Niskamies 12.02.2006 21:17:09 | |
---|
Ihan perus-Performerit on kyllä halvempia kuin nuo, siis ilman EFX-päätettä olevat(EFX:t samoja, mutta erikoisilla pinnotteilla, joka nostaa hintaa). Performereissa on erona Superstar Customeihin runko, tomiholderit ja hinta. EFX:t nimenomaan ovat halvemmat, koska niissä ei tartte käyttää hyvännäköisiä puita päällimmäisessä kerroksessa, vaan niihin isketään huonomman näköisiä ja päällyste. More is more. |
Jaska 12.02.2006 21:18:11 | |
---|
B/B ei kyllä ole täyttä koivua, vaan koivu-bubinga miksaus. Tuo wanha perfromer kioskihan oli sitä täyttä koivua, täyskoivuisia ei enää valmisteta. no jo on mennyt kummaks koko touhu |
Legatus 12.02.2006 21:19:04 | |
---|
no jo on mennyt kummaks koko touhu Kunhan vaan kokeilevat. Kyllä tamalta tulee vielä täyskoivuisia settejä. Odotellaan... Roddy on jumala!! |
kkk. 12.02.2006 21:20:17 | |
---|
Paljoko se sitten on superstar customeiden ja performerien hinta ero? Moi! |
Legatus 12.02.2006 21:21:38 | |
---|
Paljoko se sitten on superstar customeiden ja performerien hinta ero ? reilu vajaa pari tonnia Roddy on jumala!! |
*Aleksi* 12.02.2006 21:22:30 | |
---|
reilu vajaa pari tonnia Ei kai se niin paljon? .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,. |
Alpha 12.02.2006 21:23:57 | |
---|
Paljoko se sitten on superstar customeiden ja performerien hinta ero? Onhan niissä eroa...appauttiarallaa 1000€, mutta Performerit on sitten ihan laaturumpuja. |
*Aleksi* 12.02.2006 21:43:06 | |
---|
Eikös ne superstaritkin ihan hyvät oo, et ei ne mitkään huonotkaa. Onko toi superstar nyt niinku rockstar ennen? .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,. |
hollmi-5 12.02.2006 21:47:12 | |
---|
Premierin tomiripustukset on ainakin ihan sudet, eikä hardware muutenkaan ole oikeen vakuuttanut. Genistan tomiholderi ei ollut mikään juhlanaihe, mutta hw muuten ihan pro. En minä niitä muuten olisi jättänyt. Tuo lakkapinat/wrappi hinnanero ei aina ole ihan selvä juttu. Se parempi wrappi on hinnaltaan kiiltäväksi lakatun sunburstpinnan/ maalatun rungon hintainen. Eikä ne parhaat runkoon liimatut päällysteet edes soundia muuta. Toista on ne lepattavat, kaksipuoleisella teipillä päistä kiinnitetyt ja irralleen jätetyt pinnat. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Alpha 12.02.2006 21:47:34 | |
---|
Eikös ne superstaritkin ihan hyvät oo, et ei ne mitkään huonotkaa. Onko toi superstar nyt niinku rockstar ennen? Superstarit oli markkinoilla ennen Rokkareita. Superit lopetettiin Rokkarien alta ja nyt Rokkarit lopetettiin Superien alta...:o) |
Yksi ainut sana koko asiaan riittää se on PEARL! rock! |
hollmi-5 12.02.2006 22:27:56 | |
---|
Yksi ainut sana koko asiaan riittää se on PEARL! Öhöm... Onks tää nyt sitten niin, että Pearlin logo riittää? Ihan sama mitä pienellä lukee... http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Migo 12.02.2006 22:40:07 | |
---|
Öhöm... Onks tää nyt sitten niin, että Pearlin logo riittää? Ihan sama mitä pienellä lukee... Luultavasti...forum? "Paikka jossa heavy sedät iskee miekkansa aina kiveen kun Puolalaisen taidejatsin ystävät antavat verbaalisen miekkansa heilua". -Resonance |
U-rip 12.02.2006 22:54:05 | |
---|
Osta ne SBX:t ite olen ainakin PIRUN tyytyväinen, ja Pearlin Hardware on kyllä aivan "timanttia"! Ei siitä ainakaan paremmaksi mene... |
Frequency 12.02.2006 23:41:54 | |
---|
Osta ne SBX:t ite olen ainakin PIRUN tyytyväinen, ja Pearlin Hardware on kyllä aivan "timanttia"! SBX kannalla myös minäkin. En takuulla tule katumaan. Itse voin SMX omistaja mennä näin suurinpiirtein vakuuttamaan. Romantikkoitkijät #27 Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä. |
harzza1 13.02.2006 14:33:00 | |
---|
Mites työ muut sitten tota Pearlin 800:sen ja 1000:nin harwarea vertaatte roadprohon?? itse tykkään ainakin enemmän pearlin hardwaresta. ja vielä verrattaessa 1000:n HW:ta ja roadprota, niin 1000 vie hyvin voiton. Omistan symbaaleja. Vähän. Erittäin vähän. Itseasiassa liian vähän. |
Alpha 13.02.2006 14:49:08 | |
---|
ja vielä verrattaessa 1000:n HW:ta ja roadprota, niin 1000 vie hyvin voiton. Ehkä hinnassa...maksaa enemmän. Edelleenkään ei tuosta Pearlin parhaimmasta HW:stä kokemusta, mutta uskallan sanoa, että Tama on ellei parempi, niin ainakin hemmetin hyvä...:o) |
Legatus 13.02.2006 14:54:58 | |
---|
itse tykkään ainakin enemmän pearlin hardwaresta. ja vielä verrattaessa 1000:n HW:ta ja roadprota, niin 1000 vie hyvin voiton. Kokemusta 800 ja tonnisista, Roadpro vei voiton. Roddy on jumala!! |
Davos 13.02.2006 15:44:16 | |
---|
Janne_Pe viitsitkö perustella että mikä siinä RoadProssa on ollut parempaa kui tonnisissa? Onko tonnit pettänyt kymbaalien alta, asetteluongelmia? Mielestäni kun tonnit pitää symbaalit loistavasti pystyssä, wing lock on mahtava keksintö joka nopeuttaa symbaalien kiinnitystä ja irrotusta huomattavasti, tonni sarja on makean näkönen, unilockit, muistilukot, tuplajalat. What more could you want? Itse ainakin tuen Pearlin 1000sarjaa jo pelkästään wing locien ansiosta. |
meteors 13.02.2006 16:01:43 | |
---|
Pearlin sessioneissa ei käytetä samaa puulajia kuin masterseissa, vaan halpispuuta. eihän vanteitten erolla tule jopa 1000 euron hintaeroa. Eivätkä ne tule myöskään samalta liukuhihnalta, sillä mastersit on käsityönä tehdyt rummut paremmalla viimeistelyllä. Ainut laatuvaahterasetti (pohjois-amerikkalainen vaahtera) halvassa hintaluokassa on Mapex Pro M, jossa halpahinta selittyy "made in china" tekstillä. |