Aihe: Harley Benton Beatbass
1
bimbi
11.02.2006 20:07:50
Kaake
11.02.2006 20:20:46 (muokattu 11.02.2006 20:21:00)
Onko kellään kokemuksia?

http://www.thomann.de/thoiw3_artike … sn=50a5e66c3809982329e20964958b452f

Saa siitä ainakin hyvän melan jos ei muuta.

Sori, ei ole kokemusta.
No väärinhän se meni
Tre Kronor Basar Klubb, medlem #2
L.Ruoska
11.02.2006 21:21:26

Noi Hurley Bentonit on semmosia...kaikki sanoo että älä osta mutta kukaan ei ole kokeillu. Ne harvat jotka on kokeillu sanoo sitten mitä vaan väliltä "kiero ritsa - kauniisti soiva kelpo peli", eli en usko että Harley Bentonit on varsinaisesti määriteltävissä hyviksi tai huonoiksi.

Niitä varmaankin tulee ympäri Aasiaa mistä nyt halvimmalla saavat jonkun tuhansien soitinten erän, sinne sekaan mahtuu soitinta joka lähtöön. Postimyynnistä on aika riskaabelia tilata ton laatuista soitinta, voit saada mitä vain.

T-Kaupassa on kyllä reilu meininki siinä mielessä että ne ottaa takas / korjauttaa mäsät, eli jos saat basson joka on mielestäsi skeida niin voithan aina soitella Thomannille.
KEMOSABE . Kauniit hiukset, jotka lonkeroineen minusta sielun kuristaa.
BASSO-WÄINÖ
27.02.2006 23:18:43

Kokemusta on puolisen vuotta tuollaisesta. Muunlaista bassoa olin kyllä suunnittelemassa, mutta Thomannilla tämän huomasin, niin tilaukseenhan se meni.

Odotukset eivät olleet kovin korkealla, mutta olishan se ainakin nastan näköinen ja hinnan puolesta sopiva pieneen rymyämiseenkin, jos ei nyt ihan melaksi veneeseen. Mulla on Harley-B:ltä Flying-V-kitara, joka on raskassoittoinen ja kaulapainoinen, täytyy nostaa kielet vielä korkeammalle ja soitella slideä. Makeen näköinenhän sekin on.

Soitin (niin, kyllä tämä soittimesta käy) yllätti usealla tavalla: viimeistely on varsin hyvä (China), kaula minulle käteen käypänen ja soundikin sekalaiseen 60-80-luvun rokkiin sopiva ja volumeakin lähtee ihan mukavasti. Säätöjä en ole tehnyt, mutta kielet täytyy vaihtaa parempiin (ehkä Pyramidit). Joskus olen pidellyt näpeissäni Epiphonen Violaa ja ei se tämän kummempi ollut, jos ei jopa huonompi.

Olen soittanut muutamalla keikalla ekan setin Fender Jatsilla ja loput setit tällä Harleyllä, hyvin on toiminut ja treneissä mukavan kevyt roikottaa Jatsiin verrattuna. Pojalla on Epiphonen Thunderbird ja tätä se välillä haluaa lainata. Sen kun ottaa huomioon, että basso maksaa kolmen hyvän kielisetin verran, niin olen ollut tyytyväinen hankintaani.

Eikös Maccastakin kulje huhu, että kun basso piti saada, niin nuukana miehenä halvin, mikä kaupasta löytyi. Sattui olemaan Höfner ja legenda alkoi olla alullaan.
hollstro
27.02.2006 23:45:51

Eikös Maccastakin kulje huhu, että kun basso piti saada, niin nuukana miehenä halvin, mikä kaupasta löytyi. Sattui olemaan Höfner ja legenda alkoi olla alullaan.

Provoan vähän: ilman Maccaa Höfnerin bassot olisivat jo unohdettuja.
TommiW.
27.02.2006 23:47:41
Provoan vähän: ilman Maccaa Höfnerin bassot olisivat jo unohdettuja.

Jeps. Multa saa silti ostaa ton pois.
Kuninkaallinen opistopilittäjien kilta #1 -"Ilmeisesti tässä on nyt ihan apauttia käsinkosketeltavissa kamarunkkauksen kliimaksi." -Sam Other
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)