä valmiita kappaleitahan voisi sitten kerätä vaikka jonnekkin mikseriin tai jotain. Onko ihan mahoton idea? Minäkin voisin jotain rumpuja koittaa äänittää, vaikkei kyllä minunkaan loistavilla äänitysvehkeillä paljon deinonychiusta parempaa äänenlaatua saa. Hyvähän se olisi jos ainakin joku edes saisi joillain vähän paremmilla vehkeillä rummut purkkiin. joo ja muutakin kun goregrindiä tuo on verbaalista kultaa |
Cocktus 12.02.2006 20:51:13 | |
---|
joo ja muutakin kun goregrindiä Mulla on perkeleesti kaikkia biisejä joilla mä en tee mitään. Löytyy brutaalista deathista melodiseen bläkkiin ja thrashiin asti kaikenlaista. Tekis mieli käyttää ne johonkin sooloprojektiin, mutta en saa koskaan sellaista aikaiseksi. Kyl joitakin niistä vois varmaan m.net projektissakin soveltaa. |
south_of_heaven 12.02.2006 22:23:06 | |
---|
eikös uros-uros audiojohdolla mikkiliitänän kautta saisi nauhoitettua soittoa koneelle? Jos näin on, pystyn sellaisen johdon hommattuani nauhoittamaan rumpuja. ilmoitti South_of_Heaven |
KoRn88. 12.02.2006 23:01:33 (muokattu 13.02.2006 17:41:04) | |
---|
Noniin äänittelimpäs tänään huvikseni yhden pätkän, johon joku voi halutessaan soittaa kitaroita sun muita päälle. Soundit on tässäkin tunkkaiset ja huonot, koska ihan vaan tietokoneen yhdellä mikillä on tuo äänitetty. EDIT: muokkasinpa tuon linkin pois tästä, koska tuolla myöhempänä on parempi linkki |
south_of_heaven 12.02.2006 23:17:32 | |
---|
Noniin äänittelimpäs tänään huvikseni yhden pätkän, johon joku voi halutessaan soittaa kitaroita sun muita päälle. Soundit on tässäkin tunkkaiset ja huonot, koska ihan vaan tietokoneen yhdellä mikillä on tuo äänitetty. Jos jotakin kiinnostaa niin tässä linkki http://media.putfile.com/mnetgrindi Hyvin soitettu, mutta soundit olivat vähintäänkin äärimmäisen surkeat. ilmoitti South_of_Heaven |
sus 12.02.2006 23:21:46 | |
---|
Löytyy brutaalista deathista melodiseen bläkkiin ja thrashiin asti kaikenlaista. No kylläpä onkin aika laaja valikoima. tuo on verbaalista kultaa |
elbowski 12.02.2006 23:27:05 | |
---|
No kylläpä onkin aika laaja valikoima. On tuo yhden genren rajojen sisällä. Täyttykööt! Suoneni seinämät umpeen verta, pahaa verta! Kiertäköön! Suoneni seinämät täynnä verta, pahaa verta! |
Deino 13.02.2006 10:48:26 | |
---|
Noniin äänittelimpäs tänään huvikseni yhden pätkän, johon joku voi halutessaan soittaa kitaroita sun muita päälle. Soundit on tässäkin tunkkaiset ja huonot, koska ihan vaan tietokoneen yhdellä mikillä on tuo äänitetty. Jos jotakin kiinnostaa niin tässä linkki http://media.putfile.com/mnetgrindi Soitossa ei vikaa, mutta soundit ovat vieläkin huonommat kuin minulla. ;) "Hää hä hä häähää!" -Bacchus |
mikko1 13.02.2006 13:29:48 | |
---|
Pystyykö noita putfilen tiedostoja tallentamaan omalle koneelle jotenkin? |
KoRn88. 13.02.2006 13:48:49 | |
---|
Pystyykö noita putfilen tiedostoja tallentamaan omalle koneelle jotenkin? Itsekin just huomasin, että ei taida pystyä. Mutta pistän tuon tänään illemmalla freewebsiin, josta sen voi sitten ladata koneelle. Äänitin tuon pätkän tosiaan ihan pelkästään tietokoneen mikillä joka piti laittaa kaiken lisäksi reenikämpän viereiseen huoneeseen, koska samassa huoneessa pellit ja basari särki ihan helvetisti. Mutta tosiaan jos joku silti haluaa tuohon päälle jotain nauhotella, niin pistän tuon illemmalla ladattavaksi kunhan kerkeän. Tännehän voisi kaikki vapaasti pistellä nuita pätkiä ja sitten niihin voisi kuka vaan äänitellä kitaroita ja muita päälle. Vai meneekö liian sekavaksi? Koittakaahan muuten joku saada joku hyväsoundinenkin rumpupätkä tänne jos vaan suinkin mahdollista. |
Cocktus 13.02.2006 14:25:34 (muokattu 13.02.2006 14:28:33) | |
---|
No kylläpä onkin aika laaja valikoima. Kyse ei ollut nyt siitä. Pointti varmaan tuli selväksi. Et kai oleta että alan tässä kaikki mahdolliset genret luettelemaan läpi mistä olen biisejä tehnyt. Kuitenkin raskaamman musiikin keskustelualueella ollaan niin metallissa toki pysytään. EDIT: http://media.putfile.com/mnetgrindipätevästi soitettua, mutta soundit on kyllä aivan hirveät. |
sus 13.02.2006 16:40:54 | |
---|
Kyse ei ollut nyt siitä. Pointti varmaan tuli selväksi. Et kai oleta että alan tässä kaikki mahdolliset genret luettelemaan läpi mistä olen biisejä tehnyt. Kuitenkin raskaamman musiikin keskustelualueella ollaan niin metallissa toki pysytään. EDIT: pätevästi soitettua, mutta soundit on kyllä aivan hirveät. Oorrait. mä vaan kato meinasin sitä että oisi ihan jotai poppistaki kiva vääntää tällaisessä projektihengessä. tuo on verbaalista kultaa |
Super-Jari 13.02.2006 16:57:58 | |
---|
Oorrait. mä vaan kato meinasin sitä että oisi ihan jotai poppistaki kiva vääntää tällaisessä projektihengessä. Varsinkin täällä metallipalstalla :| |
KoRn88. 13.02.2006 17:37:37 | |
---|
Noniin nyt tuon saa ladattua ja nyt tuo kuuluukin _vähän_ paremmin. Eli ei ole enää niin hiljainen. Paskathan nuo soundit joka tapauksessa on, siitä ei pääse mihinkään. Mutta täältä voi ladata jos kiinnostaa: http://www.freewebs.com/kuvamies/mnetgrind.mp3 |
sammakko54 13.02.2006 19:49:05 | |
---|
Noniin nyt tuon saa ladattua ja nyt tuo kuuluukin _vähän_ paremmin. Eli ei ole enää niin hiljainen. Paskathan nuo soundit joka tapauksessa on, siitä ei pääse mihinkään. Mutta täältä voi ladata jos kiinnostaa: http://www.freewebs.com/kuvamies/mnetgrind.mp3 Paremmaltahan tämä kuulostaa kuin nuo toiset rummutukset. Ei ainakaan särje. Nyt vaan joku nauhottamaan kitaraa päälle. Mites muuten nauhotatte? Kiinnostais tietää. Ostetaan neliraituri.
katso rofiili! |
south_of_heaven 13.02.2006 20:37:17 (muokattu 13.02.2006 20:38:06) | |
---|
noh, nyt kävi sillä tavalla että saan koneelle nauhotettua rumpujani kohtuullisen mainiolla äänenlaadulla, mutta en itse kuule soittoni kun soitan. Minulla tämä on yhtä kuin paska soittaminen, valitettavasti. Pitäisi siis kuulla mitä soitan tai tästä ei tule mitään. Ideoita? EDIT. niin jos niitä rumpuja enää tarvitahan. ilmoitti South_of_Heaven |
Deino 13.02.2006 20:41:52 | |
---|
Ideoita? Joku nauhoittaa kitarat ja vedät päälle. "Hää hä hä häähää!" -Bacchus |
Joku nauhoittaa kitarat ja vedät päälle. muuten hyvä, mutta tämä ei korjaa ongelmaa. En siis kuule mitä soitan. Laitteen kuulokeliitännästä lähtee johto tietokoneen mikkiliitäntään. Pitäisikö pistää jotkut kaiuttimet kiinni? ilmoitti South_of_Heaven |