sepeli 13.02.2006 13:12:20 | |
---|
Ei kannata heittää kirvestä kaivoon, kun on vasta kolme jaksoa tullut Niin. En ymmärrä miten tässä vaiheessa porukka rupeaa tylyttämään koko sarjaa. Phobos - one of two natural satellites that orbit Mars. Well, return to 1930 and discover that there's much more to our solar system that meets the eye. In fact, you may even become a sex slave of the Leather Goddesses of Phobos! |
lethus1 13.02.2006 13:34:29 | |
---|
Niin. En ymmärrä miten tässä vaiheessa porukka rupeaa tylyttämään koko sarjaa. No eikö se kuulu asiaan... Jaa. Mielenkiintoisia hahmoja löytyy roppakaupalla voin sanoa, nyt kun ekan tuotantokauden oon kahlannut läpi. Ei häiritse ainakaan meikää tippaakaan se, ettei perus-läskejä-jenkkejä tms löydy. Kamoon, on siellä saarella muutakin poppoota (40 vai 48:nko niitä sinne jäi) ja välillä näkyy näitä statisteja. Kaipa siellä on vaikka minkä näköistä porukkaa mutta sarjassa seurataan näitä "päähenkilöitä". Meikäläinen diggas ihan helkkaristi just nimenomaan siitä, miten paljon hahmojen taustoja selviteltiin. Rupes hahmot tuntumaan sata kertaa elävimmiltä kuin fläsäri-jaksoa ennen. |
carnation 13.02.2006 15:34:14 | |
---|
Jaa. Mielenkiintoisia hahmoja löytyy roppakaupalla voin sanoa, nyt kun ekan tuotantokauden oon kahlannut läpi. Ei häiritse ainakaan meikää tippaakaan se, ettei perus-läskejä-jenkkejä tms löydy. Kamoon, on siellä saarella muutakin poppoota (40 vai 48:nko niitä sinne jäi) ja välillä näkyy näitä statisteja. Kaipa siellä on vaikka minkä näköistä porukkaa mutta sarjassa seurataan näitä "päähenkilöitä". Meikäläinen diggas ihan helkkaristi just nimenomaan siitä, miten paljon hahmojen taustoja selviteltiin. Rupes hahmot tuntumaan sata kertaa elävimmiltä kuin fläsäri-jaksoa ennen. Juuri näin. Takautumien ripottelu juuri oikeisiin paikkoihin sarjaa lähentelee jo melkein nerokkuutta. Todella hyvin rakennettu ja rytmitetty mielestäni. Sawyer oli ekaksi sellainen tyyppi jota halusi tempaista turpaan joka käänteessä, varsinkin niissä alkupuolen jaksoissa siitä oli saatu kyllä todellinen badass joka pelkästään vittuili kaikille. Samaan aikaan jotenkin hauska ja piristävä tyyppi (ne lempinimet!), samalla taas hemmetin ärsyttävä suupaltti. Mutta tosiaan niiden takautumien myötä miehestä tulee uusia puolia esiin ja alkaa jonkin verran ymmärtämäänkin miehen oikkuiluja. Kyllähän Sawyer on sellainen jämerä suoran toiminnan mies ja tulee varmasti vielä tarpeeseen. "Jumala antoi minulle arpakuutiot elämään, niillä heitän kutoset heti ensikättelyssä."
OSTAKAA LEVYJÄ! |
kyseinen 13.02.2006 16:07:33 | |
---|
Samaan aikaan jotenkin hauska ja piristävä tyyppi (ne lempinimet!), samalla taas hemmetin ärsyttävä suupaltti. Se, että jos Sawyer herättää tämmöisiä tuntemuksia katsojassa, on jo osoitus siitä, miten erilaisten okuläärien läpi minä ohjelmaa katson. Sawyer on kliseinen ja puuduttavan tylsä rangga jätkä. (Ja aivan liian kaunis mies.) Locke on toistaiseksi edelleen mielestäni ainoa yhtään kiinnostava henkilöhahmo koko sarjassa. Olen valmis syömään sanani, jos ohjelma tästä muuttuu jotenkin vallankumoukselliseksi, mutta toistaiseksi en ole nähnyt mitään kovin erikoista. Aion silti katsoa - ei tämä niin huonokaan ole. Eniten tympii henkilöiden karisman totaalinen puute. |
Mä muuten tykkään spoilereista. Muita?? Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
zekeode 13.02.2006 19:18:19 | |
---|
Mä muuten tykkään spoilereista. Muita?? Jos tää olis mun keskustelupalsta, niin banaania kyllä tulis... |
carnation 13.02.2006 19:20:53 | |
---|
Juups, kannattaa ehkä varoa mitä tähän topicciin kirjoittelee. Tuolla on kuitenkin olemassa tuo Lost-spekulointi -ketju jossa voipi vaihdella kuulumisia. Suuri osa Lostin viehätyksestä kun perustuu nimenomaan yllätyksellisyyteen ja niihin mielenkiintoisiin takautumiin joista ei paljoa kannattaisi tietää etukäteen. "Jumala antoi minulle arpakuutiot elämään, niillä heitän kutoset heti ensikättelyssä."
OSTAKAA LEVYJÄ! |
T.S. S L A Y E R 13.02.2006 19:48:43 | |
---|
Mitä tapahtui viime jaksossa? |
juuso a 13.02.2006 20:49:39 (muokattu 13.02.2006 20:58:47) | |
---|
Jos tää olis mun keskustelupalsta, niin banaania kyllä tulis... No antakaahan sitten sitä banskua. Epähuomiossani kirjoitin kun on tässä tullut katseltua useampi jakso jo putkeen. "The only thing Columbus discovered was that he was lost! " |
MV 16.02.2006 20:49:00 | |
---|
Tänään pitäisi tulla sitten Locken flasbackit... "Jotain vtun ...emmätie mitä ne on." -Captain planet ostamistaan uudenvuoden paukuista. |
KoRn88. 16.02.2006 21:55:45 | |
---|
Olipas jännä jakso. Mikähän äijä se pukumies siellä metässä on. |
Jag 16.02.2006 21:58:26 | |
---|
Olipas jännä jakso. Mikähän äijä se pukumies siellä metässä on. Minäpä tiedän minäpä tiedän....no en kumminkaan paljasta. Voin jo suoraan sanoa, että eipä sarja ole todellakaan parhaimmillaan näin jakso per viikko. "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
Turder 16.02.2006 21:59:16 | |
---|
Pukumies oli aika jänskä. Yllättäen joku tuntematon tuli näkyviin kun se nainen uskoi muidenkin olevan elossa. Samoin Locken ihmeparantuminen. Oliko se Locke ollut neljä vuotta pyörätuolissa ja sitten käveli, jopa juoksi onnettomuuden jälkeen? Näkikös Locke "sen"? There is no sound like the one of a good acoustic guitar. |
Hetfield 16.02.2006 21:59:28 | |
---|
Mielenkiintoista, Lockesta vähän yllättävää tietoo. Metal up your Ass | Not only do I not know the answer... I DON'T EVEN KNOW WHAT THE QUESTION IS!!! |
Hetfield 16.02.2006 21:59:28 (muokattu 16.02.2006 21:59:43) | |
---|
DoublePöyst Metal up your Ass | Not only do I not know the answer... I DON'T EVEN KNOW WHAT THE QUESTION IS!!! |
dictatorsh*t 16.02.2006 22:22:26 | |
---|
Näkikös Locke "sen"? Kuulosti ainakin joltain Lucasilta karanneelta AT-ST:ltä. |
south_of_heaven 16.02.2006 23:26:18 | |
---|
mua häiritsi ekan jakson katottuani ne epärealistisuudet. Mietin että vittuako väliä mutta kuitenki jäi sen jälkeen kattomatta. ilmoitti South_of_Heaven |
MrHands 16.02.2006 23:37:18 | |
---|
mua häiritsi ekan jakson katottuani ne epärealistisuudet. Mitkä? |
Kapane 16.02.2006 23:38:13 | |
---|
Kuulosti ainakin joltain Lucasilta karanneelta AT-ST:ltä. Nythän se selvis... Nehän on Endorissa. Skenehuora jo 4 vuotta. |
Hetfield 16.02.2006 23:51:41 | |
---|
Mitkä? En tiedä mitä south_of_heaven meinas, mutta itellä ainakin tuli mieleen, että ei lentokoneeseen päästettäis noin viimesillään raskaana olevaa. Metal up your Ass | Not only do I not know the answer... I DON'T EVEN KNOW WHAT THE QUESTION IS!!! |