Demostudio 30.01.2006 21:43:00 | |
---|
Bändin nimi: Alava Kappaleen nimi: Silakka URL: http://www.mikseri.net/music/play.php?id=184847&type=hi (Mp3) Rakkautemme hedelmä, bändin lempilapsi. Silakka muovaa vielä musiikkihistoriaa uuteen uskoon. Nauhoitettu kotona hyvällä sydämellä ja hurtilla huumorilla. Mättöä josta jokainen saa jotain. |
rlo 02.02.2006 09:39:47 | |
---|
Hauska biisi, lisää vaan tuollaista. Hidas väliosa tosi hyvä ja yllättävä. Kaikkien kannattaa kuunnella jotka diggaavat heavyä. Reijo Reka Loiva |
Joel Harald 03.02.2006 14:45:57 | |
---|
Jee. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Ostetaan telecasterin kaulamikki. |
PHy 13.02.2006 15:05:30 | |
---|
Bändin nimi: Alava Kappaleen nimi: Silakka Nauhoitettu kotona hyvällä sydämellä ja hurtilla huumorilla. Mättöä josta jokainen saa jotain. Kuuntelin vaikken heavy-musiikin ylimmäksi ystäväksi tunnustaudukaan. Hupaisa biisi. Hevimätön ja väliosan kontrasti oli komea. Tosin siitä väliosasta saisi varmaan hienon kappaleen ihan sellaisenaan. Teksti toi mieleen Lapinladen Lintujen alkuaikojen tuotannon. Kommenttini ensimmäiseen lauseseen viitaten olisin kuunnellut enemmänkin sitä melodista väliosaa. Demosivuilla on myös Kasvukivun biisit 'Chat', 'Hei mä Hengitän' ja 'Ei syytä'. Käykää te kuuntelemassa ne ja kertokaa mitä pidätte. |
Noni =D Meillä on kans yks uudempi biisi missä mennään aika paljon mättöfunkin ja RATMin jytäbiisien tyylissä, väliosassa sitten vaatimaton tangokohta. Tulee vähä mielee tää teidän toiminta. Ei teille Helmet ole tuttu bändi? Tulee vähä mieleen tosta "laulun" käytöstä ja muusta? Hyvä biisi anyway, keikalle vaan stadiin niin tuun kattomaan! Onko teillä toimivia nettisivuja jossain? Tavan mukaan mainostan tässä myös omaa orkesteriani, eli teille saattais maistua slichee Kemosabea: http://www.kuritus.com tai tuosta Demopalstan listasta =) KEMOSABE . Kauniit hiukset, jotka lonkeroineen minusta sielun kuristaa. |
Mika Antero 18.02.2006 14:46:32 | |
---|
Olihan tää aika hauska. Kontrasti bändin ja biisin nimen kesken on kova: Alava on aivan loistava nimi, "alavilla mailla hallan vaara" on taittu valita kauneimmaksi suomenkieliseksi lauseeksi. "Silakka" taas aiheuttaa jostain syystä (Holkeri?) negatiivisia assosiaatioita, vaikka se vallan mainio ruokakala onkin. Tämä on tämmöistä taiteellista lukiolaispoppia, YUPn alkuaikojen hengessä. Homma toimii taidonnäytteenä ja älykköprogena, mutta ei tämmöistä pitemmän päälle jaksa kuunnella. Minä ainakaan. Omalla sarallaan erittäin hyvä. |
myrtonen 19.02.2006 21:02:28 (muokattu 05.03.2006 13:33:59) | |
---|
Ei teille Helmet ole tuttu bändi? Tulee vähä mieleen tosta "laulun" käytöstä ja muusta? Hyvä biisi anyway, keikalle vaan stadiin niin tuun kattomaan! Onko teillä toimivia nettisivuja jossain? Helmet on neverheard, ikävä kyllä.. Nettisivut on tulossa osoitteeseen www.alava.ah.to piakkoin. Tämä on tämmöistä taiteellista lukiolaispoppia, YUPn alkuaikojen hengessä. Homma toimii taidonnäytteenä ja älykköprogena, mutta ei tämmöistä pitemmän päälle jaksa kuunnella. Minä ainakaan. Omalla sarallaan erittäin hyvä. Kiitos kommenteista! Hassua, että juuri tuosta "alavilla mailla hallan vaara" bändin nimi itseasiassa on väännettykin.. Eihän tällaista kyllä pelkästään jaksaisi kuunnella, ja ehkäpä sen takia bändillämme on kamalan "laidasta laitaan" kaikki kappaleet. Viimeaikaisen palautteen perusteella raskaus on kuitenkin se, mitä kansa kaipaa, joten ehkä se tulee olemaan linjana tulevaisuudessa ensimmäisen demon pop/rockin sijaan. Taival on kuitenkin vasta aivan alkutekijöissään, joten ei voi tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Oikean studionauhoituksen, ehkäpä? Mega Man Club #010 - Gay Man
Olen sanonut joskus viisaita asioita. Harmi, ettei kukaan ole ollut niitä kuulemassa. |
jussiohman 21.02.2006 01:52:38 | |
---|
Hah, hyvä meno! Tässä on vaan se ongelma, että vanhana YUP kuuntelijana tuli vähän semmonen fiilis että olen kuullut täsmälleen saman biisin aiemminkin, mutta paljon paremmin tehtynä. Vaikka mikä minä olen sanomaan?! Tahdon nähdä tämän livenä. kakkaa, herkkuruokaani |
myrtonen 05.03.2006 13:32:55 | |
---|
Hah, hyvä meno! Tässä on vaan se ongelma, että vanhana YUP kuuntelijana tuli vähän semmonen fiilis että olen kuullut täsmälleen saman biisin aiemminkin, mutta paljon paremmin tehtynä. Vaikka mikä minä olen sanomaan?! Tahdon nähdä tämän livenä. YUP:tä ei ole tullut kuunneltua, eikä vaikutteita näin ollen ole ainakaan sieltä suunnalta. Livenä se rykäistiin ensimmäistä kertaa eilen, hieman karkeampihan se oli kuin "studioversio". Mega Man Club #010 - Gay Man
Olen sanonut joskus viisaita asioita. Harmi, ettei kukaan ole ollut niitä kuulemassa. |