Flaming soul 13.02.2006 19:26:19 | |
---|
|
Karin näkemyksiä tapahtuneesta pystyi vielä jokin aika sitten lukemaan hänen kotisivujensa vieraskirjasta, mutta ei näköjään enää. Sääli - nää on semmoisia juttuja että pitäisi olla tarjolla molempien osapuolelten versio. Tai sitten ei kummankaan: itse näkisin että tällaisia asioita ei välttämättä tarttisi käsitellä kaiken kansan edessä. Mutta minkäs teet. Pakko lisätä vielä: Kari on kansallinen rock-idoli. Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
w the greatest 13.02.2006 21:36:21 | |
---|
Tossahan oli tekstiä enemmän kuin hesarissa sunnuntaina. Stop that building, rock`n roll! |
Leikari 13.02.2006 21:48:09 | |
---|
http://www.fmej.fi/sivut/kysy_niin_vastaamme.htm ja minä kun luulin freukkareita aikuisiksi miehiksi - tuommosita selitystä, jota jaksaa lukea tasan tarkkaan seitsemän riviä tämä näissä joissakin taiteilijoissa juuri mättää, että luulevat omat juttunsa liian tärkeiksi ja sitä tilitystä jaksetaan sitten baareissa jauhaa kaikille niillekin, jotka ei välitä kuunnella ... että piti tämäkin vielä nähdä pisteet Peitsamolle akkapisteet freukkareille!! Soitetaan jamia! |
Malakias 13.02.2006 23:09:57 | |
---|
Peitsamo on aika kova jätkä. It's allways too Loud |
Kilgore Trout 13.02.2006 23:54:10 | |
---|
Peitsamo on aika kova jätkä. Eiköhän 30+ levyä Peitsamoa silti jo riitä. Kiitos Atte Blom. Eiköhän Yrjö Hakanen maksa propagandan tästä eteenpäin. Raha ei tee onnelliseksi, mutta uusi soitin tekee. |
Feggy 14.02.2006 07:47:15 | |
---|
Eiköhän 30+ levyä Peitsamoa silti jo riitä. Kiitos Atte Blom. Eiköhän Yrjö Hakanen maksa propagandan tästä eteenpäin. Hoho! Kuunteles vaikka Karin uusin levy No Mercy. Miehen parhaita! Shake some action. |
tigrushka 14.02.2006 09:33:47 | |
---|
Pakko lisätä vielä: Kari on kansallinen rock-idoli. Näin. Lisäisin vielä että Kari on nero. Ne naivistiset minimalismin mestariteokset joita Peitsamo aikoinaan suolsi, ovat Suomi-rockin parhaimmistoa. Nyt ja aina. I got stripes ^..^ |
Listen 14.02.2006 09:43:34 | |
---|
tuommosita selitystä, jota jaksaa lukea tasan tarkkaan seitsemän riviä No jaa, tehtiinhän Peitsamosta ensin se kuuden sivun haastattelu Pop-lehteen yhteislevyn tiimoilta. Pitäisi joskus käydä kirjastossa lukaisemassa tuo juttu. Ja onhan tuossa Freukkareiden näkemyksessä aika mielenkiintoisia detaljeja. "Tuossa vaiheessa alkoi myös tekstiviestirumba. Seuraavien viikkojen aikana Kari pommitti puhelintani päivittäin ja öittäin kymmenillä ja taas kymmenillä, lopulta sadoilla erilaisilla uhkauksilla, "rukoiluilla" ja solvauksilla. Ihmisenä olin kuulemma pahempi kuin Pinocchion ja O.J. Simpsonin ristisiitos, ja kaikki katalat juoneni ja valheeni tultaisiin armotta paljastamaan." Sugar in the morning, sugar in the evening, sugar at supper time. |
ydinaukio 14.02.2006 09:57:58 | |
---|
En lukenut tuon linkin tekstiä mutta Kari on nero. |
aikavaikea 14.02.2006 10:10:14 | |
---|
|
M-Juhana 14.02.2006 10:10:56 (muokattu 14.02.2006 10:12:19) | |
---|
"Tuossa vaiheessa alkoi myös tekstiviestirumba. Seuraavien viikkojen aikana Kari pommitti puhelintani päivittäin ja öittäin kymmenillä ja taas kymmenillä, lopulta sadoilla erilaisilla uhkauksilla, "rukoiluilla" ja solvauksilla. Ihmisenä olin kuulemma pahempi kuin Pinocchion ja O.J. Simpsonin ristisiitos, ja kaikki katalat juoneni ja valheeni tultaisiin armotta paljastamaan." Jos tää on totta, niin miksi netissä valittaa. Tämä täyttää jo rikosilmoitusen tekemisen määrän häirintää. Lis: Mut kyllä tällaiset pitäis pystyä selvittään muualla, kuin netissä, puolin ja toisin. RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
Jkob 14.02.2006 10:37:54 | |
---|
ja minä kun luulin freukkareita aikuisiksi miehiksi - tuommosita selitystä, jota jaksaa lukea tasan tarkkaan seitsemän riviä tämä näissä joissakin taiteilijoissa juuri mättää, että luulevat omat juttunsa liian tärkeiksi ja sitä tilitystä jaksetaan sitten baareissa jauhaa kaikille niillekin, jotka ei välitä kuunnella ... että piti tämäkin vielä nähdä pisteet Peitsamolle akkapisteet freukkareille!! Pisteet Peitsamolle siitä että on ilmeisesti tehnyt saman tempun freukkareille? Ja Freukkarit on neroja, ei Peitsamo. Lihapullat haisee perseelle - Vilhelmus |
mr_b 14.02.2006 15:11:45 (muokattu 14.02.2006 15:12:27) | |
---|
Noiden miesten käsitykset äänittämisestä ja musiikin teosta tuntuvat olevan niin kaukana toisistaan, että ei välttämättä ole ihme että ristiriitaa syntyy. Ajatelkaa nyt itse: - toisella puolella ryhmä tuotantoaikatauluihin yms. uskovia pro-ammattimuusikoita, jotka nauhoittavat biiseihin "kolme raitaa kantrikepitystä" ja tuplailevat kitararaitoja akustisella ja lisäilevät pedalsteelejä ja tekevät erilaisia päällesoittoja ja naiskuoroja ja joilla on kohtaileisen selkeä soundillinen musiikkityyli esikuvanaan. - toisella puolella mies, joka uskoo ensimmäiseen ottoon ja on tehnyt levyn jonka nauhoitussessiot kestivät vähemmän aikaa kuin levyn kokonaiskesto. Mitenkään kumpakaan tapaa väheksymättä siis. Ja Kari Peitsamo on nero, mutta varmasti myös erittäin vaikea ihminen. Oireet tuntuisivat viittaavan aika vakavaan narsismiin. Chicks dig dig d-i-g dig dig metaphors. |
RockDesk 14.02.2006 17:23:00 | |
---|
Noiden miesten käsitykset äänittämisestä ja musiikin teosta tuntuvat olevan niin kaukana toisistaan, että ei välttämättä ole ihme että ristiriitaa syntyy. Ajatelkaa nyt itse: - toisella puolella ryhmä tuotantoaikatauluihin yms. uskovia pro-ammattimuusikoita, jotka nauhoittavat biiseihin "kolme raitaa kantrikepitystä" ja tuplailevat kitararaitoja akustisella ja lisäilevät pedalsteelejä ja tekevät erilaisia päällesoittoja ja naiskuoroja ja joilla on kohtaileisen selkeä soundillinen musiikkityyli esikuvanaan. - toisella puolella mies, joka uskoo ensimmäiseen ottoon ja on tehnyt levyn jonka nauhoitussessiot kestivät vähemmän aikaa kuin levyn kokonaiskesto. Mitenkään kumpakaan tapaa väheksymättä siis. Ja Kari Peitsamo on nero, mutta varmasti myös erittäin vaikea ihminen. Oireet tuntuisivat viittaavan aika vakavaan narsismiin. En lähtis ihan luonne-analyyssin tekoon,mutta muuten kyllä ihan melkolailla samaa mieltä. Peitsamolla on niin oma juttu ,ettei sen sovittaminen muiden työskentelytapoihin edes tunnu ajatustasolla toteuttamiskelpoiselta. Vi skall spela rock!!! - don't count on any second coming - |
Solex 14.02.2006 17:34:19 | |
---|
Yhdyn muiden mielipiteeseen: Muusikot setviä riitojaan itsekseen eikä julkisesti hölöttää niistä netissä. Artistien haukkuminen netissä kuuluu meille wannabe-muusikoille. =) On vaikeaa olla nöyrä kun on niin vitun hyvä! |
tigrushka 14.02.2006 17:37:33 | |
---|
Ja Kari Peitsamo on nero, mutta varmasti myös erittäin vaikea ihminen. Epäilemättä. "Viis kotiväestä/ Tuuli terveiset vie" I got stripes ^..^ |
saturnzreturn 14.02.2006 17:38:59 | |
---|
Peitsamo kehui meidän demon maasta taivaisiin!! Tuli hyvä fiilikset eipä mulla muuta my wallet's fat and so is my head |
Malakias 14.02.2006 17:56:58 | |
---|
Peitsamo on kiistatta yksi maamme parhaista rock-kitaristeista. Freukkareista en tiedä muuta hyvää,kuin että juovat hyvin viinaa.Todennäköisesti myös aika hyvää viinaa. Se, että onko Peitsamo helppo vai vaikea ihminen koskettaa luullakseni vain ko.henkilön omaa lähipiiriä. Niin,ja taas pitäisi määritellä käsitteet "helppo" ja "vaikea"... Tarkkanäköinen ja fiksu se ainakin on. Ennusti Peer Güntin hajoamisenkin muutaman biisin ja kansitekstien perusteella. It's allways too Loud |
Flaming soul 14.02.2006 18:53:55 | |
---|
Pisteet todellakin Freukkareille.. Toi levyprojekti olisi pitänyt lopettaa ennen sen alkamista, mut tuli nyt tehtyä.. Olen kuullut ennenkin monilta tahoilta ett Peitsamolla on jokin vinosti.. En kiistä etteikö hän olisi suomirock legenda, mut silti. |