Aihe: Mistä floikkakitaraan varaosia!(Pk-seutu)
1
Hornanturska
17.08.2003 14:38:46
Sain nyt sitten hajotettua kitarani yläsatulan(eikös se ole satula :P) lukot:

http://www.fender.com/new_repository/spa/images/1996811100_sm.jpg

Väänsin ilmeisesti ruuvit liian tiukalle ja nyt ne rullaa tyhjää(=Jengat siis ihan vituillaan). Mistä löydän uuden satulan? Ja paljonko maksaa? Musamaailman sivuilla ei lue mitään ja Millbrookin sivut ovat sekavan oloiset.
...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa...
Hornanturska
17.08.2003 14:54:59 (muokattu 17.08.2003 14:56:39)
Niin ne onkin vaan ne yläpään jengat. Päivällä kokeilin hiukan pitempää ruuvia mutta se oli ilmeisesti jo vähän liian pitkä kun se jäi n.1-2 millin päästä siitä palasta eikä kiristänyt sitä. Kokeilin myös aamulla hioa sitä palaa mutta ei ole tarvittavaa välineistöä käden ulottuvilla. Pitää huomenna käydä ostamassa ne ruuvit... Kiitoz! Kai ne myy niitä ruuveja muutenkin kuin 150 kpl:pusseissa?

Edit:Niin, Millbrookiin kannattaa ottaa puhelin karvaiseen käteen ja soittaa. Nettisivut ovat aika onneton suoritus yli vuoden "Under construction":in jälkeen :)

Tuolta mä sen satulan hätätapauksessa ostankin. Olin siellä työharjoittelussa ja saan parhaimmat alet sieltä.Kyllä ne sivut "ajaa asiansa" mutta kyllä vuodessa olisi voinut saada parempaakin jälkeä.
Fortune
17.08.2003 14:58:26

Edit:

Tuolta mä sen satulan hätätapauksessa ostankin. Olin siellä työharjoittelussa ja saan parhaimmat alet sieltä.Kyllä ne sivut "ajaa asiansa" mutta kyllä vuodessa olisi voinut saada parempaakin jälkeä.

Iik, tölväisin sisäpiiriä :)

Kai ne vieläkin antavat minun aika ajoin käydä sorkkimassa niitä Bladeja ja Nevalaisen keppejä, vaikka arvostelin töykeään tapaan ;)
"Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks"
Hornanturska
17.08.2003 15:01:07 (muokattu 17.08.2003 15:01:45)
Iik, tölväisin sisäpiiriä :)

Kai ne vieläkin antavat minun aika ajoin käydä sorkkimassa niitä Bladeja ja Nevalaisen keppejä, vaikka arvostelin töykeään tapaan ;)

Eiköhän ne ne Hohnerinsa sulle myy mielihyvin ;) Huono säkä niillä, kun ei ole Ns. "Merkkikitaroiden osalta" paljoa tarjota... Hohnerit,Bladet ja Nevalaiset kai ne on niitä "myyntivaltteja".
Fortune
17.08.2003 15:02:19
Eiköhän ne ne Hohnerinsa sulle myy mielihyvin ;) Huono säkä niillä kun ei ole Ns. "Merkkikitaroiden osalta" paljoa tarjota... Hohnerit,Bladet ja Nevalaiset kai ne on niitä "myyntivaltteja".

Ne Bladet kyllä kutkuttavat aina kun käyn siellä, samoin Nevalaiset...

Pitääkin läpsiä itseään, ettei tuskalla koottu LP-tili (kyllä, avasin uuden pankkitilin LP-rahoja varten :) tyhjene.
"Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks"
Hornanturska
17.08.2003 15:06:16
Ne Bladet kyllä kutkuttavat aina kun käyn siellä, samoin Nevalaiset...

Pitääkin läpsiä itseään, ettei tuskalla koottu LP-tili (kyllä, avasin uuden pankkitilin LP-rahoja varten :) tyhjene.

Ja on siellä makea vaaleanpunainen Hohnerin telecaster. Jos se ei ole Rrrrok niin ei kyllä mikään!
Fortune
17.08.2003 15:07:56
Ja on siellä makea vaaleanpunainen Hohnerin telecaster. Jos se ei ole Rrrrok niin ei kyllä mikään!

Minulle tulee väkisin Hohnerista se viulubasso mieleen ja ahdistaa.

Olen outo :)
Cort87
17.08.2003 15:22:07
Taidat kyllä tosissasi haluta tuota LP ? Kuinkahan monta osto ilmoitusta olen jo nähnyt ? =) Paljons on kasas rahoja. ? Joko oot saanu Talmanis myytyä. ? Jos et niin oletko laittanut huuto.nettiin myyntiin sen ? Voisi olla yksi vaihtoehto tosin siellähän menee joskus aika huonosti tavara kaupaks, Toivottavasti löydät LP Lykkyä tykö etsintään.
"Kasva isoksi , älä aikuiseksi"
Fortune
17.08.2003 15:24:20
Taidat kyllä tosissasi haluta tuota LP ?

"Ai jaa?"

Kuinkahan monta osto ilmoitusta olen jo nähnyt ? =)

Se on se yksi ja sama, jota muokkaan ja nakkaan jonon kärkeen aika ajoin.

Paljons on kasas rahoja. ?

Syyskuun alkuun on budjetoituna 1600e kitaraan, vielä vähän...

Joko oot saanu Talmanis myytyä. ?

En, ei sillä ole hätää.

Jos et niin oletko laittanut huuto.nettiin myyntiin sen ? Voisi olla yksi vaihtoehto tosin siellähän menee joskus aika huonosti tavara kaupaks,

Ai joskus? Ei siellä mitään 400 euroa kalliimpaa saa kaupaksi :)

Toivottavasti löydät LP Lykkyä tykö etsintään.

Kyllähän niitä löytyy, mutta kun myyjät eivät halavalla luovu...
Cort87
17.08.2003 15:35:00 (muokattu 17.08.2003 15:43:34)
Minkälainen LP olisi unelmasi ? Sehän on aika namu siellä huuto.netissä se vanhahko LP vai mitä. Tai oli eipä löydy enää sieltä. Kuka lie onnellinen sen herkun saanut. Etkö sinäkin sitä kysellyt. Mitä se kaveri siitä pyysi. ? Tiedätkö ?Todella hieno minun mielestä
Hornanturska
17.08.2003 16:38:08 (muokattu 17.08.2003 16:38:24)
Saitkos Afil sen RG:n myytyä?
Gypsy
17.08.2003 16:52:07
Monesti ne ruuvin kierteet menee sileeks eikä ne satulan. Ootsä kattonu, että onks ne satulan kierteet kunnossa?
Fortune
17.08.2003 17:45:15
Minkälainen LP olisi unelmasi ?

Custom Soundsin viininpunainen LP Custom '78 oli perhanan hyvä. http://www.custom-sounds.com/gibson_custom.htm

Sehän on aika namu siellä huuto.netissä se vanhahko LP vai mitä. Tai oli eipä löydy enää sieltä. Kuka lie onnellinen sen herkun saanut.

Vähän härskin värinen ja lähtöhinta viestitti hintavarauksen olevan päätön.

Etkö sinäkin sitä kysellyt. Mitä se kaveri siitä pyysi. ? Tiedätkö ?Todella hieno minun mielestä

Joo, herra ei edes suvainnut vastata sähköpostiin, jos nyt puhutaan siitä Vaasan kitarasta. Että se siitä sitten. Jos aikoo myydä kitaransa, niin ostajien kanssa lienee kohtuullista edes kommunikoida :)

Ja se toinen lähes samanvärinen meni jonnekin Hkiin paremmissa varoissa olleelle. Ns. "nenän edestä", mutta ei tuo Tobacco sunburst oikein makuuni kyllä olekaan. "Happamia..."
Fortune
17.08.2003 17:46:00
Monesti ne ruuvin kierteet menee sileeks eikä ne satulan. Ootsä kattonu, että onks ne satulan kierteet kunnossa?

Juurihan Hornanturska ilmaisi kokeilleensa pidemmällä ruuvilla ja että satulanreiän yläosan jengat ovat soirona.
Fortune
17.08.2003 17:48:39
Saitkos Afil sen RG:n myytyä?

Joo, aikoja sitten.
Cort87
17.08.2003 18:42:39 (muokattu 17.08.2003 18:43:30)
Kieltämättä tuo punainen näyttää erittäin hienolta myös se Gibsonin uusi (oliko supreme nimeltään?) on hieno maksoi (?) vissiin n4300e , Hyvin tumman punainen loimupuu kannella notkui kaikenlasisia koristeita. Olihan se hiukan "kulahtaneen" näköinen se Vaasan kitara mutta Gibson kuin Gibson kyllä kelpaisi. Mutta värillä on väliä näissä asioissa. Tokihan unelmiensa kitaraan kannattaa säästää ja valita sitten huolella. Oletkos muuten aivan ehdoton tuon Gibsonin suhteen ? Ettei vaan jokin muu merkki kävisi ,mutta ymmärrän kyllä hyvin jos vain Gibson kelpaa koska siinähän on sitä "jotain". Ainakin minun mielstäni. Olet harmittavan oikeassa tuon huuto.netin suhteen . Hintavarauksen tunutvat välillä aivan naurettavilta.On todella ärsyttävää jos on kiinostunut jostain kovasti ja sitten joku ei osaa vastata sähköpostiviesteihin tai kysymyksiin. Joku voisi lukea huuto.netin säännöt uudestaan läpi. Oletkos muuten kytännyt juuri tuota Gibsonia,? Jos olet niin toivottavasti saat sen koska on todella hieno.
Hornanturska
17.08.2003 21:39:10
Kyllä siitä nyt tuli sitten se 50€ tikki...Huomenna lähtee pedaaleja postiin että saan rahoitettua tuon korjauksen :( Vittuuu!!! Noh... ei kai sille voi mitään.
Fortune
18.08.2003 09:54:37
Oletkos muuten aivan ehdoton tuon Gibsonin suhteen ? Ettei vaan jokin muu merkki kävisi ,mutta ymmärrän kyllä hyvin jos vain Gibson kelpaa koska siinähän on sitä "jotain". Ainakin minun mielstäni.

Joo, nyt on nimenomaan Gibson haussa, monista syistä. Ei onneksi tarvitse perustella, kun on omat rahat kyseessä.

Olet harmittavan oikeassa tuon huuto.netin suhteen . Hintavarauksen tunutvat välillä aivan naurettavilta.On todella ärsyttävää jos on kiinostunut jostain kovasti ja sitten joku ei osaa vastata sähköpostiviesteihin tai kysymyksiin. Joku voisi lukea huuto.netin säännöt uudestaan läpi.

Jep.

Oletkos muuten kytännyt juuri tuota Gibsonia,? Jos olet niin toivottavasti saat sen koska on todella hieno.

Jaa siitä Huuto.netin vai Custom-soundsin? CS:n Gibaa kävin kokeilemassa ja se on nyt ykköstoive, pahoin vain pelkään että ihan tuommoista rahasummaa en pysty pistämään kitaraan, lienee "tyytyminen" Standardiin...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)