Daerth 12.02.2006 03:18:41 | |
---|
Hyi kauhia että vihaan 1.Lahkeita sukissa. Mikä h*lvetti tämän idea edes on? 2.Kaulureita.(kaulahuiveja ja muita semmosia ärsytäviä rättejä) 3.Ristikoruja. 4.Lökähousuja. 5.Telttapaitaa 6.Kirkkaanvärisiä paitoja tai housuja. |
Mimi 12.02.2006 09:58:46 | |
---|
Parempi sitten kanssa pelata. Pitää koittaa vaan muistaa tää, että osaan sitten haeskella katseellani maastohousuja. No totta mooses laitan maastokuosia. Paitsi noi on kyllä tommosta farkkukuosia. Äh, aivan sama. Juttu on vaan siinä, että kun ne pelit on helzingissä, niin on se meikäläisen osallistuminen vähän epävarmaa. En oikein edes tiedä missä päin maailmaa mä olen ensi vuonna. Antti1987: "Hanuristi on kuulemma punkkari." Hanuristi: "Antti1987 on kuulemma runkkari." |
tigrushka 12.02.2006 13:47:00 | |
---|
1.Lahkeita sukissa. Mikä h*lvetti tämän idea edes on? En ymmärrä, en mitenkään. 2.Kaulureita Ehkä kätevä enstexhaalari-ikäisillä, mutta muuten... Nix. 3.Ristikoruja En kuulu kirkkoon joten ei tulisi mieleenkään ripustaa ristiä kaulaan. I got stripes ^..^ |
Naama-amis 12.02.2006 16:08:56 | |
---|
1. Geelihomosekaisinpallutettucityletti 2. Valmiiksi kulutetut denim-tuotteet 3. Puuhelmikaulakoru 4. Syheröiset ja rumat hevimetallibändien paidat Hyi kauhia että vihaan 1.Lahkeita sukissa. Mikä h*lvetti tämän idea edes on? Mulla on aina fillarilla ajaessa lahkeet sukissa, ja sitten kun asioi kaupassakin tossa varustuksessa, niin voikin tuntea yhteenkuuluvuutta kaikenmaailmasten räppimukuloiden kanssa. Mutta joo, pöllön näköistä on. |
Jani The Rock 12.02.2006 16:20:12 | |
---|
1. Geelihomosekaisinpallutettucityletti 2. Valmiiksi kulutetut denim-tuotteet 3. Puuhelmikaulakoru 4. Syheröiset ja rumat hevimetallibändien paidat Oikein. Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
tigrushka 12.02.2006 17:46:58 | |
---|
1. Geelihomosekaisinpallutettucityletti Kyllä! Ja se naisten pidempi paakkuversio on yhtä ällö. 2. Valmiiksi kulutetut denim-tuotteet 80-luku ja Bros menivät jo... ;) MIKSI mistään ei enää saa käsittelemättömiä tummia farkkuja jotka uutena ovat niin jäykät että pysyvät itsekseen pystyssä??? 3. Puuhelmikaulakoru Juu ei. Hihattomat hupparit ovat onneksi jo kadonneet katukuvasta. Inhoan myös kaikenlaisia hybridivaatteita ja -kenkiä, siis sellaisia missä yhteen vaatteeseen on tungettu min. kolme kauden trendijuttua. :-X I got stripes ^..^ |
Rattata 12.02.2006 17:56:59 | |
---|
MIKSI mistään ei enää saa käsittelemättömiä tummia farkkuja jotka uutena ovat niin jäykät että pysyvät itsekseen pystyssä??? Koska ei kukaan niitä osta. Tai no...kai Levi's 501 taitaa olla semmoset, sevverta perusfarkut. |
Naama-amis 12.02.2006 18:08:06 | |
---|
Kyllä! Ja se naisten pidempi paakkuversio on yhtä ällö. Niin totta, niin totta.. |
tigrushka 13.02.2006 08:54:03 | |
---|
kai Levi's 501 taitaa olla semmoset, sevverta perusfarkut. Eivät ole, nekin ovat pehmopestyt eikä se malli istu meikäläiselle. Viisnollaykköset on tehty ihmisille joilla ei ole vyötäröä eikä muitakaan kurveja. I got stripes ^..^ |
Pitkavirta 13.02.2006 14:24:08 | |
---|
ehkä tämä? Ei siin midist, kuha ite vaan viihtyy. eikö nuo just oo? Arvaa miks annoin sen runpalille? :D Voiski ostella vähän hattui keväällä. |
Olen jostain syystä selaillut noita vaatekuvastoja vähäsen, ja silmään pistää että hirveän monet kesävaatteet on väriltään vaaleanpunaisia. Naisilla ja miehilläkin. Hyi helvetti. Siinäpä väri, jota en ylleni laittaisi. Niin, täähän on tää mussukoiden.net ja täällä ei tykätä jos ihailee jotain trendikästä, mutta kyllä mä dikkaan ens kesän jutuista. (no en vältttämättä niin niistä vaaleanpunasista) Taitaa tulla kuitenki vastapainoks paljon luonnonläheistä etelämeren - intian väliltä, luonnonkuituja, rantameininkiä ja makeita sandaaleita ja mimmeille siistejä hameita ym. kledjuja.. Enemmänkin näyttäs tulevan mm. turkoosin, vihreen ja ruskeen sävyjä. (hot) En tiijä. Mut kivalta näyttäis. Vähän muuten ahdasmielisyyttä ilmassa täällä.. Mun mielestä on kiva että kukin pukeutuu miten pukeutuu, eikä kukaan oo sen "tyhmempi" vaikka pitäis niitä sukkia lahkeiden päällä (mikä on toisinaan aika käytännöllistä ja hyvin laitettuna kohtuu siistiä). Voisin mäkin vuodattaa ja naureskella teidän pukeutumisesta että kylläpä toikin juttu on mauton ja taitaa olla vähän tyhmä kun tommosista tykkää jne. mutta se on vähän epähienoa. Pointtina oli siis että "mihin sinä et pukeutuisi" eikä "mihin kenenkään ikinä ei tulisi pukeutua". Ei mulla muuta. Nahkahousuihin en enää pukeutuis. Paitsi hyvällä läpällä korkeintaan :D |
Henko 15.02.2006 17:18:39 | |
---|
Kravattia en vapaalla ollessa pidä. En halua tulla sekoitetuksi mihinkään krakasynkistelyihin. Mustikoiden.netin jäsen nro 22944 |
Järvihirviö 15.02.2006 17:26:11 | |
---|
Mä en pidä mitään vaatteita, se on niin mainstream ja mä haluun erottua massasta. |
larina 15.02.2006 21:16:38 | |
---|
On liikaa vaatteita, joita en pistäisi päälleni, helpompi olisi listata ne, joita suostun käyttämään. Mutta jos tosi ympäripyöreästi sanotaan, niin mitään pissis vaatteisiin (taitaa muutes olla yhdyssana) liittyvääkään en käyttäis, enkän mitään kalliin näköistä, enkä mustaa jne jne. Vaatteet vaan paranee käytössä, joten kirpparille. Ja itse tekemällä saa uusia käytetyn näköisiä vaatteita.. heh |
Hohhoijaa 16.02.2006 13:54:13 | |
---|
Mitään huomiotaherättävää en käyttäisi Harrastaisit mielummin vaikka Koillis-Kirgisialaista fuusiojazzia. (DeWilde) |
MrHands 17.02.2006 00:48:01 | |
---|
Ilmastointiteipillä kyhättyä leuanvetotankohametta tuskin käyttäisin... |
south_of_heaven 17.02.2006 14:16:07 | |
---|
en varmaan tuu pitämään naisten alusasuja. Saa nähä... :D ilmoitti South_of_Heaven |
Dutteri 17.02.2006 19:16:51 | |
---|
Jotain ihan kamalaa mitä näin tässä eräs päivä. Jollakin naisella oli vyö jossa luki isoin kirjaimin: NEITSYT. Muitakin tuollaisia vöitä näkee, mutt tuo oli ihan kamala. Samaisella naikkosella oli myös jokin kummaihmeen maastolippislätsä mikälie päässä. Paitana toimi jokin narukasa joss pieni pala kangasta. Se ei peittänyt napaa, mutta nännit oli nipinnapin piilossa. Jalassa ylilöysät maastohousut, jotka oli kiskottu hirveän alas Niin ja vyötäröltä turisi sen neitsytvyön kiristyksen takia aika hassut jenkkakahvat. Tuota en ihan ensimmäisenä laittaisi. Enkä muuten mistään hinnasta laittaisi miesten kalsareita jalkaan! Olen kerran elämässäni siihen joutunut ja se hirveä tunne.. HYÖÖÖK. En kestänyt sitä munapussia mikä siihen haarojen väliin muodostui kun minulta puuttui täytteet. "Äitit keittää ja määrää, ja isit tekee töitä" -Tuukka 3weeIMIK #13 Pastilli? |
disturbedtbe 17.02.2006 19:39:58 | |
---|
|
Valokaari 17.02.2006 20:14:50 | |
---|
Mitään muutakaan tuon kuvion omaava vaatekappaletta ei tulla ylläni näkemään. Ai ruutukuvio ei kelpaa? Ilmeisesti et sitten ole BCR-fani..? (Bay City Rollers, 70-luvun poppipändi) Rok rok. |