Aihe: Ongelmia äänikortin ajureiden kanssa
1
Antti1
12.02.2006 16:39:15
Elikkä homman nimi on tämä: mulla on softana Sonar 5, äänikorttina Creamware Luna II ja softa vittuilee mulle. Se väittää, ettei äänikortin ajureita voi avata, koska äänikortti ei tue toistoformaattia (ihan perus 44,1Khz, 16-bit jne.) tai joku toinen ohjelma käyttää sitä samaan aikaan. Ton jälkeen se hukkaa äänikortin asioajurit huitsin nevadaan ja se siitä sitten.

Mikä helvetti tässä nyt mättää? Aluksi homma pelitti aivan loistavasti, mutta nyt juuri nauhoitusten alla alkaa joku mättämään. Laitoin softan jo uusiksi sisään käyttistä siistiessäni, eikä auttanut. Seuraavaksi pistän ton äänikortin ajurit uusiksi. Onko muita ideoita?
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had
Antti1
13.02.2006 15:08:37
Paskan marjat mä hienon ja helvetin kalliin kortin ominaisuuksia tommosilla tärvele. :) Voihan sitä aina tietty koittaa...
Aki
13.02.2006 16:52:18

Voihan sitä aina tietty koittaa...

Kannattaa kokeilla, siitä saattaa saada lisäideoita ongelman metsästykseen.
Antti1
13.02.2006 18:01:31
Jostain ajureista ja softan keskenäisestä jupakasta taisi olla kiinni, sillä uudelleenasentelun jälkeen toimii taas moitteetta. Toivotaan että jatkossakin, ettei tarvitse samaa ruljanssia käydä kovin monta kertaa läpitte. Lähtee meinaan laitteet siinä vaiheessa maata kiertävälle radalle niskaperseotteella. :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)