Sintti 17.08.2003 16:16:26 | |
---|
mitä mieltä tommosesta kepakosta ootte? olis thomannilla 466€.. tommoset tiedot antaa thomann: Ibanez RGR320DXBK E-Guitar, Basswood Body, 24 Jumbo Frets,Edge ProII Bridge Tremolo, Reverse Headstock, 1x PSND 1neck and 1x PSND2 Bridge Humbucker, Color Black elikkä mitä oon ymmärtäny niin tuossa pitäs olla wizard II kaula, eli 19mm 1. nauhan kohdalta ja 21mm 12.nauhan kohdaltaa.. kannattaako tuota ostaa jos maksimi hinta ois sille uudelle kepille toi 500€? |
LaXu 17.08.2003 16:20:14 | |
---|
Tuohon hintaan hommaisin ainakin itse mieluummin käytetyn RG5xx:n. |
Sintti 17.08.2003 16:43:11 | |
---|
ei vain oikeen tahdo löytyä noita kitaroita täältä pohjosesta(luetaan oulusta 80 kilsaa etelään...)... elikkäs ois melkeinpä pakko tilata se...kun ei oo vielä pariin vuoteen näkyvissä sitä ajokorttiakaan... :( mutta onko tuo hyvä? varmasti se on parempi kun mitä tuo mun vanha yammu...mut kysynpä kuitenki... :) |
Nuages 17.08.2003 17:47:54 (muokattu 17.08.2003 17:53:14) | |
---|
Jos välttämättä haluat tapella sen rasittavan Floyd Rose-tallan kanssa. Omistan itse RG-sarjan kitaran, enkä suosittele kenellekään (siis halpoja RG-keppejä, kalliimmat ovat varmaankin ihan kelpo pelejä). Mikä laulaen tulee, se toiselle kuoppaa kaivaa pyy pivossa. |
Fortune 17.08.2003 17:48:16 | |
---|
Koskapa tuossa on tuo uusi tallasysteemi sen entisen helvetinkone-Lotrs:n sijaan, uskaltaisin suositella. Kaulaprofiili on sama kuin 420:sessa ja siitä pidin kyllä. Mikit eivät ole yhtä hyvät kuin 420:seni INF-sarjalaiset IMHO, mutta kyllä niillä pärjää. Ja jos käytetyistä on pulaa, niin saahan tuohon takuunkin. Kysyisin kyllä ihan lähikauppiaaltasikin, tuohon hintaan pitäisi lähteä ja kevyesti. En kyllä noin paljoa maksaisi, omasta RG420:sestani maksoin joskus 400 euroa (plus laukku). "Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks" |
Nuages 17.08.2003 17:51:28 | |
---|
Koskapa tuossa on tuo uusi tallasysteemi sen entisen helvetinkone-Lotrs:n sijaan, uskaltaisin suositella. Jaa, onko siinä siis erilainen talla, kuin rg270:ssä? Mikä laulaen tulee, se toiselle kuoppaa kaivaa pyy pivossa. |
Fortune 17.08.2003 17:53:40 | |
---|
Jaa, onko siinä siis erilainen talla, kuin rg270:ssä? RG270:sessahan on se Lo-trs:aakin kaameampi single-locking -viritelmä, joka on lähinnä huono vitsi. Lukitsee vain satulasta ja tallan puolella kielet pääsevät liikkumaan. Ihan turha vehje. Omistin joskus sellaisenkin. Lo-trs on piirun parempi ja Edget, Lo-pro Edget ja nuo uudet Edge "jotain" -systeemit ovat jo sitten ihan oikeita, vireenpitäviä laitoksia. "Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks" |
Nuages 17.08.2003 17:57:12 | |
---|
Itse olen lukinnut tallan, joten se ei enää hyppele silmille. Pitäisi kyllä ostaa joku kunnollinen, kiinteätallainen keppi. Les Paul olis kyllä.... Mikä laulaen tulee, se toiselle kuoppaa kaivaa pyy pivossa. |
Fortune 17.08.2003 17:58:16 | |
---|
Itse olen lukinnut tallan, joten se ei enää hyppele silmille. Näin tein minäkin ja uusi omistaja jatkoi samalla linjalla Lo-trs -kepinkin suhteen. Pitäisi kyllä ostaa joku kunnollinen, kiinteätallainen keppi. Les Paul olis kyllä.... Tätä on liikkeellä, tätä on liikkeellä. "Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks" |
Sintti 18.08.2003 10:27:23 | |
---|
juu...no ajattelin käydä tuossa ens perjantaina ilmeisesti oulussa. pitänee kiertää nuo kaikki musaliikkeet ja katella sitä uutta keppiä... elikkäs ei kannata ostaa niitä mitä ne nyt olikaan lotrs tallasia? eli mielummin tommonen ledge talla??? |
Eihän Floikassa vikaa ole, jos se on hyvä=) Itselläni oli schallerin talla, joka piettää vireen. Halvoissa Iboissa vire ei taira oikein pysyä... Suosittelisin korkeampaa RG:tä, esim 5-> Vitusti säröä perkele!!! |
Sintti 18.08.2003 11:48:43 | |
---|
no minkäslaisia nuo jacksonin js-580:et on? vai mitä nyt olivatkaan... oli ainakin rr3:ssa semmonen... pitävätkö miten hyvin vireen? ajattelin että jomman kumman jacksonin tai ibanan ostasin... |
Sintti 18.08.2003 11:53:40 | |
---|
ja tuossahan nyt on se huonompi homma mulla, että kun ei ois kuitenkaa rahaa noihin rg5xx:iin...ainakaan uuteen... pitää tässä vielä katella, että minkä sitä hommaisi... |
Fortune 18.08.2003 12:24:44 | |
---|
Eihän Floikassa vikaa ole, jos se on hyvä=) Itselläni oli schallerin talla, joka piettää vireen. Halvoissa Iboissa vire ei taira oikein pysyä... Suosittelisin korkeampaa RG:tä, esim 5-> No niin, mutta uusissa halvemmissakin Iboissa on sen Lo-trs:n sijaan jokin Edge-malli, joka on ihan eri tasoa kuin ne vanhat hirviöt ja pitää vireen. Lo-trs -keppejä ei kannata ostaa, eikä single-lockingeja (niissä se kieli menee tallassa palloineen läpi eikä sitä lukita mihinkään). "Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks" |
LaXu 18.08.2003 12:29:17 | |
---|
no minkäslaisia nuo jacksonin js-580:et on? vai mitä nyt olivatkaan... oli ainakin rr3:ssa semmonen... pitävätkö miten hyvin vireen? ajattelin että jomman kumman jacksonin tai ibanan ostasin... Ihan toimivia imo, mutta Ibanezin Edge/Lo-Pro Edge/Edge Pro tallat ovat kuitenkin mielestäni parempia. JT-580 tallat ovat ainakin vähän huonosti kromattuja. |
Sintti 18.08.2003 13:34:59 | |
---|
elikkäs mikäs rg se nyt siis olis hyvä? joku missä on joku noista edge talloista vai?? mihin hintaan suomessa löytyis esim. rg420?? tai tota rg370? kumpi muutes ois parempi rg x20 vai x70??? |
Fortune 18.08.2003 14:53:56 | |
---|
elikkäs mikäs rg se nyt siis olis hyvä? joku missä on joku noista edge talloista vai?? mihin hintaan suomessa löytyis esim. rg420?? tai tota rg370? kumpi muutes ois parempi rg x20 vai x70??? RG420:sessa on Lo-trs. Vältä sitä jos tarvitset floikkaa, omani myin juuri pois. Talla lukittuna se kyllä oli hieno kitara hintaansa nähden, komea mattaväri ja kaikki... Rg370:sesta en ole kuullutkaan. Nyrkkisääntönä: ennen vuotta 2003 tehtyjen RG:iden mallinumerot alkaen 5xx ovat ok ja hyvillä talloilla varustettuja (paitsi Vai-malli JEM555, jossa on Lo-trs ja hinta taivaissa...) ja tämän vuoden malleista (joita tuskin käytettynä löytyy vielä) tuo uusittu, parempi tallasysteemi löytynee kaikista 3xx ylöspäin (LaXu korjaa jos olen väärässä, ei jaksa työpaikan kaatuilevalla IE:lla tarkistaa). "Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks" |
Sintti 18.08.2003 17:08:46 (muokattu 18.08.2003 17:10:08) | |
---|
no mitäs mieltä ootte sitten muuten tuosta jacksonin jt-580:stä?siis siitä tallasta... niiku et miten pitää vireen ym... tulikin tuossa jo laxulta toi että huonosti kromattu, mut sehän nyt ei niinkään välttämättä haittaa... :) kuhan pitää vireen vaikka vähän heilutteliski kampee olis se pääasia... ;) |