Aihe: tyhmimmät kommentit musalikkeiden myyjiltä
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Jaska
11.02.2006 16:33:42
Btw, sitä kutsutaan siipimutteriksi.

mulla ainakaan mitään siipimuttereita
Järvihirviö
11.02.2006 18:17:19 (muokattu 11.02.2006 18:57:03)
DLX:n meininki alkaa olla melkein yhtä mulkkua kuin f-musicin silloin aikoinaan.
Jottei paska valuisi väärään suuntaan, niin tarkoitin helsingin DLX:ä.
Jaska
11.02.2006 18:36:02
DLX:n meininki alkaa olla melkein yhtä mulkkua kuin f-musicin silloin aikoinaan.

Ja mun on sieltä pitänyt lähtee hakee zildjianeja, kun on kuulemma hyvät valikoimat. Tai no, jos ite valkaan pellin nii tuo mulkkumaisuus sillon näy muutakun kinkaamisessa.
hyperhamsteri
11.02.2006 18:53:53

Tampereen DLX:ssä ainakin on ihan mukavaa henkilökuntaa. Ei ole oikeastaan mitään pahaa sanottavaa porukasta. Tässä näin offtopiccina vastakohtia näille ruikutuksille tässä topicissa.

Itse pistin vähän kaksi viikkoa sitten tilaukseen muutaman vaihtolugin pamahtaneiden tilalle. Älysin kuitenkin, että kun ostan keväällä joka tapauksessa uudet kannut, niin turha maksaa kolmea kymppiä muutamasta hassusta lugista, joten tulin katumapäälle ja soitin 10 päivää tilauksen jälkeen, että olisiko mahdollista vielä peruuttaa tilaus. Normaalistihan olisin velvoitettu lunastamaan tilatut osat. No, soitin ja kysyin ja myyjä totesi, että "No, ei ne oo kyllä vielä tulleet, mutta tehdään niin, että jos tulee niin jätetään sitten tänne hyllyyn jos joskus tulee kysyntää niille."

On vielä yksi erittäin hyvä muisto tuosta Tampereen DLX:stä. Olin menossa uusimaan oikeastaan koko setin kalvostoa ja myyjä neuvoi ottamaan Aquariania. No, ajattelin kokeilun vuoksi ottaa ja testata, ovatko ne mistään kotoisin. Loppujen lopuksi 5 minuutin tinkaus-session jälkeen sain 75€:n kalvot viidellä kympillä. Olin aika ylpeä itsestäni.
Yarr. Puujalka ja silmälappu.
Migo
11.02.2006 18:58:22
Itte olen nyt pari kertaa käynyt tuossa Malmin DLX ja minun mielestäni ollut ihan asiallista toimintaa. Viime kerralla sain Aquarianin kalvot samalla hintaa kuin Remot. En tiedä oliko niissä paljon hintaeroa, mutta silti.
Mutta kaikkein parhaat kokemukset silti on Super Ostiksesta. Todella hyvää palvelua ja hinnoista pääsee aina neuvottelemaan positiiviseen lopputulokseen. Jeh-
"Paikka jossa heavy sedät iskee miekkansa aina kiveen kun Puolalaisen taidejatsin ystävät antavat verbaalisen miekkansa heilua". -Resonance
Zoso
11.02.2006 20:06:28 (muokattu 11.02.2006 20:08:56)
pistin isäni ostamaan kalvoa, sanoin että ostais remon pinstripea
Myyjä oli sitte väittäny, että ei semmost oo olemassa, ja ehdottanu powerstrokea...
(ja muuten, eikös semmosessa läpinäkyvän ja "valkosen" kalvon äänessä oo eroo?)
Legatus
11.02.2006 20:16:56
pistin isäni ostamaan kalvoa, sanoin että ostais remon pinstripea
Myyjä oli sitte väittäny, että ei semmost oo olemassa, ja ehdottanu powerstrokea...
(ja muuten, eikös semmosessa läpinäkyvän ja "valkosen" kalvon äänessä oo eroo?)

Haha. On niisä eroo eli clearissa, läpinäkyvässä on kirkkaampi ääni ja selkeempi naps. valkosessa eli coatedissa on tummempi soundi.
Roddy on jumala!!
Zoso
11.02.2006 20:22:47
Haha. On niisä eroo eli clearissa, läpinäkyvässä on kirkkaampi ääni ja selkeempi naps. valkosessa eli coatedissa on tummempi soundi.

no sitä minäkin, mun faija oli kysyny et onks niis mitään eroo (se ei tiiä mitää rummuista). Myyjä oli sanonu: "no ei muuta ku se ulkonäkö"
Legatus
11.02.2006 20:25:31
no sitä minäkin, mun faija oli kysyny et onks niis mitään eroo (se ei tiiä mitää rummuista). Myyjä oli sanonu: "no ei muuta ku se ulkonäkö"

Älä hyvä mies mene,/pistä ketään asioimaan siellä enää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Roddy on jumala!!
Zoso
11.02.2006 20:39:56
Älä hyvä mies mene,/pistä ketään asioimaan siellä enää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahaha :D oli muuten levytukku, en varmaan maininnut..
Eukka
11.02.2006 20:44:06
On toi Ahosen musiikki aika surullinen tapaus. Oon kerran siellä käyny, etittiin kaverille bassonuppia ja kaappia. Paikka oli täynnä kamaa jostain 70-80-luvulta. Sitten se mummo oli meiän perseessä kii sen ajan kun me käveltiin kauppa läpi...Olen myös kuullut että ne ei anna tippaakaan alennuksia...Mäen vaan tajua sitä paikkaa. En enään koskaan mene sinne, vaikka siellä on seinä täynnä Istanbulin peltejä.

Tampereen DLX on kyllä asiallinen paikka. Mun kaveri on siellä töissä=D

Tampereen Musiikkikin on asiallinen. Todella asialliset halvennukset^^

Tammer-Piano on ok, en kyllä ole sieltä koskaan mitään ostanut, mutta kaveri osti bassokamansa sitten sieltä.
Akatax for you!
afro
11.02.2006 21:03:19
Piipahdin Joensuussa käydessäni Itäsuomen ykkösmusiikissa...

Väärä liike.
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
timppa67
11.02.2006 22:54:09
Tampereen DLX on kyllä asiallinen paikka. Mun kaveri on siellä töissä=D

Tampereen Musiikkikin on asiallinen. Todella asialliset halvennukset^^

Tammer-Piano on ok, en kyllä ole sieltä koskaan mitään ostanut, mutta kaveri osti bassokamansa sitten sieltä.

Ei ne ole ookoo, vaan ne nylkee meitä persaukisia kaheleita ja siinä sivussa muutakin huuhaa jengiä....
The King is gone but he´s not forgotten..
Fiskaal
12.02.2006 00:52:24
mulla ainakaan mitään siipimuttereita

Näkyis omakuvassasi olevan, riden ständissä ainakin.

Noista Tampereen musakaupoista, Soitinkeskus oli aikanaan paras, niillä ei välttämättä ollut paljoa tavaraa hyllyssä, mutta ainakin omalla osallani palvelu oli hyvin järkevää - ne mielestäni tajus just sen, että tavaran pitää liikkua, ja aina sovittiin sellainen hinta, että kaupat tuli. Mikäli Hölli ei pystynyt esim. Thomannin hintaan, se sanoi sen, ja totesi, että parempi silloin ostaa Thomannilta. Soitinkeskukseen yritinkin keskittää asiointini. Tuurillani se meni sitten konkkaan.

Tammer-Piano on ihan asiallinen, mutta niillä tuntuu olevan vähän semmonen takaperoinen käsitys liiketoiminnasta: haluisivat myydä paljon ja kalliilla. Alennuksia ei oikein tosimielessä ole sieltä ikuna tippunut, vaan kaikesta haluttaisiin 200% voitto (no niin, hieman karrikoituna siis..)

Ahosen jepet on kyllä sitten ihan oma lukunsa, jätän puimatta..

Tampereen Musiikki olis muuten kyllä ihan lupaavan oloinen paikka, mutta niin kauan kuin Hamppunen (olikos se nyt sen niminen, se keski-ikäinen autojobbarin oloinen tyyppi) on siellä vallalla, en aio astua sinne. Se on niin uskomaton tunari, ettei kyllä tuu mistään mitään. Pyysin erään kerran testata peltejä, mutta tää toteaa lipevästi: "Totaaaahhh, hmmmm, ei se nyt oikein kävisi, kato jos mä haluaisin jäädä kuulevana eläkkeelle." tai jotain ihan vastaavaa. Olin lähinnä niin WTF?, että lähdin vain menemään ihan sanatta, enkä oo sen jälkeen siellä käynyt. Kerrankin olimme isäni kanssa katsastamassa paikan tarjontaa joskus vuonna käpy, ja tämä sankari hyökkää sieltä tiskin takaa heti autojobbarin protokollalle ominaisesti kauppaamaan jotain käytettyä rockstaran-romua setin renkaita potkien, asenteella"Pistetäänkö saman tien tästä hyvä setti mukaan?" >__<
Ne nuoremmat heebot tosin vaikuttaa ihan asiallisilta, sain kerran aika hyvää tarjoustakin.

Vertikaali nyt on vähän sellainen ontuva kauppa, vähän leväperäinen niin tuotteidensa että olemuksensa perusteella. Masterworkseja sieltä tosin löytyy, plussa siitä, mutta muuten vähän kumma paikka, ei kovin "käyttökelpoinen". Ostin joskus kyllä 24 eurolla 12 paria paskalaatuisia vaahterakeppejä; olihan ne aika paskalaatuisia, mutta halpoja.

Siinäpä analyysia.
Joko mennään ulos, pysytään sisällä, tai pudotaan lattian läpi.
Speedy
12.02.2006 01:09:46

Eihän tämä nyt mitään maata järisyttävää ole..

Jokin aika sitten kävin keikkareissulla aikaa tappaakseni paikallisia musiikkielinkeinoliikkeenharjoittajia tapaamassa. Liikkeessä oli jonkin sortin "tyhjennys myynti" tavaraa enemmän ja vähemmän alenneuksella.. Löysinpä sitten semmosen juuri ja juuri kasassa pysyvän pahvilaatikon nurkasta, jossa oli sekaisin kaikkea rummuttamiseen liittyvää sälää, ja päällä teksti tyyliin "halvalla!". Löysin sieltä sitten näitä Pearlin optimount-vempaimia ja ajattelin että kysäsen jos hintaa jos vaikka sijoittaisi ja ostaisi kuppaseen Pearlin settiin uudet kiinnikkeet.. Noh myyjä pyöritteli niitä aikansa käsissään ja etti hintaa.. meni sitten laatikolle ja kaiveli kaikki esiin ja etti niistä hintaa.. ei vieläkään löytyny.. Kävi sitten kysymässä kolleegaltaan ja selvisi että ei ne sitten alennuksessa ollukkaan..=I Enpä sitten tarttenu sijoitta..=)
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
dictatorsh*t
12.02.2006 01:10:41
Olen myös kuullut että ne ei anna tippaakaan alennuksia...Mäen vaan tajua sitä paikkaa. En enään koskaan mene sinne, vaikka siellä on seinä täynnä Istanbulin peltejä.

Ite ainakin käyn just niiden Istanbulien takia. Ja oon ainakin viime kesänä saanut ihan hyvät alennukset, niin kuin kaverikin. Onhan se mummo rasittava kun on ihossa kiinni, mut en yleensä mene sitä mummoa testaileen että eipä sillä niin väliä.
Olli
12.02.2006 01:23:14

Jep...

Tosta turun vertikaalista sen verran, että olin katselemassa kapuloita sieltä. Tarjonta rajoittui Regal Tippiin ja johonkin halpiskapuloihin, tyyliin Himmelium. Kysyin, että oisiko jotain muita kuin näitä Regal tippejä, ja vastaukseksi sain: "Tuolla on noita Sabianin keppejä." Olivat oikeasti ne halpikset, ja sattuivat vain olemaan Sabianin mainoksen alla. Vaihdoin kauppaa...
Missä on vitsipalsta!!!!!
markkuliini
12.02.2006 02:00:08

Piipahdin Joensuussa käydessäni Itäsuomen ykkösmusiikissa...
Väärä liike

No miten sen nyt ottaa....

Itse olen käynyt kerran vuonna 1999. Mukaan lähti -70-luvun alun hyväkuntoinen Ludwigin setti 22" bassarilla, 13" ja 16" tomeilla, vuoden -70 hyväkuntoisella 5x14" suprafonicilla ja speedking pedaalilla hintaan 2800 markkaa. Eli alle 500€. Mielestäni oikein hyvä kauppa tuo Itäsuomen ykkösmusiikki...
www.vasamayhtye.com
afro
12.02.2006 12:25:44
No miten sen nyt ottaa....

Itse olen käynyt kerran vuonna 1999. Mukaan lähti -70-luvun alun hyväkuntoinen Ludwigin setti 22" bassarilla, 13" ja 16" tomeilla, vuoden -70 hyväkuntoisella 5x14" suprafonicilla ja speedking pedaalilla hintaan 2800 markkaa. Eli alle 500€. Mielestäni oikein hyvä kauppa tuo Itäsuomen ykkösmusiikki...

Aika hyvä diili. Hinta kertoneekin jotain liikkeen asiantuntevuudesta?
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)