MaSi 17.08.2003 15:07:17 | |
---|
Olin eräällä leirillä viikonlopun, ja Lauantai-iltana viesti saapui sinnekkin. Oli porukka aika hiljasta siellä tämän kuultuaan. R.I.P Ei ole mulla markkoja taskussa ja sekös mua itkettää *nyyh* |
saturnzreturn 17.08.2003 15:26:20 | |
---|
sielun rauhaa ei naiset käy paskalla |
PekkaRii 17.08.2003 15:32:26 | |
---|
Voi voi........ Niin monta kertaa sain nauraa vedet silmissä Sunkan ja kumppanien vitseille RadioMafian koeeläinpuistoissa ja a Tietokoneenkorjauskurssilla. Pitää olla maha tai selkäranka näkyy |
Veikko 17.08.2003 16:05:53 | |
---|
Suuri ajattelija on sitten poissa. Osanottoni. Suojele Suomen metsiä.
Tapa tikka(Picoides arcticus). |
noir 17.08.2003 16:48:27 | |
---|
Hiljennyin itsekin. Sisko sai kuulla kaverilta puhelimitse ja kertoi. Mutta jeah, jos ihmiset eläisivät ikuisesti, ne olis pirun vanhoja. In eternal madness we live. Even if it was just a dream - now pain, nothing but pain! |
Larry 17.08.2003 17:20:26 | |
---|
r.i.p. Jään kaipaamaan sitä radiohuumoria. =( -You Can Tune a piano but can't Tuna Fish- |
Lennu 17.08.2003 17:25:46 | |
---|
r.i.p. Jään kaipaamaan sitä radiohuumoria. =( Jos maailmassa on oikeutta, niin ne julkaistaan äänilevyinä. Saa omaiset ansaitun osansa, ja kansa huumorinsa. |
jabaa_ 17.08.2003 17:53:44 | |
---|
Surullinen uutinen oli. Onneksi Göstan hienot biisit ja tarinat jää elämään. Palava rakkaus(Raha ja rakkaus 1985) on yks kauneimpia suomalaisia kappaleita |
Gamo 17.08.2003 18:42:55 | |
---|
Sundqvist elää varmasti aina, kuolleenakin. |
niko 17.08.2003 19:42:22 | |
---|
Itse ´näin eilen illalla tämän uutisen teksti-tv:ltä. Käsittämättömän tyhjä olo tuli. Vaikka maallinen vaellus Göstalta päättyi, niin kansakunnan muistissa ei mies kuole koskaan. Tämähan maistuu aivan paskalle. Ja lisäksi tässä on joku outo sivumaku. |
Nimismies 17.08.2003 19:53:34 | |
---|
Höh. Tämä on surullinen juttu. Pistänpä Häiriintynyt kuu - kipaleen soimaan ja vietän hiljaisen hetken. Vihaan Jorma Melleriä. |
Ai mää vai? 17.08.2003 21:58:34 | |
---|
Säv. ja San. Gösta Sundqvist Pakattuaan matkalaukun, vilkaistuaan vielä lasten huoneeseen Ulko-oven hiljaa sulkee, ei tahdo muita herättää Vaatiiko se rohkeutta, suuren määrän katkeruutta kuitenkin jättää mies ja lapset keskenänsä ja elää omaa elämää Ja nyt viimein kun mä lähden, teen sen sydämeni tähden vaikka syvältä se vielä kouraisee Oma pikkuvaimo rakas enää palaakaan ei takas jätin avaimet ja kirjeen pöydälle: Kerro terveiset lapsille Hän lähtee vaikka lähtiessään tuntee piston sydämessä viiltävän Tärkeintä on lähteminen, muistaa jonkun sanoneen Linja-autoasemalla pikavuorokyltin alla seistessään Silmäkulmastansa pyyhkii huomaamatta kyyneleen Ja nyt viimein kun mä lähden... Hyvää jatkoa jos oma ei riitä. (Välikausitakki) |
Player 17.08.2003 22:20:09 | |
---|
Pistää hiljaiseksi. Tottatosiaan... Todellinen optimisti ei huomaa edes lusikkaa takapuolessaan! |
Paddle 17.08.2003 22:34:29 | |
---|
Mc Dirty Lady, on kait se vähän epäsoveliasta näin heti kuoleman jälkeen kuolemalle omistetussa topikissa tuoda esille se ettei tykkää miehestä/miehen tuotannosta laisinkaan. Vähän kunnioitusta, siis. Ajattele jos vaikka omissa hautajaisissasi ihmiset puhuisivat kuinka eivät pitäneet sinusta laisinkaan. Eri juttu jos topic olisi esimerkiksi Gösta Sundqvistin musiikillisesta tuotannosta. |
hjukke 17.08.2003 22:36:56 | |
---|
Tiedän olevani hirveä toisinajattelija, mutta olen aina inhonnut Leevi & the Leavingsin musiikkia, enkä ole pitänyt myöskään miehen radio-ohjelmista. Kumpikaan osasto ei osu yksiin mun huumorintajuni kanssa vaan saa aikaan välittömän kanavanvaihdon. Eikä nyt tartte kenenkään polttaa hihoja siellä, kaipa täällä eriävät mielipiteet on sallittuja? Onhan? Onhan? Tämä EI sitten tarkoita sitä, että mitenkään hihkuisin (kamala ajatuskin!) Sundqvistin kuoleman takia. Jokaisella on oikeus tietenkin mielipiteisiinsä mutta oliko tuota nyt pakko tulla tänne julistamaan? Täällä lähinnä annettiin osanottoja ja muisteltiin menneitä eikä inistä. Eli jos ei kerran tippaakaan kiinnosta niin älä terrorisoi tätä topikkia. Anteeksi liiallinen lainailu. Melkein kaikilla on allekirjoitus. Minulla ei. Ja olen siitä ylpeä! |
diibadaaba 17.08.2003 22:48:27 (muokattu 17.08.2003 22:52:45) | |
---|
Jostain kumman syystä (olen aiemmin diggaillut Leeviä vain vähän)lainasin Torstai-kokoelman kirjastosta vain pari päivää ennen hra Sundqvistin poismenoa. Syntisen kaunis mies-biisi kolahti levyltä kovasti. There will come a time when you can even take your clothes off when you dance. |
Player 17.08.2003 23:33:00 | |
---|
Jokaisella on oikeus tietenkin mielipiteisiinsä mutta oliko tuota nyt pakko tulla tänne julistamaan? Täällä lähinnä annettiin osanottoja ja muisteltiin. Olen asiasta täysin samaa mieltä. Todellinen optimisti ei huomaa edes lusikkaa takapuolessaan! |
helinkopteri 17.08.2003 23:44:35 | |
---|
But the music lives on. R.I.P Ei ole helppoa olla suvaitsevainen kun pitäisi myös suvaita suvaitsemattomuutta. |
jannu 18.08.2003 00:43:33 (muokattu 18.08.2003 00:43:43) | |
---|
Meinasi mennä lauantain riennot perseelleen kun kuulin suru-uutisen. Sundquist oli hieno artisti. Eniten minuun vetosi miehen lyriikat, kaikessa kaksijakoisuudessaan. Koskaan ei voinut olla täysin varma, oliko kyseessä vilpitön ja kaunis teksti vai vittuiliko mies oikein urakalla. Ja kaikki ne rehdit rivoidetkin olivat jollakin tavalla niin vilpittömästi esitetty, ettei niitä voinut pitää millään lailla ällöttävinä. Suomi on yhtä hienoa taiteilijaa vähälukuisempi. Lepää rauhassa Gösta! |
Lepää rauhassa, Gösta. Hänessä suomi menetti rehellisen tunteiden tulkin. Nuo pienet suuret teokset, jotka esitettiin pilke silmäkulmassa rehellisesti ja vakavan melankolisella otteella jäävät elämän ikuisesti. "Mä vielä pyytäisin sellaisen palveluksen, ettet roskiin mun kamoja heitä Mä jätän sulle sen maallisen omaisuuden ja varmaan tädit on hämmästyneitä" Leevi and the leavings - Matkalla omiin hautajaisiin Kaipuu aina sinne, mistä vaivoin aina ensin pääsee pois ja minne kuitenkin vain tahtois |