Aihe: Missä voisi testailla Peaveyn 5150:n nuppia?
1
outo_O
17.08.2003 22:56:53
Mulla on ainakin sellanen kuva monet pyrkii hommaamaan ton nupin ihan kyseenalaistamatta. Sellane high end nuppi hevareille, mut toisaalta, enhän mä mistään mitään tiedä..

Tilaa jostai saksan maalta, ni saa pari kaljaa enemmän, kun kotimaan hintojen jättämien pennien etsiminen lompakosta saattaa tehdä janoiseksi..
Minä: "Saan varmaan pari plektraa ottaa kaupan päälle?" Myyjät yhteen ääneen: Myyjä1: "en voi ylittää valtuuksiani.." Myyjä2 "ota pari siitä"
LaXu
17.08.2003 23:10:56
Musamaailman verkkokaupan mukaan sieltä löytyisi ainakin käytettynä, vähän alle tonnin.
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Myydään Kramer Stagemaster Custom 1 (Jackson Soloistin tapainen) hevikeppi, katso Tori. Myös vaihto Marshall DSL50-nuppiin.
Jormaz
17.08.2003 23:33:57 (muokattu 17.08.2003 23:34:19)
Musamaailman verkkokaupan mukaan sieltä löytyisi ainakin käytettynä, vähän alle tonnin.

Tais olla combo? Ainakin siellä combo oli soittokopissa parisen viikkoa sitten.

LIS: Helsingissä siis.
Back to the 80's
Stöde
18.08.2003 00:35:48
Mulla on ainakin sellanen kuva monet pyrkii hommaamaan ton nupin ihan kyseenalaistamatta...
Sehän tässä olisi tarkoitus,etsiä ja koittaa, että onko purkista mihinkään..
My father was the wind, my mother was fire Raised by the wolves and I grew up wild
PuNkKi
18.08.2003 00:41:56
JOS jotenkin kummassa sattuisit Turussa päin asumaan
tai turussa päin liikkumaan, ehkä olisi mahdollisuus koittaa
ainakin... mulla sellainen on käytössä... että niin.
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
Groove Man
18.08.2003 00:44:50 (muokattu 18.08.2003 00:46:50)
Sehän tässä olisi tarkoitus,etsiä ja koittaa, että onko purkista mihinkään..

No mun kokemusten mukaan noiden testaaminen kaupassa ei oikein tee oikeutta noille. Kyllä noita vehkeitä täytyy saada treenikämpällä luukuttaa tai käteen jää vain 5/6 12ax7 putken aikaansaama melkoinen etuastetilttaus.

Ehkä parempi olis joku tuollasta käytettyä myyvällä, jolla olis peli sopivassa tilassa tai tietenkin, jos saat setin kaupasta 'yölainaan'.

Toi combo antaa aika hyvin _suuntaa_, mutta ei sekään ole todellakaan mikään hiljaisena toimiva peli. Musamaailman pleksit saa pistää senkin kanssa helisemään, jos halajaa totuutta löytää. :)

EDIT. Punkki se ehtikin tuohon väliin heittää. No toi olis varmaan paras sauma, jos vaan sijainti täsmää..
Stöde
18.08.2003 00:48:22
Turussa päin asumaan
tai turussa päin liikkumaan

Kiitoksia erittäin paljon, mutta en usko, että persettäni Turkuun asti saan.
My father was the wind, my mother was fire Raised by the wolves and I grew up wild
Stöde
18.08.2003 00:53:55
No mun kokemusten mukaan noiden testaaminen kaupassa ei oikein tee oikeutta noille.
Juu, mutta näkisi sen ihan elävänä ja koitella säätöjä, kanavia. Kun on lukenut arvosteluja, niin 5150llaa pitäisi testailla melkeinpä soittovolyymissa. Epäilen, että suuri miinus on kiertäminen ja vahvistimen kaikki-ei-toivotut-äänet. Meikäläisen kepissä kun on vielä Duncan Design mikit.
Musamaailman sivuilla on slogani laatu-palvelu-hyvä meininki plaaplaa, joten eiköhän ne nyt sen verran viitsi kauppaa sulkea, että mä voisin vähän testailla.
Niin joo, älkäähän sitten tulko huomenna puolen päivän aikaan musamaailmaan. ;-)
PuNkKi
18.08.2003 01:02:37
tosiaan tuo on hieman sellainen vahvistin että
sitä _pitää_ testata kunnon voluumeilla niin saa sen
oikean käsityksen siitä mikä se todella on.
aivan hiljasella se ei oikeen kuulosta miltään,
niinkuin joka vahvistin...
mutta 5150 suosittelen kyllä... loistava peli.
Groove Man
18.08.2003 01:06:42
Toi combo on muuten sitten lähempänä ton nupin ykkösversion äänimaailmaa. Kakkos versio nupista soi hiukan eri tavalla. Toiset tykkää toisesta ja toiset toisesta...

Ja jos tuota tosiaan käyt testaamassa niin kysäise ko. laitteen putkien tilaa. Noita kun ei tunnuta uutena toimittavan oikein asiallisilla putkilla vaan jollain tuntemattomilla kiinalaisilla, jotka menee etuasteputkienkin osalta parissa vuodessa loppuun.
LaXu
18.08.2003 01:59:24
Musamaailman sivuilla on slogani laatu-palvelu-hyvä meininki plaaplaa, joten eiköhän ne nyt sen verran viitsi kauppaa sulkea, että mä voisin vähän testailla.
Niin joo, älkäähän sitten tulko huomenna puolen päivän aikaan musamaailmaan. ;-)

Musamaailmassa on kyllä ihan hyvä testikoppi jossa allekirjoittanutkin on luukutellut erinäisiä vahvistimia niin paljon kuin sielu sietää, joten sen puoleen ongelmaa ei ole.
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Myydään Kramer Stagemaster Custom 1 (Jackson Soloistin tapainen) hevikeppi, katso Tori. Myös vaihto Marshall DSL50-nuppiin.
Mörtti
18.08.2003 08:54:09
Musamaailmassa on jäljellä enää tuo 5150 combo. Joku osti sen nupin pois viime viikolla.
Stöde
18.08.2003 18:41:18
Kävin tänään DLX:ssä ja siellä todennäköisesti pääsen testailemaan nuppia.

Thanks everyone!
outo_O
18.08.2003 21:04:38
Kävin tänään DLX:ssä ja siellä todennäköisesti pääsen testailemaan nuppia.

Thanks everyone!

aika sälli oot
Minä: "Saan varmaan pari plektraa ottaa kaupan päälle?" Myyjät yhteen ääneen: Myyjä1: "en voi ylittää valtuuksiani.." Myyjä2 "ota pari siitä"
PuNkKi
18.08.2003 23:51:33
löytyyks DLX:st 5150 nuppi vai?
Stöde
19.08.2003 01:42:04
löytyyks DLX:st 5150 nuppi vai?

Kyllä niillä listoilla se oli, joten eiköhän asia hoidu.
Stöde
19.08.2003 01:47:34
Asiasta toiseen, kun olin etsimässä sitä semmoista tonnin ja risat nuppia, niin yksi vaihtoehdoistani oli Marshall bränikkä ModeFour. Voinpa sanoa, että ei ole enää. Jotenkin vaan tuntui, että se on yksinkertaisesti kauhea paska. Tosin soittelin sillä aika heikolla Jaskan kepilläkin joten...Kun Marshall-yhtiö kehuu nupin olevan heville/metallille suunniteltu, silmällä pitäen 7-kielisiä kitaroita, ihmettelen miksei Gainia sitten anneta tarpeeksi??Mieluummin aina liikaa, kuin liian vähän.

...Muistetaan, että mielipiteitä nämä vaan, don´t eat me!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)