Hei, jospa joku viitsisi vilkaista tätä tekstiä, mitä tuntemuksia herättää. Biisi on pop-folk/Carole King -henkinen. Itsetunnollesi, tyttölapsi 1. Silloin aikoinaan istuit luokan takapenkissä Välttelit opettajaa jottei sinua huomaa et uskaltanut suutas avata et halunnut toisten pilkkaa 2. Silloin lapsena ihastuit naapurin poikaan lähetit kirjeen, suljit suloisin suukoin sen muut nauroi, olit nolona pitkään Sä et ajatellut vuosiin olevasi kaunis CH: Kuule pieni ihminen Älä luule olevasi toisia huonompi Opit iän myötä ajattelemaan sua arvostetaan 3. Baarissa seisot seinäruusuna tanssilattialle et pääse kuin tyttöseurassa mikset itse mennyt juttelemaan sille yhdelle ihanalle? 4. Jo huomenna ehkä isäsi sinua saattaa kirkon käytävää kohti elämäsi miestä johon tyydyit kun et saanut parempaa sä et uskaltanut yksin jäädä CH Bridge: Mutta mikä minä olen sanomaan sun on se tajuttava itse sua rakastetaan CH ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
3. Baarissa seisot seinäruusuna tanssilattialle et pääse kuin tyttöseurassa mikset itse mennyt juttelemaan sille yhdelle ihanalle? 4. Jo huomenna ehkä isäsi sinua saattaa kirkon käytävää kohti elämäsi miestä johon tyydyit kun et saanut parempaa sä et uskaltanut yksin jäädä
Nämä oli erittäinkin hyviä, tuo kirkossasaattamis-oivallus oli vertauksena varsin uutta. Sinä olet tähti, vol. 2.
K100 #7
Ärlä #011 |