Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Negative..
1 2 3 4 5 6 7
juhnis
22.07.2003 22:17:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

moment of our love on aivan törkeen hyvä! jonnella on mielestäni todella mahtava ääni ja ukko ei vois enempää näyttää rokkistaralta! IHANAA!
 
GothicMajKarma
16.08.2003 19:19:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Negativesta ainakin itse pidän todella paljon..
Toimii levyllä kuin myös livenä.
Pojat on tehneet plajon hommia että ne on päässyt näin pitkälle, ja nyt niiden päälle suurinpiirtein heitetään sianverta (Carrie).. Mutta hyvä se on, että jotkut osaavat myös arvostaa jätkien tehtyä työtä, ja tykäävät musiikista, eivätkä heti ajattele "Tää on kopio, en kuuntele!"
Ja en todellakaan ymmärrä miten Negativea voi verrata HIM:iin, koska niillä bändeillä ei ole mitään samaa.
Mitään bändiä ei voi verrata toiseen bändiin, koska kaikilla on oma tarinansa.
Nyt tarkoitan siis oikeita bändejä, en esim. Gimmeliä.
 
Varjoissa minä synnyin, varjoissa minä elän, ja varjoissa minä kuolen...
Mystery(prkl..)
16.08.2003 20:00:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hm.. Mun mielestäni Negative on ihan hyvää musiikkia,mikä nyt kaikki suunnilleen tätä laatua:"Rakkauteni petti,jätti mutta silti se jää unelmiin ja ajatuksiin ja blaablaablaa" Ei pahan näköinen laulaja..eikä kukaan muukaan,mutta anyway asiasta viidenteen..bändissähän on tärkeintä musiikki..eikä se ulkonäkö. Tosin tämän bändin ulkomuotokin on ihan mukiinmenevä. Kivoja paitoja. Ja housuja. Mutta henk.koht pidän vähän raskaammasta. Mutta menee..se..se..se..mikäs se nyt taas oli..kuitenkin joku viisu niiltä on tooosi hyvä.
 
Ottaisin minä kossupaukun jos vain jostain saisin. Koko pullon kittaisin ja sitten oksentaisin. Koko pullon kittaisin ja sitten oksentaisin! Tiutautiutautilitalitittan otetaan kossua kolalla..siitä me sitten känniin tullaan ja ollaan perseet olalla.
GothicMajKarma
16.08.2003 20:16:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mysti, juu miin After All, dont juu?
 
Varjoissa minä synnyin, varjoissa minä elän, ja varjoissa minä kuolen...
jomppa82
16.08.2003 20:20:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yllättävän hyvää ollakseen niin paskaa. Laulajalla on hyvä soundi.
 
Live fast, die die!
Mystery(prkl..)
16.08.2003 21:01:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeesjees,ai miin. Juu aar sou priliant,mai peipi.
 
Ottaisin minä kossupaukun jos vain jostain saisin. Koko pullon kittaisin ja sitten oksentaisin. Koko pullon kittaisin ja sitten oksentaisin! Tiutautiutautilitalitittan otetaan kossua kolalla..siitä me sitten känniin tullaan ja ollaan perseet olalla.
Härski
16.08.2003 21:02:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli sitten pakko kaivaa tämäkin riidanaihe esille..?
 
GothicMajKarma
16.08.2003 21:22:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näköjään.
Mysti, jees, ant ai nou it.
 
Varjoissa minä synnyin, varjoissa minä elän, ja varjoissa minä kuolen...
mongoloidi
16.08.2003 21:38:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielestäni yhtye on perseestä ja laulaja näyttää homolta.
Älkää väliittäkö,tämä oli vain minun mielipiteeni.
 
-Only the Coffinbangers are pure bullshit-
bastardo
17.08.2003 19:38:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hittisinkun perusteella vaikuttaa aika perkeleen hajuttomalta ja mauttomalta perusrokkistarameiningiltä, jota pikkutytöt palvoo. Köyhää köyhille?
 
"Tullessani paikalle, se oli jo rikki"
Tupuna
18.08.2003 17:58:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Multa ei kyllä heru rispektiä bändille, joka keikkailee ala-asteilla, Sokoksilla ja henkkamaukalla... jotenkin mautonta. Ja manageri sanelee, että "heitäppäs Janne se tv ulos ikkunasta, niin saadaan vähän rockuskottavuutta". Naurettavaa. Julkisuutta yritetään saada vaikka millä tempauksilla...
 
Muistaakseni Negative sanoi jossain haastattelussa (taas jotain riitaa/kohua kehittääkseen), että "on se kumma kun ei ole tuota rockuskottavuutta, kun sanoivat Karmarockinkin puolesta että haistakaa V**u, emme halua teitä esiintymään". Kuulin Herra Ylpöltä, ettei mitään tuollaista ole kukaan Karmarockin järkkääjistä edes sanonut... taitaapi olla muutenkin ihan paskanjauhajia siis koko porukka? siis tuntuu todellakin, että Negative on vain tällainen uusi paskantärkeä bändi, jonka musiikkikin on ihan perusscheissee... lainataan vaan HIMiltä eikä keksitä mitään omaa... todella omaperäistä, juu.
 
Noh, aikansa kutakin... ja pikkutytöt tykkää.
 
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Gypsy
18.08.2003 18:05:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, ihan yhtä paska bändi kun Dream theater ja kingston wall
 
allapollo
18.08.2003 18:10:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, ihan yhtä paska bändi kun Dream theater ja kingston wall
 
Heh, hyvä veto.
 
Se eka sinkku Moment of our love on saatanan hyvä. Muuten ei kokemusta orkesterista.
 
John Semmost.
Mystery(prkl..)
20.09.2003 17:42:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Okei. Nyt oon päässyt kuuntelemaan koko levyn läpi,ja pidän. Paljon paljon. Vaikka onkin sellaista lässytystä EDELLEEN. Se..se..se..MISERY on hyvä. Niin se oli. Misery. Jees jees. Mutta se yksi hidas..hmmh..siinä lopussa..eh. No. Kyllä te sen tiedätte. Se on ihan paska.
 
Ottaisin minä kossupaukun jos vain jostain saisin. Koko pullon kittaisin ja sitten oksentaisin. Koko pullon kittaisin ja sitten oksentaisin! Tiutautiutautilitalitittan otetaan kossua kolalla..siitä me sitten känniin tullaan ja ollaan perseet olalla.
Medication
20.09.2003 19:00:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja manageri sanelee, että "heitäppäs Janne se tv ulos ikkunasta, niin saadaan vähän rockuskottavuutta".
 
-Sinähän toki tiesit, että bändin manageri on Jonnen isoveli?
 
Bonham
20.09.2003 20:10:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Sinähän toki tiesit, että bändin manageri on Jonnen isoveli?
 
Heh, juotiin eilen juurikin kimpassa pari Jallua, manageri tarjosi, tottakai...
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Poseurpete
21.09.2003 14:06:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, ihan yhtä paska bändi kun Dream theater ja kingston wall.
 
Mutta ei kai ne ole progea?
 

 
T:off topic boy 84
 
sormunen
21.09.2003 14:21:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta ei kai ne ole progea?
 

 
T:off topic boy 84

 
Siis DT ja KW? Eivät tietenkään.
 
Antsa
21.09.2003 15:41:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Okei. Nyt oon päässyt kuuntelemaan koko levyn läpi,ja pidän. Paljon paljon. Vaikka onkin sellaista lässytystä EDELLEEN. Se..se..se..MISERY on hyvä. Niin se oli. Misery. Jees jees. Mutta se yksi hidas..hmmh..siinä lopussa..eh. No. Kyllä te sen tiedätte. Se on ihan paska.
 
Tuo Misery on todella hyvä, mulla on koneella siitä joku vanha demo-versio. Imutin sen joskus vuonna kivi ja sakset.
 
H. Omo
Pluto
22.09.2003 10:39:47 (muokattu 22.09.2003 10:40:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus aiemminkin olen Negativea kommentoinut... Mutta sanotaan nyt vielä kerran, kun kaikkia bändin ei-faneja haukutaan kateellisiksi paskoiksi:
 
Minulla ei ole niin tasan yhtään mitään Negativen menestystä vastaan, hyvä vaan jos tulee bändejä jotka saavuttavat suosiota. Ja varmasti ovat tehneet kovaa työtä saavuttaakseen asemansa. Eli kateellinen en ole. Mutta kun se kova työ, rokki-imago ja katu-uskottavuus ei merkitse minulle musiikin kuuntelijana yhtään mitään. Musiikki ratkaisee, ja itse en ole enää pitkään aikaan saanut mitään kicksejä sellaisesta soundimaailmasta, jossa on kaksi kitaraa (vasen/oikea), rummut tanakasti keskellä, samoin basso, ja laulu siinä sitten päällä. Eikä bändin sanoituksetkaan kaikessa traagisessa romanttisuudessaan vetoa minuun. Pitäisikö muka pyytää anteeksi?
 
Mutta go Negative joka tapauksessa!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «