stratocaster 16.08.2003 14:21:28 | |
---|
Kumman vahvarin ostan? Linessä on kyllä kaikkia efekti systeemejä.. Marshallissa taas vähemmän vikoja.. Mä en voi päättää! Olisko Mesa hyvä? To do is to be, To be is to do... Do be do be do. |
Hornanturska 16.08.2003 14:29:35 | |
---|
Joo osta Mesa Boogie triple rectifier... Ihan hyvä harjoitteluvahvari kotiin. Ei sellaista keikalle kehtaa viedä mutta kai sillä hikiseen soittaa... ...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa... |
Michi 16.08.2003 14:32:25 | |
---|
Vakiokysymys: mihin käyttöön tulenee uusi tulokas kotiisi? Kotisoittoon? Bändi/keikkasoittoon? Musatyyli? Muut tarpeet vahvistimelta? -Up The Irons!- |
Fortune 16.08.2003 14:35:14 | |
---|
Ja lisää kysymyksiä: Linekuutosella ja Marshallillakin on monensorttisia vahvistimia, onko sinulla jo valmiina tarkat ehdokkaat? Mesoissakin on eroja, niin soundi- kuin hintaeroja (Studio 22 vs. Road King :) "Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks" |
Gypsy 16.08.2003 16:00:52 | |
---|
Osta Mesa Tai Marshall. Siihen sitten ostat lisäks jotain efektispeduja jos tarviit. Ei noita linekutosia kannata ostaa. Kunnon perusvahvistin mun mielestä kannattaa ostaa ja siihen sitten efektejä sen mukaan kun huvittaa |
LaXu 16.08.2003 16:31:00 | |
---|
Osta Mesa Tai Marshall. Siihen sitten ostat lisäks jotain efektispeduja jos tarviit. Ei noita linekutosia kannata ostaa. Kunnon perusvahvistin mun mielestä kannattaa ostaa ja siihen sitten efektejä sen mukaan kun huvittaa Tämä riippuu kovasti mihin käyttöön vahvistin tulee. Koti- ja äänityskäyttöön mallintavat vahvistimet ovat omiaan, Marsuista ja Mesoista kun ei ilman keinokuormaa saa kaikkea irti. |
Gypsy 16.08.2003 17:00:47 | |
---|
Marsuista ja Mesoista kun ei ilman keinokuormaa saa kaikkea irti. Saa saa. Kääntää vaan potikkaa lisää. Ja muuten. Kun testasin mesan studio preamppia mun 100w jubileen päätteeseen, niin siitä kyllä lähti aika uskomatonta soundia vaikka ei niin kovalla huudattanukkaan. Ihan helvetin hyvästä kliinistä pantera säröön asti. Mesan studio preamppi on helvetin kova |
mongoloidi 16.08.2003 22:01:07 | |
---|
Osta Mesa Tai Marshall. Siihen sitten ostat lisäks jotain efektispeduja jos tarviit. Ei noita linekutosia kannata ostaa. Kunnon perusvahvistin mun mielestä kannattaa ostaa ja siihen sitten efektejä sen mukaan kun huvittaa Joo noi Linekuutoset taitaa olla enemmän tietokoneita,kuin vahvareita. -Only the Coffinbangers are pure bullshit- |
Fortune 17.08.2003 11:27:20 | |
---|
Ja muuten. Kun testasin mesan studio preamppia mun 100w jubileen päätteeseen, niin siitä kyllä lähti aika uskomatonta soundia vaikka ei niin kovalla huudattanukkaan. Ihan helvetin hyvästä kliinistä pantera säröön asti. Mesan studio preamppi on helvetin kova Tuo pitää kyllä paikkansa, itse olen sillä soittanut niin keikkoja kuin olohuoneessa ja hiljaakin soittaessa soundi ei ole yhtään töppö. "Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks" |
stratocaster 17.08.2003 12:58:36 | |
---|
No mä käytän sitä kotona... Äänitykseen.. Keikoille.. Ja harkkoihin... Minusta line ois hyvä, mutta hajoaako ne helposti? Ja mä kyllä tykkäisin niistä efekteistä mitä siinä on... Ja spiderki mallintaa kuutta eri vahvarii... Ja soundeja riittää. No mä soitan bluesia, heivä ja funkia. Eli pitäs löytyy rankkaa kamaa, mutta myöskin hyvät puhtaat soundit... Ja mesat on ihan perkuleen kalliita! To do is to be, To be is to do... Do be do be do. |
Dumb 17.08.2003 13:02:18 | |
---|
Minusta line ois hyvä, mutta hajoaako ne helposti? Minulla on ollut Line6:sen POD Pro käytössä kohta kaksi vuotta ja POD II:nen vuoden eikä minkäänlaisia ongelmia ole ollut! |
Swan 17.08.2003 13:43:47 | |
---|
Minulla on ollut Line6:sen POD Pro käytössä kohta kaksi vuotta ja POD II:nen vuoden eikä minkäänlaisia ongelmia ole ollut! Ja minulla on joulusta asti ollut PODxt käytössä. Siinä en ole vielä huomannut mitään vikoja. Sen kun kytkee suoraan melkein mihin tahansa pääteasteeseen, niin kyllä siitä aika lähelle oikeita vahvistinsaundeja lähtee. Ota rennosti, ja olet virtuoosi! |
Miikathebest 17.08.2003 14:28:28 | |
---|
|
http://www.dthraco.com/pod_and_hot_rod.htm Tuolta voi kuunnella kuinka huono, ja tunkkainen line6 on! Ihan sama niille nettisampleille, jokaisen pitää muodostaa mielipide omalla korvalla ja itse testaten. Linekuutosten soundeihin minulla ei ole mitään valittamista, ne kyllä kuulostavat ihan tarpeeksi hyviltä, ei niitä kultakorvasoundeja tarvitse kuin makuuhuoneessa. Itselleni niissä oli vain liikaa kaikkea, pärjään vähemmälläkin. "Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks" |
stratocaster 17.08.2003 22:43:56 (muokattu 17.08.2003 22:46:53) | |
---|
Tota mä nyt ostin (isä osti) viielläkympillä zoom 9000 multiefektin niin oisko linestä enää mitää hyötyy? Marshall ois kyllä kestävä ja hyvä soundinen... editio: Oisko marshallin 80 wattinen hyvä? 250€ To do is to be, To be is to do... Do be do be do. |
LaXu 17.08.2003 22:52:45 | |
---|
Tota mä nyt ostin (isä osti) viielläkympillä zoom 9000 multiefektin niin oisko linestä enää mitää hyötyy? Marshall ois kyllä kestävä ja hyvä soundinen... Vaan Marshalleja kun on niin moneen lähtöön. Meikäläiselle DSL50-putkinupin kokeileminen aiheutti aika pahan GAS-kohtauksen, oli sen verran helmi peli..mutta kotikäytössä ei ehkä paras valinta pelkkänään. |
Keppi 17.08.2003 22:52:56 | |
---|
Tota mä nyt ostin (isä osti) viielläkympillä zoom 9000 multiefektin niin oisko linestä enää mitää hyötyy? Marshall ois kyllä kestävä ja hyvä soundinen... editio: Oisko marshallin 80 wattinen hyvä? 250€ Itse muistelin, ett no Zoomit on tosi hankala saada toimimaan yhdessä vahvistimen kanssa. Kuulokkeilla löyty ihan hyviä soundeja, mutt sitt ku pisti putistyrkkariin kiinni, ni eipä kuulostanukkaan enää hyvältä. En oo tosin Zoomin vehkeitä käytätäny varmaan kymmeneen vuoteen. Juuup! |
stratocaster 18.08.2003 20:58:18 | |
---|
Itse muistelin, ett no Zoomit on tosi hankala saada toimimaan yhdessä vahvistimen kanssa. Kuulokkeilla löyty ihan hyviä soundeja, mutt sitt ku pisti putistyrkkariin kiinni, ni eipä kuulostanukkaan enää hyvältä. En oo tosin Zoomin vehkeitä käytätäny varmaan kymmeneen vuoteen. No tää onki yli kymmenen vuotta vanha... heh... Ihan hyvin pärjää ensimmäiseks multiefektiks =) To do is to be, To be is to do... Do be do be do. |
piiroinenj 20.08.2003 10:58:57 | |
---|
Line kutosessa ei loppujen lopuks oo paljon mitään efektejä tai eri saundeja. Eli minä suosittelisin jotain putki juttua ja siihen erilliset spedut jos tarvista. linet maksaa melkein saman verran kuin esim. Traynorin combot. kannattaa kysellä custom valve malleja hinta 700-1250 väliltä. saudit on monipuoliset. Irtoo hevit ja bluesit. |
Fortune 20.08.2003 11:10:39 | |
---|
Line kutosessa ei loppujen lopuks oo paljon mitään efektejä tai eri saundeja. Siinäpä asiantuntijalausunto. Kyllähän niissä on tasan tarkkaan kaikki perusefektit ja eri mallinteita joka lähtöön, Vetan runsaudenpulasta puhumattakaan. "Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks" |