Aihe: tyhmimmät kommentit musalikkeiden myyjiltä
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
markkuliini
12.02.2006 12:37:30

Aika hyvä diili. Hinta kertoneekin jotain liikkeen asiantuntevuudesta?

Ne oli tulleet vaihdossa seurakunnalta, eli niistä ei oltu maksettu varmaan mitään.
www.vasamayhtye.com
afro
12.02.2006 12:54:19
Ne oli tulleet vaihdossa seurakunnalta, eli niistä ei oltu maksettu varmaan mitään.

Juu. Olisihan niistä silti voinut enemmän pyytää, ja varmasti moni olisi maksanutkin vähintään kaksinkertaisen hinnan. Vaikka et varmaan valita kyllä.
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
Jaska
12.02.2006 14:33:36
Näkyis omakuvassasi olevan, riden ständissä ainakin.

Ei oo mun ständi..

On mulla itelläkin splashiclampissä siipimutteri mutta muuten on ne Pearlin pikahärpäkkeet.
Ratloz
12.02.2006 17:07:49
Olin ostamassa tuplaspeduja ja myyjä väitti kivenkovaa, notta Axikset ois halvemmat kun Cobrat, mutta eipä sattunut olemaan varastossa. Ylläri. Ostin sit halppikset. Hyvin toimii :D
Vasaralla naamaan!
Youni
12.02.2006 17:24:29
Basisti puhuu taas.

Ständiinhän tulee ensin se prikka...sen jälkeen muhvi...sen jälkeen symbaali...sen jälkeen(ainakin mulla)muhvi ja tämän jälkeen kierretään Taman hyvin suojaava hattu siihen teliseeseen.

Juu, sitä prikkaa tarkoitin, eli basistit hiljaa. :D
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
Frequency
12.02.2006 23:41:07
Tampereen Musiikki olis muuten kyllä ihan lupaavan oloinen paikka, mutta niin kauan kuin Hamppunen (olikos se nyt sen niminen, se keski-ikäinen autojobbarin oloinen tyyppi) on siellä vallalla, en aio astua sinne. Se on niin uskomaton tunari, ettei kyllä tuu mistään mitään. Pyysin erään kerran testata peltejä, mutta tää toteaa lipevästi: "Totaaaahhh, hmmmm, ei se nyt oikein kävisi, kato jos mä haluaisin jäädä kuulevana eläkkeelle." tai jotain ihan vastaavaa. Olin lähinnä niin WTF?, että lähdin vain menemään ihan sanatta, enkä oo sen jälkeen siellä käynyt. Kerrankin olimme isäni kanssa katsastamassa paikan tarjontaa joskus vuonna käpy, ja tämä sankari hyökkää sieltä tiskin takaa heti autojobbarin protokollalle ominaisesti kauppaamaan jotain käytettyä rockstaran-romua setin renkaita potkien, asenteella"Pistetäänkö saman tien tästä hyvä setti mukaan?" >__<
Ne nuoremmat heebot tosin vaikuttaa ihan asiallisilta, sain kerran aika hyvää tarjoustakin.

Hamppunen on kyllä legenda Tampereella :D Mulle on aina ollut silleen puolivittuilevalla asenteella mut oon vaan ollu välittämättä ja en oo ollu ostamatta mitään sillä kertaa. Kapuloiden hintojakin se osaa vaihdella hyvin. Siltä oon ostanu joskus kapulapareja 10-15e kappalehintaan. Sillä kuulemma eniten mieliala riippuu aina miten se on heränny.

En nyt yhtään muista sen nuoremman sällin nimeä joka on todella asiallinen. Antaa aina alennusta jos oot ostanu aikasemmin jotain kalliimpaa ja on todella mukava. Diablokin kiitti häntä viimesimmän levynsä rojalteissa aika näkyvästi :)
Romantikkoitkijät #27 Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä.
R.U.M.P.A.L.I
13.02.2006 11:23:38
Olin ostamassa uusia kalvoja ja kysäsin että saiskos vielä kapulat tähän kaupan päälle?
Myyjä totesi vain että voit kapulat käydä hakemassa tuolta metsästä..

Kyseisestä liikkeestä jos meinaa palvelua saada niin täytyy olla ostamassa vähintäänkin pianoa.
kattila
13.02.2006 15:20:17

Kamalan tyhmiä kommentteja myyjiltä ei ole tullut. Se on enemmänkin toisin päin. Ei ole tyhmiä kysymyksiä on vain tyhmiä kysyjiä. :)

Mielestäni parasta palvelua saa Espoon musiikista ja Levytukusta. Kauppaan sisään astuessa aina tervehdys ja apua tarvittaessa. Musamaailma on myös ihan mukava paikka, mutta siellä tuntuu välillä olevan liiankin kiire ja kun jotain haluaisi kysellä niin on vaikeaa tavoittaa myyjää.

Helsingin F-musiikista on nyt viimeaikoina saanut ihan hyvää palvelua. Vähän on pitänyt mennä rykimään tiskin eteen, mutta sen jälkeen palvelu on ollut asiallista ja hyvää.
MegaMan Club #008 - Spark Man
Drumjamo
13.02.2006 18:30:32
Kyseisestä liikkeestä jos meinaa palvelua saada niin täytyy olla ostamassa vähintäänkin pianoa.

Riippuu aika paljon myös siitä kuka tiskin takana on
Niskamies
13.02.2006 21:34:29
Käytiin tänään Musamaailmassa, ja katseltiin DW:n mini-pro settiä hintaan 1550.

Ensinnäkin setti oli eri värinen kuin mitä oli luvattu. Siinä sitten pällistellään, ja tapahtuu seuraava vuorokeskustelu:

"Moi. Oliskos teillä kapuloita että voisi kokeilla tota settiä?"
"Itseasiassa tota settiä ei saa eikä voi kokeilla."
"Häh? Entäs jos me haluttais ostaa toi setti?"
"No, sitten voitte kokeilla sitä settiä himassa."
"Kiittihei."

Lähempi tarkastelu osoitti että setissä oli aivan paska viimeistely. Todella huonot viisteet - siis todella todella huonot. Mun vanhoissa thundereissakin oli runsaasti paremmat. Ja noille DW:llä siis hintaa yli 1,5 kiloeuroa. Setti oli myös made in mexico, vaikka sitä mainostettiin jenkkisetiksi. Ei vakuuttanut sitten yhtään.

Suunta kohti F-musiikkia ja Yamahaa. Ja sieltä löytyi.
More is more.
Limbus
13.02.2006 22:24:54

Mutta kaikkein parhaat kokemukset silti on Super Ostiksesta.

Tässä olen täysin samaa mieltä! Poijjaat roudas setin treenikämpille asti (60km) ja jäivät vielä turisemaan mukavia vähäksi aikaa...! Ikänä en oo yhtä hyvää palvelua saanu.
"Voin hyvällä syyllä sanoa alkaneeni elää vasta kun pidin itseäni kuolleena miehenä" -Rousseau-
Migo
13.02.2006 22:55:33
Tässä olen täysin samaa mieltä! Poijjaat roudas setin treenikämpille asti (60km) ja jäivät vielä turisemaan mukavia vähäksi aikaa...! Ikänä en oo yhtä hyvää palvelua saanu.

Oho, no jopas jotakin. On kyllä eri reiluja.
"Paikka jossa heavy sedät iskee miekkansa aina kiveen kun Puolalaisen taidejatsin ystävät antavat verbaalisen miekkansa heilua". -Resonance
petteri r
13.02.2006 23:05:54

minua raivostuttaa suunnattomasti jos menen ostamaan jotain kilkutinta ja myyjä pitää tyhmänä yrittämällä kertoa satuja ovh hinnoista tai vastaavan huonomman tuotteen paremmuudesta joka sattuu hyllyssä olemaan.

Kamalin kokemus sattui kun nuorena poikana menin ostamaan toisia rumpujani (tietysti pearl export made in taiwan). Setti oli uusi ja myyjä kehui rummut maasta taivaaseen. Parin kuukauden päästä menin hakemaan uudet kapulat ja joku oli antanut liikkeeseen vaihdossa vanhat huono kuntoiset exportit (made in japan). Myyjä pyysi että toisin uudet rumpuni vaihdossa maksaisin vähän rahaa väliin ja ottaisin ne made in japan rummut niin saisin kunnon rummut! Jatkoi vielä että taiwanilaisten laatu on niin huonoa ettei metalli osat kuitenkaan kestä kovinkaan kauan.

boikotoin kyseistä liikettä yli 10 vuotta, mutta nyt olen saanut sieltä parhaat tarjoukset, nopean ja hyvän palvelun. Viimeksi tänään sain axis al-2 tuplabedaaleista parhaimman tarjouksen kuin mistään liikkeestä mistä pyysin! huom yli 100e halvemmalla kuin thomann!
läski on ikuista
PeeKoo
15.02.2006 21:03:53
Hamppunen on kyllä legenda Tampereella :D Mulle on aina ollut silleen puolivittuilevalla asenteella mut oon vaan ollu välittämättä ja en oo ollu ostamatta mitään sillä kertaa. Kapuloiden hintojakin se osaa vaihdella hyvin. Siltä oon ostanu joskus kapulapareja 10-15e kappalehintaan. Sillä kuulemma eniten mieliala riippuu aina miten se on heränny.

En nyt yhtään muista sen nuoremman sällin nimeä joka on todella asiallinen. Antaa aina alennusta jos oot ostanu aikasemmin jotain kalliimpaa ja on todella mukava. Diablokin kiitti häntä viimesimmän levynsä rojalteissa aika näkyvästi :)

Näin on. Ilman Pasia tulis Hamppusellekin lappu luukulle.
'En mie tiiä, mie vaan vejän'- Anssi Nykänen
harzza1
15.02.2006 22:44:20

jopas jotakin. pitänee pistääntyä joku kerta.
Rummut löytyy, symbaaleja ei yleensä.
Youni
16.02.2006 16:48:42
Se on myös hanurista, kun jotain ei löydy ja myyjä alkaa tyrkyttämään jotain muuta. Jos kapuloiden paksuuden on oltava x, niin ei, ei se y kelpaa.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
fish-eye
16.02.2006 19:36:32
hyyvää pointti!
can't beat me!
lindo
16.02.2006 20:14:56
Yks kaveri oli ostamassa BD pedaalia, uutta sellaista ja huomasi että kokeilemansa pedaali kaupassa oli jo käytetyn näköinen. Sanoi siitä myyjälle, tyyliin "voisko saada ihan käyttämöttömän jos meinaan ostaa" siihen myyjä että "kai sä sitten pesetkin jalat kun soittelet" ...
I don't belive anything, if i don't see it first
Jaska
16.02.2006 20:56:17
Yks kaveri oli ostamassa BD pedaalia, uutta sellaista ja huomasi että kokeilemansa pedaali kaupassa oli jo käytetyn näköinen. Sanoi siitä myyjälle, tyyliin "voisko saada ihan käyttämöttömän jos meinaan ostaa" siihen myyjä että "kai sä sitten pesetkin jalat kun soittelet" ...

niinno, tosta voi olla montaa mieltä

ei välttämättä niin kauheen tyhmä kommentti
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)