Aihe: Shagriml : For The Soul (Metalli)
1
juhist
16.02.2006 15:40:16
Huomasin et olit jäämäs jalkoihin, kuten meiänki (Mel) demo tääl :(.

Noh, kitaran pääriffi oli ihan kiva, mut toistu turhan usein.
Lisäksi kitaras on sama soundi läpi biisin. Tuo tekee biisistä kovin tasapaksun, jotain ylläreitä kaipais. Örinä ei toiminu, ollenkaan.
Oikeat rummut voisi elävöittää biisiä kyl. Tempoakin nostaisin.
Mut kelpo nauhoite, äkkiseltään tehtynä.
shagriml
16.02.2006 16:20:16 (muokattu 16.02.2006 16:22:37)

Lisäksi kitaras on sama soundi läpi biisin. Tuo tekee biisistä kovin tasapaksun,

Mitäköhän tuolle vois tehdä.... Kamat on vähän rajoitetut...

jotain ylläreitä kaipais.

Tuohon keskikohtaan kuuluisi syntikat ja joskus mietin siihen naislaulua, se ois ainakin jotain vähän yllättävämpää...

Örinä ei toiminu, ollenkaan.

En osaa laulaa, örinä on ainoa vaihtoehto kunnes löydän jostain osaavan vokalistin. Osasyynä tuon örinän heikkouteen oli se että jouduin hyssyttelemään hiljaa, kerrostalossa ei vaa kehtaa öristä täysiä sunnuntai-iltana enkä ihan selvinpäinkään ollut. Olipa vielä kurkkukin kipee.. mut selittelyt sikseen :) kunnon laulaja ois tosiaan jees !

Oikeat rummut voisi elävöittää biisiä kyl. Tempoakin nostaisin.

Liveversiossa on nuo "omainaisuudet" ja se toimiikin sinänsä. Mut tavallaan mä tykkään tosta hitaasta temmosta mut jotenki pitäs lisätä rankkuutta. Ainakin oikeat rummut vaatisi ja niistä mahdollisimman tukevan ja rankan kuuloset....

Mut kelpo nauhoite, äkkiseltään tehtynä.

Thanx. Äkkiseltään ton tosiaan tein :) Midirumpuraita taakse, kitara nauhalle, basso nauhalle, örinä nauhalle. Kaikki yksillä otoilla ja miksaus jäi aika olemattomaksi.
Tympee Huttunen
16.02.2006 19:28:56
Ihan kivaa riffittelyä, tosin tuli jokin iskelmäkappale siitä mieleen(?). Laulu ei kyllä ihan noin toiminut.
Minä Vaihdan Shure Vocal Master-kaapit toimivaan ja hyväkuntoiseen PodXT:n.
Wk
16.02.2006 19:54:14
Mun mielestä hyvät soundit alhaisella budjetilla tehdyksi, millä ohjelmalla teit nuo rummut? Ovat mielestäni hyväsoundiset. Kokonaisuutena tässä kappaleessa on sama meininki kuin Mercyful Fatella oli joskus (sen perusteella mitä bändiä olen kuunnellut) alkuaikoina. Laulua voisi vielä hieman hioa, mutta kuitenkin se on sillälailla sopivaan suuntaan vittumainen kuten King Diamondilla :D
http://www.mikseri.net/users/108413.php
shagriml
16.02.2006 21:13:50 (muokattu 16.02.2006 21:17:04)

millä ohjelmalla teit nuo rummut? Ovat mielestäni hyväsoundiset.

Miditrackerilla tein ja sitten ajoin midin Roland JV1010'sta ulos Presonus Bluetuben ja Art Proverbin kautta kasettidekkiin :) Siitä tuo saundi...
Twinkle
17.02.2006 02:16:40
Ei tässä vokalisointi sillä viisiin paskaa ollut, se vaan ei oikein sopinut tuohon taustaan.. minusta tuommoinen korkeammalle menevä kirkumisördäys sopii johonkin muuhun varmaan paremmin.. semmoiseen nyky-aikaisempaan pingviinitouhuun.

Biisistä itessään en ossaa sanoa mitään järkevää ainakaan näin yhdellä kuuntelulla ja tähän vuorokauden aikaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt