Aihe: GT-6 + Pääte
1
Mandariini
22.07.2003 20:34:34
Eikös tuo peli toimi ehdottamasti parhaiten stereo päätevahvarin kautta esim 2x50w + gt-6.

Mielestäni siinä on stereo ulostulo ja näin vaatisi myös stereovahvarin että saisi kaiken hyödyn irti.

Onko jollain tällaista viritelmää? Olen ehkä ite hankkimas

Ja onko väliä onko se pääte putki vai trankku?
EI se meillä niin tarkkaa ole!
Miikathebest
25.07.2003 12:26:00 (muokattu 25.07.2003 12:27:30)

Eikös tuo peli toimi ehdottamasti parhaiten stereo päätevahvarin kautta esim 2x50w + gt-6.

Mielestäni siinä on stereo ulostulo ja näin vaatisi myös stereovahvarin että saisi kaiken hyödyn irti.

Onko jollain tällaista viritelmää? Olen ehkä ite hankkimas

Olen käyttänyt GT-6:ta kahteen behringerin keyboardkomboon, eli stereona. ja kyllähän siitä ihan erilaisen soundin saa, jos on 2 erillistä kaijutinta. Mutta nyt olen siirtymässä 1 kitarakaappiin. JA edelleen trankkuvahvistimella olen aikeissa tykittää.
Parempi sika säkissä, kuin possu kassissa!
Miika Rocks It
Mursuviiksi
25.07.2003 12:53:46
Onko jollain tällaista viritelmää?

Minulla on GT-6:n jatkona Rocktronin Velocity 150 trankkupäättäri sekä Behringerin BG124S kaappi. Stereona on kytkennät, koska kaikki laitteet kerta toimivat myös stereona. Toinen kaappi pitäisi kylläkin hommata, että saisi todellisen hyödyn tuosta stereo modesta. Yhdestä kaapista soitettuna ei niin hirveästi tuo stereo mielestäni erotu...

Kai sillä on jotain väliä. En kylläkään ole GT-6:lla soittanut kuin putkicombon ja Mesan putkinupin läpi, joten putkipäättäristä ei ole tarkkaa tietoa. Uskaltaisin kuitenkin väittää, että putkipäättärillä voi tulla aika suttua kun on nuo vahvistinmallinnukset pelissä. Combolla ja nupilla ainakin tuli...
+7min
Hammer Of The Gods
25.07.2003 13:38:54
Kai sillä on jotain väliä. En kylläkään ole GT-6:lla soittanut kuin putkicombon ja Mesan putkinupin läpi, joten putkipäättäristä ei ole tarkkaa tietoa. Uskaltaisin kuitenkin väittää, että putkipäättärillä voi tulla aika suttua kun on nuo vahvistinmallinnukset pelissä. Combolla ja nupilla ainakin tuli...

Joo, samanlaiset on kokemukset tuosta sutusta. Mulla on Marshallin JMP, josta käytin ainoastaan pääteastetta Bossin mallinnuksien kaverina, eikä siitä meinannut tolkun saundia saada millään! 1960B on kaappina. Vahvistinmallinnukset ovat minulla toimineet kunnolla ainoastaan kotistereoiden kanssa. Myöskään särömallinnukset eivät hurjasta säätämisestä huolimatta ole mielyttäneet korvaa.

Yleinen säröjen kakkaisuus johti siihen, että etsin parhaillaan käytettynä Bossin Metal Zonea ja Dual Overdrivea... Tarjotkaapas muuten jos Kuopion seuduilta löytyy! Ajattelin käyttää noita JMP:n oman etuasteen kaverina jotta saisi kunnon säröt aikaan. GT-6:en pistän varmaan efektilenkkiin tai sitten noiden säröjen jälkeen ennen etusta, kattoo nyt...

Summa summarum: Älä luota siihen, että GT-6:en etuaste tai särömallinnuksista on yhtään mihinkaan! Efektit muuten ovat kylläkin korvaahivelevän hyvänkuuloisia.
Mitä helpommin, sitä helpommin!
Miikathebest
16.08.2003 12:34:03

Nyt soitan gt-6(line/PA ilman kaappimallinnusta) -> behriger kx1200 vahvistin -> Marshall 1960 4x12" kaappi.
Ja kyllä tämäkin pelittää ihan yhtä hyvin, kuin pa-kajareitten ja kaappimallinnuksen kanssa, mutta kaikkia juttuja joutuu säätämään vähän uusiksi.
Siis toimii kuitenkin erilailla, mutta sanoisin, että ylaisesti ottaen ihan yhtä hyvin.
Parempi sika säkissä, kuin possu kassissa!
Miika Rocks It
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)