vantage 14.08.2003 10:07:04 | |
---|
3. Zakk Wylde Tästä ollaan jo väitelty liikaa!!! Ja wylde ei todellakaan ole yliarvosteltu äijä. Tehnyt musiikkia laidasta laitaan. Heavy Metal Is The Law |
Jucciz 14.08.2003 10:35:10 | |
---|
joskus olen kuullu juttua että niissä ois hirmu vibra... ja tästähän päästäänkin kätevästi aiheeseen: täällä on pihalla puolipilvistä ja lämpöä semmoset 22°C. Entäs muualla? Lämmintä jotain 16°C ja suhteellisen pilvistä. Carlos Santana on muuten oikeasti aivan yliarvostettu veivaaja. Mies ei ole keksinyt yhtä ainutta uutta lickiä kolmeenkymmeneen vuoteen. Kertoo melkoisesta ideoiden omaksumiskyvyn puutteesta tai sitten mies on vaan pehmittänyt päänsä sellaiseen kuntoon, ettei sinne mitään uutta enää mahdu. Mene ja tiedä.. Hammett ja Wylde, en heidänkään soitosta kyllä pidä oikeastaan yhtään. Tuohon listaan mahtuisi kyllä ihan hirveän paljon muitakin turhia tiluttajia. Jätän heidät kuitenkin tällä kertaa, yllätys yllätys, mainitsematta. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Insane Kane 14.08.2003 13:16:17 (muokattu 14.08.2003 13:36:08) | |
---|
Kyllä Wylden Sakarin pintsit on ihan eri luokkaa. Mutta kyllä se niitä viljeleekin turhan paliju. Kylymää ja märkää prkl... Vitusti säröä perkele!!! |
Heart Of Steel 14.08.2003 14:02:04 | |
---|
Vastauksen saat kun luet mistä tahansa lehdestä lukijaäänestyksen maailman parhaasta kitaristista. Löytyy kaikenmaailman lökäpöksyrenkuttajaa, millä ei olisi mitään asiaa edes "Perähikiän top-1000-kitaristit"-listalle. "Nobody tells a Man how to play." |
Burn 15.08.2003 21:08:16 | |
---|
Samaa mieltä olen. Ei näitä top-listoja jaksa kukaan enää. kyllä näitä jaksais, jos vaan aihe ei aina liikkuisi "paras kitaristi"-"paskin kitaristi"-akselilla... ........tEcchl.....tchehcc Dilifcu....Technilac Ddifculiti.....Technical Difficulties... |
J.Ahonen 17.08.2003 13:35:22 | |
---|
Sävellä itse Black magic womanin alku soolo. |
PoLFus 17.08.2003 13:55:47 | |
---|
Sävellä itse Black magic womanin alku soolo. niin mutta black magic womanin on kirjottanu Fleetwood Macin Peter Green....eikö? ~ why everybody always pickin' on me? ~ |
noteride 17.08.2003 14:02:17 | |
---|
Jake E. Lee taas kuuluu mun mielestä sarjaan aliarvostetut kitaristit. Totta! Timo Tolkki taas kuuluu siihen yliarvostetuimpiin. |
Kyllä Santana on mielestäni arvonsa ansainnut. Miehellä on selkeästi tunnistettava saundi/soittotyyli ja muutenkin pitkä ja vakuuttava ura takana. "Like my brother Jimmie says, I play like I'm breaking out of jail." -Stevie Ray Vaughan |
Jucciz 19.08.2003 10:23:54 | |
---|
Kyllä Santana on mielestäni arvonsa ansainnut. Miehellä on selkeästi tunnistettava saundi/soittotyyli ja muutenkin pitkä ja vakuuttava ura takana. Onhan se sen riffi aika selkeesti tunnistettava. Harva mies tienaa leipänsä yhtä minimaalisella variaatiolla. Ai niin, elättäähän Mongo Aaltonen itsensä ja perheensä tamburiinin soitolla. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Ossi 19.08.2003 11:12:26 | |
---|
Ai niin, elättäähän Mongo Aaltonen itsensä ja perheensä tamburiinin soitolla. Toi oli varmaan vitsi? "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Jucciz 19.08.2003 11:15:51 | |
---|
Toi oli varmaan vitsi? Ei, mikäli Mikko Kuustosta on uskominen. ;) Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
JMP 19.08.2003 15:42:11 | |
---|
kaveri meinas saada 2 haukee samal kertaa.... ekaksi yksi 0,5 kg sintti hauki tarras uistimeen ja sitten just rannassa hyökkäsi sen kimppuun yksi ei-niin-sintti 3 kg hauki ja otti sen laukoishinsa ja läksi tiehensä.... Menin klo. 16.30 kalaan ja tulin tossa puoli 9 ja carlos on parempi kuin kukaan TOSTA listasta Voin pistää paremmaksi. Olin kerran mato-ongella (ikää taisi minulla olla silloin jotain 13 vuottaa..), huomasin että kala syö, koho liikkuu, mutta odottellin että antaapa hotkaista. Sitten yht'äkkiä koho umpeen ja alan nostamaan, samassa näkyy "torpedo" liukuvan kohti kohoani ja yht'äkkiä vavassa onkin pitelemistä. Kävi nimittäin niin, että matooni nappasi pienehkö ahven, johon nappasi pienehkö hauki, johon nappasi sitten n. kaksi kiloinen (HYVIN karkea arvio) hauki.. Kalajuttu jäi siltä osin epätäydelliseksi, että sain ylös vain sen ahvenen ja pienen hauen, isompi arvasi päästä leukansa irti. Eli kaksi kalaa + melkein kolmas. Eipä ois arvannu että tässä topicissa saa kalajutun kertoa.. :D Niin asiaan.. Carlos ei ole ehkä teknisesti mikään huippu mutta tyylitajua ja nuottien asettelutaitoa kyllä löytyy. Paitsi.. että viimeisin levy (Shaman) oli kylllä kaupallistamalla kaupallistettu ja osa piiseistä oli omaan makuuni ajatellen aika paskoja, mutta katosn nyt lähinnä pidemmän tähtäimen perspektiivillä. En osaa nimetä kauheasti anti-suosikkeja, inhokkipändieni kitaristien nimiä en edes tiedä.. |
Darknestgod 19.08.2003 15:43:32 (muokattu 19.08.2003 15:43:42) | |
---|
Kyllä Wylden Sakarin pintsit on ihan eri luokkaa. Mutta kyllä se niitä viljeleekin turhan paliju. Kylymää ja märkää prkl... noita pinch-harmonikseja ei oo koskaa liikaa!!! |
shcircus 19.08.2003 18:46:23 | |
---|
Lämpeen Adam Jonesin tyylille ja soundille. Asiallinen kaveri ja uskomattomia oivalluksia kitaransa kanssa. Tietää paikkansa. Yliarvostetuimpia en listaile. OSTAN! 535(q) wahin. |
Insane Kane 20.08.2003 13:05:28 | |
---|
noita pinch-harmonikseja ei oo koskaa liikaa!!! saa niitä paljon olla, mutta jos joka toinen on pintsu, niin se rupee puuduttamaan Vitusti säröä perkele!!! |